Kurs rozszerzenia w zakresie brandingu

Informacje ogólne

Opis programu

TEN PROGRAM JEST WYKORZYSTYWANY W PORTUGALII

DLACZEGO?

Dowiedz się marki dzięki strategicznej i marketingowej wizji, aby opracować i zastosować narzędzia; Zrozum i umieść teorię w praktyce w dwóch prawdziwych projektach: dużym, z pełną dostawą i małym - brandingu dla startupów. Oznacza to dostawę o rozmiarze i zwinności, której potrzebuje ten rynek.

DLA KOGO?

Branding jest w istocie transdyscyplinarny. Dlatego kurs jest odpowiedni dla profesjonalistów z dziedziny projektowania, pisania, komunikacji i marketingu, a także dla osób pracujących w takich dziedzinach, jak administracja, sprzedaż, finanse i zasoby ludzkie. Jest dla osób z różnych dziedzin, które są zainteresowane poznaniem zarządzania marką i komunikacji.

JAK TO JEST?

Pogrążając się w teoretycznych i refleksyjnych momentach, uczniowie rozwijają dwa prawdziwe projekty brandingowe na każdym etapie, od badań po doświadczenie marki, ucząc się na profesjonalnych referencjach rynkowych.

CEL

Kurs ma na celu zrozumienie marki i roli profesjonalistów w strategicznym zarządzaniu markami. Kurs ten zapewnia uczestnikom wgląd w obecne marki i może opracować strategie tożsamości oraz kierować ekspresją marek, którym udaje im się wyróżnić na ich właściwym rynku.

Zajęcia będą prowadzone przez profesjonalistów o uznanych osiągnięciach na rynku, które przyniosą dane z rzeczywistości agencji, klientów i dużych spraw. Ideą jest przekazanie uczniom praktycznych wyzwań i możliwości związanych z brandingiem.

MARKA I MARKA

Codziennie oglądamy ponad 6000 marek. Ponadto pracujemy dla marek i marek. Działają w budowaniu naszego społeczeństwa i mogą łączyć ludzi.

Zatem marki to zestawy pomysłów, które tworzą skróty psychiczne: są to pomysły, powiązania, uczucia.

Branding to badanie, rozumienie, analizowanie, planowanie, budowanie i tworzenie konkretnych marek z ich istoty, rozumienie docelowych odbiorców i analizowanie rynku.

Branding to gerund, to świadomy i ciągły akt identyfikowania, komunikowania i zarządzania w unikalny sposób, który robi tylko ta marka. Branding to zarządzanie postrzeganiem produktu / usługi w oczekiwaniu konsumenta. Branding to zarządzanie reputacją.

DLACZEGO KURS BRANDING NA IED RIO?

W Professional Master in Branding uczniowie uczą się myśleć i strategicznie, przechodząc przez wszystkie aspekty zarządzania marką. Ponadto kurs Branding IED Rio działa na umiejętności niezbędne dla współczesnych specjalistów, takich jak:

  • Myślenie wizualne
  • Opowiadanie
  • Pitching
  • Jak poprawić i zaprezentować swoje portfolio i program nauczania
  • W tym celu liczy się na wskazówki uznanych nauczycieli w różnych obszarach rynku.

TARGET AUDIENCE

Studenci, absolwenci lub specjaliści w dziedzinie projektowania, marketingu, komunikacji, sztuki i zainteresowanych stron, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na ten temat.

UCZENIE SIĘ W PRAKTYCE

Jedną z różnic kursu jest rozwijanie projektów brandingowych dla klientów na rynku. W ten sposób nowa grupa opracuje projekt dla Bondinho Pão de Açúcar, jednej z najważniejszych instytucji w budowie wizerunku Rio de Janeiro. Oprócz tego wielkiego przedsięwzięcia grupa opracuje również projekty brandingowe dla inkubowanych firm Rio Criativo. Są to małe marki z potencjałem do wzrostu i generowania pracy i dochodów.

Aby dalej pomagać w osiąganiu celów zawodowych, uczniowie otrzymują zajęcia mentorskie. Ponadto nadal masz możliwość poznania rynku poza Brazylią, dzięki 40-godzinnemu modułowi międzynarodowemu w obiektach IED Italy lub IED Spain.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Within the boundaries of Rio Genius Loci, IED will focus its teaching programs to take in not only Design, Fashion, Communication and Visual Arts, but also the innovative principles of sustainable arc ... Czytaj więcej

Within the boundaries of Rio Genius Loci, IED will focus its teaching programs to take in not only Design, Fashion, Communication and Visual Arts, but also the innovative principles of sustainable architecture and of strategic and service design. Pokaż mniej