ACADEMICCOURSES

Studia niestacjonarne Kursy: Relacje z klientem Stany Zjednoczone, Tulsa

Prawo kursy mają być podejmowane przez tych, którzy chcą do dalszego rozwoju osobistego. Czy podjąć kursy w klasie lub w Internecie, istnieje wiele wyspecjalizowanych dziedzinach nauki. Niektóre z nich to teoria regulacji, prawo handlowe i własność intelektualną.

Program relacji z klientami na ogół uczy uczniów o obsłudze klientów i tworzeniu dobrego ogólnego doświadczenia klienta. W programie uczniowie mogą się dowiedzieć o zarządzaniu relacjami z klientami, rozwiązywaniu skarg, komunikacji, marketingu, sprzedaży, zarządzaniu detalicznym i zachowaniach konsumentów.

Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzącego z trzech poziomów: stan, lokalne i federalne, w tej kolejności.Wspólne wymogi do nauki na wyższym poziomie edukacji w Stanach Zjednoczonych będzie to esej przyjęć (znany również jako zestawienia celu lub rachunku osobistym), wykaz zaliczeń, rekomendacji / listy referencyjne, Testy językowe

Tulsa Oklahoma jest jednym z największych miast w kraju. Miasto jest dobrze znany ze swoich połączeń do przemysłu naftowego. W związku z tym uczelnie w mieście mają jedne z najlepszych programów inżynieryjnych i biznesowych energii w kraju.

Studia niestacjonarne Kursy menedżerskie z wybranej dziedziny Relacje z klientem i w kraju Stany Zjednoczone, Tulsa. Informacje o programie i szkole oraz możliwość kontaktu to tylko 3 kliknięcia!

1 Wyniki z Relacje z klientem, Tulsa Filter

Blazing Service

University of Tulsa College of Business Administration
Kursy
<
studia niestacjonarne
<
2 dni
Ośrodek kształcenia

Blazing Serwis jest szybki, interaktywny program szkolenia łączące najlepsze praktyki nauczania w klasie za pomocą łatwych w użyciu narzędzi internetowych w oparciu wzmocnieni ...

Czytaj więcej