ACADEMICCOURSES

Studia niestacjonarne Kursy: Relacje z klientem Stany Zjednoczone

Kursy są zajęcia akademickie prowadzone przez wykwalifikowanych instruktorów, które mają na celu podniesienie poziomu wiedzy uczestników w danej dziedzinie lub szkolenia w danej dyscypliny. Kursy różnią się zasadniczo pod względem długości, wielkości, treści i czasu trwania.

Programy dotyczące relacji z klientami mogą pomóc uczniom dowiedzieć się, czego potrzebują do pracy w punktach sprzedaży detalicznej lub innych. Kursy w programie mogą dotyczyć tematów zawierających zachowania konsumentów, komunikacji, marketingu, zarządzania relacjami z klientami, sprzedaży i zarządzania detalicznego.

Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzącego z trzech poziomów: stan, lokalne i federalne, w tej kolejności.Wspólne wymogi do nauki na wyższym poziomie edukacji w Stanach Zjednoczonych będzie to esej przyjęć (znany również jako zestawienia celu lub rachunku osobistym), wykaz zaliczeń, rekomendacji / listy referencyjne, Testy językowe

Studia niestacjonarne Kursy menedżerskie z wybranej dziedziny Relacje z klientem i w kraju Stany Zjednoczone. Informacje o programie i szkole oraz możliwość kontaktu to tylko 3 kliknięcia!

2 Wyniki z Relacje z klientem, Stany Zjednoczone Filter

Zrozumienie zachowań konsumentów: podejmowanie decyzji przez klienta i kurs podróży klienta - Anglia Ruskin University

FutureLearn
Kursy
18 Sty 2021
<
studia niestacjonarne
<
10 tyg.
Język angielski
Online

Poznaj zachowania zakupowe docelowych konsumentów i dowiedz się, jak wdrażać skuteczne kampanie marketingowe w wielu kanałach.

Czytaj więcej

Blazing Service

University of Tulsa College of Business Administration
Kursy
<
studia niestacjonarne
<
2 dni
Ośrodek kształcenia

Blazing Serwis jest szybki, interaktywny program szkolenia łączące najlepsze praktyki nauczania w klasie za pomocą łatwych w użyciu narzędzi internetowych w oparciu wzmocnieni ...

Czytaj więcej