ACADEMICCOURSES

Studia niestacjonarne Kursy: Marketing i sprzedaż Wielka Brytania, Londyn

Uniwersytety i uczelnie ustalają własne warunki przyjęć na studia wyższe, więc różnią się one zasadniczo. W zależności od przedmiotu, student może być w stanie dostać się do szkolnictwa wyższego z zakresu kwalifikacji. Jeśli 're stosowania zrobić kurs Foundation Degree, może się okazać, że doświadczenie zawodowe jest brane pod uwagę przy wszelkich kwalifikacji masz. Niektóre szkoły wyższe i uczelnie oferują Years Foundation jako przygotowanie do niektórych kierunków studiów. Zwykle Don 't wynik w odrębnych kryteriów po prostu kwalifikuje się, aby wejść do programu studiów sama. Years Foundation aren 't w zasięgu ręki dla wszystkich kierunków studiów, jednak.

Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, powszechnie znany jako Zjednoczonego Królestwa i Wielkiej Brytanii, jest suwerennym państwem znajduje się na północno-zachodnim wybrzeżu kontynentalnej Europy.Dwa najbardziej znane (i najstarsze) uniwersytety Oxford i Cambridge (często określane jako Oxbridge przez wielu Brytyjczyków) Anglia ma również kilka innych światowej klasy instytucji, w tym kilka w Londynie (zwłaszcza w Imperial College, London School of Economics, University College London i King 's College London, wszystkie są częścią Uniwersytetu Londyńskiego)

Londyn jest stolicą Wielkiej Brytanii, najbardziej zaludnionym regionem i gdzie królewska rodzina mieszka. Posiada największą koncentrację szkolnictwa wyższego w Europie, z 412.000 studentów na 43 uczelniach.

Studia niestacjonarne Kursy menedżerskie z wybranej dziedziny Marketing i sprzedaż i w kraju Wielka Brytania, Londyn. Informacje o programie i szkole oraz możliwość kontaktu to tylko 3 kliknięcia!

1 Wyniki z Marketing i sprzedaż, Londyn Filter

Krótki kurs marketingowy

European School of Economics
Kursy
<
Studia dzienne
<
studia niestacjonarne
<
3 miesiące
Język angielski
Ośrodek kształcenia

Specjalny program ESE w marketingu ma na celu dalszy rozwój umiejętności i świadomości marketingowej uczestników, aby zapewnić, że menedżerowie na rynkach międzynarodowych maj ...

Czytaj więcej