Kurs marketingu internetowego
European Summer School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Prague, Czechy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
10 days
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 850 / per course
Termin składania wniosków
29 Apr 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
05 Aug 2024
Wstęp
Masz wyjątkową okazję, by dołączyć do naszego najpopularniejszego i udanego kursu, którego już trzeci rok uczyłeś!
W tym kursie dowiesz się wszystkiego o marketingu online, aby zacząć. Dowiesz się, jak stworzyć strategię marketingową i różne kanały marketingu online - PPC i RTB, media społecznościowe, e-mail, affiliate, content marketing i wiele innych. Zdobędziesz wiedzę na temat SEO i analityki internetowej, tworzenia stron internetowych i wdrażania marketingu internetowego, a także gdzie znaleźć najnowsze informacje, trendy i narzędzia.
Opis
Nienawidzę zwykłego gadania! To jest powód, dla którego ja (opiekun) postanowiłem uczyć seminarium we współpracy z prawdziwymi firmami! Zamierzam przedstawić Wam świat marketingu online, pokazać, jak kanały są połączone i nauczyć się mierzyć wszystko, co robisz online. Zobacz zakładki Umiejętności i Syllabus, aby uzyskać więcej informacji.
Rozkład: poniedziałek - piątek, 9:00 - 14:00
Kredyty: Otrzymasz oficjalny certyfikat uczestnictwa po ukończeniu kursu. Jeśli potrzebujesz dodatkowych suplementów, takich jak Transcript of Records, poinformuj o tym organizatora. Student jest uprawniony do otrzymania maksymalnie 5 punktów ECTS, jednak należy postępować zgodnie z instrukcjami tutaj i skonsultować proces potwierdzania z uniwersytetem z góry.
Cena: Opłata za kurs obejmuje opłatę za zgłoszenie, materiały do nauki oraz popołudniowe / wieczorne imprezy i imprezy towarzyskie, powitalny i do widzenia. Inne wydatki, takie jak transport, wyżywienie, zakwaterowanie, ubezpieczenie, wydatki osobiste, dodatkowe zajęcia (takie jak wyjazdy poza miasto, opłaty za wejście, niektóre zajęcia sportowe i wypożyczalnie) i wymagany sprzęt (np. Laptop osobisty) nie są uwzględnione w Cena.
Zakwaterowanie: Aby uzyskać opcje zakwaterowania, odwiedź dedykowaną stronę.
Umiejętności
Marketing cyfrowy jest bardzo szeroką mieszanką kanałów marketingowych i ludzi. Po zakończeniu kursu uczestnicy będą mogli:
- Stwórz strategię marketingową online
- Poznaj różne kanały online, w tym
- Marketing PPC i RTB
- Marketing mediów społecznościowych
- Marketing e-mailowy
- Marketing afiliacyjny
- Marketing treści
- Zapoznaj się z podstawami SEO i analityki internetowej
- Zapoznaj się z procesem tworzenia stron internetowych i włączania kanałów marketingowych online.
- Korzystaj z najlepszych narzędzi dostępnych na rynku i znajduj najnowsze informacje i aktualizacje.
Kursy będą opierać się na praktycznych warsztatach na temat rzeczywistych spraw przedsiębiorstw.
Wymagania wstępne
Studenci muszą być średnio zaawansowani w mówionym języku angielskim (B1).
Aby zadania były wykonywane w klasie, muszą mieć dostęp do komputera.
Podstawy programowania w języku HTML mogą być zaletą, ale nie jest to konieczne.
Konspekt szkolenia
Dzień 1 - Wprowadzenie
- Witajcie faceci ONLINE!
- Przedstawiamy świat marketingu internetowego i jego nieskończone możliwości.
- Przedstawiamy projekt zespołowy tego kursu - Stwórz własną firmę online.
- Zacznijmy od ... blogowania!
Dzień 2 - część 1 WordPress
- Podstawy rozwoju strony internetowej
- Wprowadzenie do CMS - WordPress
Dzień 3 - WordPress część 2 SEO
- Tworzenie stron internetowych dla Twojego projektu zespołowego
- Podstawy SEO
Dzień 4 - Sieci społecznościowe część 1
- Marketing mediów społecznościowych.
- Komunikacja w świecie mediów społecznościowych.
- Korzystanie z Facebooka i Instagrama w celach biznesowych.
Dzień 5 - Sieci społecznościowe część 2
- Twitter, Snapchat, YouTube, LinkedIn i inne
- Tworzenie planu mediów społecznościowych dla twojego projektu zespołowego
Dzień 6 - Web Analytics
- Wprowadzenie do analityki internetowej
- Nie możesz zrobić marketingu, jeśli nie wiesz, jak to zmierzyć!
- Google Analytics
Dzień 7 - PPC na Facebooku
- Wprowadzenie do Menedżera reklam na Facebooku
- Mierzenie kampanii na Facebooku
- Tworzenie kampanii w Menedżerze reklam
Dzień 8 - PPC w Adwords
- PPC i RTB.
- Tworzenie kampanii w AdWords (i Bing)
- Retargetowanie i remarketing
Dzień 9 - E-mail marketing
- Wprowadzenie do marketingu e-mailowego
- Jak korzystać z MailChimp
- Tworzenie własnej kampanii e-mailowej
Dzień 10 - Wielki finał
- Podstawy zarządzania projektami IT
- Prezentacja projektów zespołowych
- Ceremonia ukończenia
* Zarys programu / kursu może ulec zmianie.