Kurs projektowania detalicznego

Informacje ogólne

Opis programu

Dlaczego?

Naucz się projektować fizyczne sklepy od pierwszego kontaktu z marką, jej wartościami, koncepcją do koncepcji Visual Merchandisingu, który dba o ostateczne szczegóły fizycznego sklepu

Do kogo?

Kreatywni i ciekawi ludzie, którzy studiują lub pracują w dziedzinie mody, marketingu, sztuk wizualnych, komunikacji, projektowania i architektury.

Jak to jest?

Kurs projektowania detalicznego oferuje uczniom możliwość wprowadzenia w życie strategii nastroju różnych stylów punktu sprzedaży, stymulując nowe doświadczenia dla użytkowników.

Rynek

W czasie kryzysu, z różnymi wstrząsami na rynkach, zwraca uwagę na intensywność, z jaką rozwija się handel cyfrowy, co w konsekwencji wpływa na rynek detaliczny. Marki natomiast poszukują alternatyw, które uatrakcyjnią ich fizyczne sklepy, tworząc afektywne apele nawet dla odbiorców coraz bardziej związanych wirtualnie.

W ten sposób rynek detaliczny zyskuje na sile, tworząc nowe propozycje dla tych środowisk, stymulując nowe doświadczenia dla użytkowników, odróżniając się od ograniczeń narzuconych przez medium cyfrowe. Dlatego właśnie w tym scenariuszu rozwijają się możliwości zawodowe, które specjalizują się w projektowaniu detalicznym.

Kurs projektowania detalicznego IED Rio

Z profesorami uznanymi na rynku, student IED Rio uczy się, wkładając rękę w tłum. Kurs Retail Design łączy teoretyczne wykłady, wykłady, wizyty i warsztaty projektowe z przewodnictwem ekspertów nauczycieli, dając uczniom możliwość zaangażowania się we wspólne działania

O nas

Szkolenie dotyczy trzech momentów projektu Retail Design:

  • Po pierwsze: dowiedz się, jak pojawia się pierwszy kontakt z marką, jej wartościami, koncepcją i grupą docelową.
  • Drugi moment: planowanie sklepu fizycznego, głównie w zakresie treści architektonicznych i aranżacji wnętrz. Również, jak można zastosować koncepcję marketingu, zmaterializować się i przełożyć na atmosferę sklepu.
  • Trzeci moment: koncepcje VM - Visual Merchandising zostanie opracowany, co zadba o ostateczne szczegóły fizycznego sklepu. Od komunikacji po ekspozycję produktu, kierując się doświadczeniem, jakie marka zamierza zapewnić klientowi.

Czego dowiesz się z tego kursu

  • Jak badać i kwestionować obecne praktyki sprzedaży detalicznej, aby przemyśleć doświadczenia konsumentów.
  • Jak zmaterializować pomysły i koncepcje dla prawdziwej przestrzeni.
  • Jak zastosować zasady projektowania detalicznego i merchandisingu wizualnego do produkcji bardziej atrakcyjnych punktów sprzedaży i witryn sklepowych.
  • Jak zaangażować klientów za pomocą komunikacji wizualnej w środowiskach.
  • Jak rozwijać i komunikować koncepcje komercyjnego projektowania wnętrz w jasnym i dobrze przedstawionym schemacie.

Rejestracja i rejestracja

Pierwszym krokiem do procesu aplikacji jest wypełnienie formularza. Dzięki temu możemy wiedzieć trochę więcej o ich zainteresowaniach, a koordynatorowi poznać profil kandydatów.

Warunki płatności

  • Rabat gotówkowy
  • ** Specjalne warunki dla absolwentów i partnerów biznesowych

* Kurs może zostać przełożony lub odwołany, jeśli nie osiągnie minimalnej liczby studentów.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Within the boundaries of Rio Genius Loci, IED will focus its teaching programs to take in not only Design, Fashion, Communication and Visual Arts, but also the innovative principles of sustainable arc ... Czytaj więcej

Within the boundaries of Rio Genius Loci, IED will focus its teaching programs to take in not only Design, Fashion, Communication and Visual Arts, but also the innovative principles of sustainable architecture and of strategic and service design. Pokaż mniej