close

Filtry

Zobacz wyniki

Studia niestacjonarne Kursy: Branding Ameryka Południowa

Zazwyczaj można podjąć studia wyższe, jeśli jesteś 18 lat. Oni regularnie prowadzone w uczelniach wyższych i instytucji, takich jak szkoły zawodowe sztuki i kolegiów rolnych - z których prawie wszystkie posiadają własne strony internetowe. Można uzyskać szeroki zakres umiejętności, na przykład, dyplomy, stopnie licencjata, stopnie fundamentowe i podyplomowe stopni. Branding jest s… Czytaj więcej

Zazwyczaj można podjąć studia wyższe, jeśli jesteś 18 lat. Oni regularnie prowadzone w uczelniach wyższych i instytucji, takich jak szkoły zawodowe sztuki i kolegiów rolnych - z których prawie wszystkie posiadają własne strony internetowe. Można uzyskać szeroki zakres umiejętności, na przykład, dyplomy, stopnie licencjata, stopnie fundamentowe i podyplomowe stopni.

Branding jest specjalizacja firmy, która wchodzi w marketingu. Jest to badanie sposobu tworzenia i promowania marki produktu lub usługi, które są skuteczne i trwałe, używając pojęć zarówno reklamy i kreatywnego projektowania. Pole może również dotknąć elementów strategii i dystrybucji.

Ameryka Południowa Graniczy od zachodu z Oceanem Spokojnym oraz na północ i wschód przez Ocean Atlantycki, Ameryki Północnej i Karaibów Morza leżą na północnym zachodzie. Obejmuje on dwanaście suwerennych państw: Argentyna, Boliwia, Brazylia, Chile, Kolumbia, Ekwador, Gujana, Paragwaj, Peru, Surinam, Urugwaj i Wenezuela - i dwóch nie-suwerenne obszary - Gujana Francuska, terytorium zamorskie Francji, Falklandy , terytorium zamorskie Wielkiej Brytanii. Oprócz tego, Trynidad i Tobago oraz theABC wyspy Niderlandów może być również traktowane jako część Ameryki Południowej.

Studia niestacjonarne Kursy menedżerskie z wybranej dziedziny Branding i w kraju Ameryka Południowa. Informacje o programie i szkole oraz możliwość kontaktu to tylko 3 kliknięcia!

Pokaż mniej
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
format_list_bulleted Filtry
IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Rio de Janeiro , Brazylia

Kurs ma na celu zrozumienie marki i roli profesjonalistów w strategicznym zarządzaniu markami. Kurs ten zapewnia uczestnikom wgląd w obecne marki i może opracować strategie to ... +

Kurs ma na celu zrozumienie marki i roli profesjonalistów w strategicznym zarządzaniu markami. Kurs ten zapewnia uczestnikom wgląd w obecne marki i może opracować strategie tożsamości oraz kierować ekspresją marek, którym udaje im się wyróżnić na ich właściwym rynku. -
Kursy
studia niestacjonarne
14 miesiące
Portuguese (Brazil)
Mar 2021
Ośrodek kształcenia
 

WSKAZÓWKA! Jeśli reprezentujesz uczelnię i chcesz dodać swoje programy do naszych ofert, skontaktuj się z nami