ACADEMICCOURSES

Studia niestacjonarne Kursy na poziomie menedżerskim: Badania marketingowe

Uniwersytety i uczelnie ustalają własne warunki przyjęć na studia wyższe, więc różnią się one zasadniczo. W zależności od przedmiotu, student może być w stanie dostać się do szkolnictwa wyższego z zakresu kwalifikacji. Jeśli 're stosowania zrobić kurs Foundation Degree, może się okazać, że doświadczenie zawodowe jest brane pod uwagę przy wszelkich kwalifikacji masz. Niektóre szkoły wyższe i uczelnie oferują Years Foundation jako przygotowanie do niektórych kierunków studiów. Zwykle Don 't wynik w odrębnych kryteriów po prostu kwalifikuje się, aby wejść do programu studiów sama. Years Foundation aren 't w zasięgu ręki dla wszystkich kierunków studiów, jednak.

Badania marketingowe badania klientów i konsumentów, a co doprowadza ich do podejmowania decyzji o zakupie, więc firmy mogą poprawić ich wykorzystania i zrozumienia marketingu.

Studia niestacjonarne Szukaj kursów z wybranej dziedziny: Badania marketingowe. Znajdź informacje o szkole i skontaktuj się z nią w 3 kliknięciach!

3 Wyniki z Badania marketingowe Filter

Kurs Marketing Analytics - Darden School of Business, University of Virginia

FutureLearn
Kursy
<
studia niestacjonarne
<
5 tyg.
Język angielski
Online

Poznaj podstawy analiz marketingowych i dowiedz się, jak korzystać z danych, aby zapewnić skuteczność marketingu.

Czytaj więcej

Inteligencja rynku i badania rynku w Azji

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Kursy
Sty 2021
<
Studia dzienne
<
2 dni
Ośrodek kształcenia

W tym seminarium dwa dni będziesz pracować z jednym z world 's czołowych myślicieli strategicznych do budowania wiedzy o rynkach i umiejętności badania rynku

Czytaj więcej

Kurs Marketing - Program Umiejętności w zakresie badań rynku i Umiejętności Komputerowych

Damelin Part Time
Kursy
Lut 2021
<
studia niestacjonarne
<
76 godziny
Ośrodek kształcenia

Po pomyślnym zakończeniu programu, a jeśli uczeń znajduje się na "właściwy" w dokumencie PoE, uczeń otrzyma SETA Usługi poświadczenia wyników określających standardy jednostka ...

Czytaj więcej