Letni Kurs Innowacji i Myślenia Przyszłościowego
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 1900
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jul 2024
Wstęp
Letni kurs w zakresie innowacji i myślenia o przyszłości — Futures Lab — pomoże uczniom poprawić ich zdolność do wykrywania sygnałów zmian, organizować wgląd w zrozumiałe modele, syntetyzować nowe sposoby mapowania możliwych przyszłości, identyfikować potencjalne bariery i możliwości, jakie niesie ze sobą przyszłość, oraz projektować innowacyjne produkty, usługi lub pomysły, które zaspokoją pojawiające się potrzeby.
Ucząc się podstaw przewidywania i myślenia o przyszłości oraz tego, jak powiązać je z innowacjami i tworzeniem, uczniowie zyskają zestaw narzędzi, który nie mówi im, co wydarzy się w przyszłości, ale daje im możliwość identyfikacji i oceny przedstawionych alternatywnych przyszłości przez otaczający ich świat. Niezależnie od tego, czy projektujesz nowy biznes, przyszłościową modę, aplikację na smartfona, czy samochód na następną dekadę, ten kurs zapewnia narzędzia do przewidywania i działania.
Idealni studenci
Letni kurs innowacji i myślenia o przyszłości jest przeznaczony dla studentów i profesjonalistów z różnych dziedzin i środowisk, których łączy jedno: zdrowe zainteresowanie innowacjami i kreatywnym myśleniem.
Osoby poszukujące nowych sposobów tworzenia produktów, usług i koncepcji biznesowych uznają kurs za interesujący i przydatny dzięki połączeniu strategicznej wizji biznesowej i rozwoju projektu produktu.
Jeśli chcesz połączyć umiejętności kreatywne z rygorystycznym podejściem do myślenia, ten kurs jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie.
Rekrutacja
Galeria
Program
Metodologia
Wynik programu
Cele
Celem Futures Lab jest zapewnienie studentom i profesjonalistom z różnych środowisk solidnego, podstawowego zrozumienia foresightu i jego powiązań ze strategią, innowacjami i kreatywnością. Odbywa się to nie tylko poprzez nauczanie niezbędnego gromadzenia i modelowania danych, ale także opracowywania narracji, ramowania strategicznego, prototypowania i komunikacji.