close

Filtry

Zobacz wyniki

Studia niestacjonarne Kursy: Marketing cyfrowy Brazylia, Rio de Janeiro

Kursy są zajęcia akademickie prowadzone przez wykwalifikowanych instruktorów, które mają na celu podniesienie poziomu wiedzy uczestników w danej dziedzinie lub szkolenia w danej dyscypliny. Kursy różnią się zasadniczo pod względem długości, wielkości, treści i czasu trwania. Specjalistów od marketingu cyfrowego są ekspertami w promowaniu marki i produkty na social media, aplikacj… Czytaj więcej

Kursy są zajęcia akademickie prowadzone przez wykwalifikowanych instruktorów, które mają na celu podniesienie poziomu wiedzy uczestników w danej dziedzinie lub szkolenia w danej dyscypliny. Kursy różnią się zasadniczo pod względem długości, wielkości, treści i czasu trwania.

Specjalistów od marketingu cyfrowego są ekspertami w promowaniu marki i produkty na social media, aplikacje mobilne, wiadomości tekstowe, radiofonii i telewizji cyfrowej, oraz pojawiające się formy platform cyfrowych. Pracują również stworzenie skutecznych kampanii i wiadomości przeznaczonych specjalnie dla każdego rodzaju kanału.

Brazylia, oficjalnie Federacyjnej Republiki Brazylii, jest największym krajem w Ameryce Południowej, zarówno w Ameryce Łacińskiej i regionie. To jest świat 's piątym krajem, pod względem obszarów geograficznych i przez mieszkańców, z czego ponad 193 milionów ludzi.

To miasto ma wiele udogodnień, aby zapewnić na wszystkich poziomach edukacji. Niektóre z ważnych uniwersytetów i szkół wyższych w tym mieście są Rio de Janeiro State University i Federal University of Rio de Janeiro.

Studia niestacjonarne Kursy menedżerskie z wybranej dziedziny Marketing cyfrowy i w kraju Brazylia, Rio de Janeiro. Informacje o programie i szkole oraz możliwość kontaktu to tylko 3 kliknięcia!

Pokaż mniej
format_list_bulleted Filtry
IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Rio de Janeiro , Brazylia

Celem kursu jest podkreślenie znaczenia mediów społecznościowych jako kanału komunikacji między markami i konsumentami oraz między ludźmi i ludźmi.

Celem kursu jest podkreślenie znaczenia mediów społecznościowych jako kanału komunikacji między markami i konsumentami oraz między ludźmi i ludźmi. -
Kursy
studia niestacjonarne
9 tyg.
Portugalski, Portuguese (Brazil)
Ośrodek kształcenia
 

WSKAZÓWKA! Jeśli reprezentujesz uczelnię i chcesz dodać swoje programy do naszych ofert, skontaktuj się z nami