Studia niestacjonarne Kursy na poziomie menedżerskim: Komunikacja korporacyjna
Prawo kursy mają być podejmowane przez tych, którzy chcą do dalszego rozwoju osobistego. Czy podjąć kursy w klasie lub w Internecie, istnieje wiele wyspecjalizowanych dziedzinach nauki. Niektóre z nich to teoria regulacji, prawo handlowe i własność intelektualną.
Szkolenia dla firm, public relations oraz zasoby ludzkie są duże oddziały, które korzystają z komunikacji korporacyjnej na codzień. Komunikacja korporacyjna studiuje wielu werbalne, niewerbalne i pisemnych form komunikacji między przedsiębiorstwami, działami i konsumentów.
Studia niestacjonarne Szukaj kursów z wybranej dziedziny: Komunikacja korporacyjna. Znajdź informacje o szkole i skontaktuj się z nią w 3 kliknięciach!
5 Wyniki z Komunikacja korporacyjna Filter
Krótki kurs komunikacji korporacyjnej
International Business School the Hague
Wszyscy zaangażowani w biznes i wszyscy przyszli liderzy powinni być w pełni świadomi wkładu komunikacji w łańcuch wartości firmy. Komunikacja jest kluczowym elementem w relac ...
Specjalizacja w komunikacji i wizerunku firmy
Escuela de Negocios Alto Nivel - Universidad Panamericana de Guatemala
Ta specjalizacja, prezentowana przez Universidad Panamericana poprzez High Level Business School, dostarcza wiedzy i narzędzi, a język marki umożliwia przekazywanie osobowości ...
Ekspert w zakresie reputacji korporacyjnej w środowiskach cyfrowych
Escuela Unidad Editorial
Program ekspercki w zakresie reputacji korporacyjnej w środowiskach cyfrowych jest skierowany do specjalistów od komunikacji, którzy chcą specjalizować się lub aktualizować sw ...
Strategie Negocjacyjne I Umiejętności - Hong Kong
Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan
W świecie płaskie, chude i organizacji nowych form współpracy na poziomie światowym, skuteczne strategie negocjacyjne i umiejętności są niezbędne do indywidualnego sukcesu. ...
Program komunikacji z mediami
Collège Communautaire Du Nouveau-Brunswick-CCNB
Ten program przygotowuje studenta do pracy w komunikacji medialnej poprzez poznanie trzech głównych komponentów programowania radiowego: animacji, produkcji reklamowej i dzien ...