close

Filtry

Zobacz wyniki

Zazwyczaj można podjąć studia wyższe, jeśli jesteś 18 lat. Oni regularnie prowadzone w uczelniach wyższych i instytucji, takich jak szkoły zawodowe sztuki i kolegiów rolnych - z których prawie wszystkie posiadają własne strony internetowe. Można uzyskać szeroki zakres umiejętności, na przykład, dyplomy, stopnie licencjata, stopnie fundamentowe i podyplomowe stopni. Kursy w marketi… Czytaj więcej

Zazwyczaj można podjąć studia wyższe, jeśli jesteś 18 lat. Oni regularnie prowadzone w uczelniach wyższych i instytucji, takich jak szkoły zawodowe sztuki i kolegiów rolnych - z których prawie wszystkie posiadają własne strony internetowe. Można uzyskać szeroki zakres umiejętności, na przykład, dyplomy, stopnie licencjata, stopnie fundamentowe i podyplomowe stopni.

Kursy w marketingu i komunikacji uczy, jak stworzyć plan marketingowy oparty na zasadach badań rynkowych i marketingowych. Klasy te zazwyczaj stanowią część programu certyfikacji lub stopni. Inne tematy to jak wykorzystać trendy decyzyjny konsumenta, aby pomóc stworzyć wizerunek marki.

Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzącego z trzech poziomów: stan, lokalne i federalne, w tej kolejności.Wspólne wymogi do nauki na wyższym poziomie edukacji w Stanach Zjednoczonych będzie to esej przyjęć (znany również jako zestawienia celu lub rachunku osobistym), wykaz zaliczeń, rekomendacji / listy referencyjne, Testy językowe

Kursy menedżerskie z wybranej dziedziny Marketing i w kraju Stany Zjednoczone, Teksas. Informacje o programie i szkole oraz możliwość kontaktu to tylko 3 kliknięcia!

Pokaż mniej
Wybierz kierunki studiów
arrow_drop_up arrow_drop_down
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
format_list_bulleted Filtry
Cox School of Business, Southern Methodist University
Dallas, Stany Zjednoczone

Będziesz omówić sposoby rozwoju rynku ukierunkowanie w organizacji, tworzenie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami i dostarczanie obsługi klienta i wartości. ... +

Będziesz omówić sposoby rozwoju rynku ukierunkowanie w organizacji, tworzenie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami i dostarczanie obsługi klienta i wartości. -
Kursy
studia niestacjonarne
2 dni
Ośrodek kształcenia
 

WSKAZÓWKA! Jeśli reprezentujesz uczelnię i chcesz dodać swoje programy do naszych ofert, skontaktuj się z nami

Wybierz kierunki studiów