Kurs marketingu cyfrowego

General Assembly

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Kurs marketingu cyfrowego

General Assembly

Umiejętności

Zdobądź biegłość w reklamie społecznej i korzystaj z Facebooka, Google AdWords i Google Analytics, aby znaleźć sens w zachowaniu użytkowników.

Standard produkcji

Opracuj i zaplanuj kampanię opartą na danych i płatnych strategiach wyszukiwania - i zmierz ją za pomocą kluczowych wskaźników wydajności.

Wielkie zdjęcie

Stań się kierownikiem wyników finansowych Twojej firmy, wykorzystując najnowocześniejsze techniki i platformy do promowania produktów i pozyskiwania użytkowników.

Poznaj swój zespół wsparcia

Nasza doskonałość edukacyjna to wysiłek społeczności. Kiedy uczysz się w GA, zawsze możesz polegać na wewnętrznym zespole ekspertów, który zapewnia wskazówki i wsparcie, kiedy tylko tego potrzebujesz.

Instruktorzy

Dowiedz się o branżowych strukturach, narzędziach, słownictwie i najlepszych praktykach nauczyciela, którego codzienna praca wymaga profesjonalnego ich używania.

Asystenci nauczania

Nabieranie nowego materiału nie zawsze jest łatwe. Dzięki godzinom pracy i innym kanałom nasze biura pomocy technicznej służą Państwu pomocą w udzielaniu odpowiedzi, wskazówek i nie tylko.

Wytwórcy kursów

Nasi absolwenci uwielbiają swoich Kursantów, którzy utrzymywali ich motywację podczas całego kursu. W każdej chwili możesz skontaktować się ze swoim wsparciem.

Zobacz, czego się nauczysz

Część 1: Cyfrowe ramy marketingowe

  • Biznes
    • Zdefiniuj podstawowe komponenty firmy (propozycja wartości, model biznesowy, klient).
    • Wyjaśnij swój model biznesowy i napisz plan windy.
    • Zdefiniuj Digital Marketing, zbadaj jego ewolucję i aktualny krajobraz.
    • Zdefiniuj segmenty, a segmentacja roli odgrywa rolę w marketingu.
    • Zdefiniuj odbiorców i zbuduj osobę docelową z mapą empatii klienta.
  • Marketing oparty na danych
  • Określ, w jaki sposób dane są wykorzystywane do mapowania marketingu z powrotem do kanałów i podróży konsumenta.
  • Omów rolę danych, wskaźników i kluczowych wskaźników wydajności w marketingu cyfrowym.
  • Wyjaśnij proces uruchamiania, zbierania, przeglądu, zmiany.
  • Ćwicz wyznaczanie celów marketingowych i określanie KPI dla tych celów.
  • Omów kluczowe dane, takie jak ROI, CAC i LTV.

Część 2: Marketing cyfrowy

  • Strategia marketingu cyfrowego
    • Opisz krajobraz kanałów dzisiaj i wykorzystanie kanałów.
    • Rozróżnia kanały nadawcze, bezpośrednie i społecznościowe.
    • Zidentyfikuj znaczenie i rolę różnych kanałów dla Twojej firmy i klientów.
    • Zdefiniuj kanały, z których będziesz korzystać w kampaniach i gdzie Twoje podejście jest opłacane, zdobywane lub posiadane.
    • Wyjaśnij, jak używać kanałów do marketingu odpowiednim klientom we właściwym czasie.
  • SEO
  • Przejrzyj SEO i jego rolę w marketingu.
  • Identyfikuj słowa kluczowe dla swojej firmy i ich wykorzystanie do wzrostu.
  • Opracuj strategię SEO.
  • Dowiedz się, jak poprawić ranking strony dla odpowiednich haseł.
  • Użyj narzędzi słów kluczowych do badań i pisz taktykę SEO dla treści internetowych.
  • Porównaj wyniki różnych taktyk i podejść do SEO.

Jednostka 3 : Płatne Społeczności

  • Płatne wyszukiwanie, Adwords,
    • Wykonaj badanie słów kluczowych, analizując liczbę wyszukiwań i konkurencję.
    • Zastosuj kierowanie na słowa kluczowe i kierowanie wyszukiwania do swojej firmy.
    • Określ określanie stawek za kliknięcia i zarządzanie stawkami, budżetowanie.
    • Stwórz własne kampanie AdWords.
    • Oceniaj wyniki i optymalizuj AdWords.
    • Przejrzyj kluczowe wskaźniki i kluczowe wskaźniki wydajności dla SEM.
  • Płatne społecznościowe
  • Zarys procesu prowadzenia kampanii reklamowej w mediach społecznościowych.
  • Utwórz i zarządzaj społeczną kampanią reklamową na Facebooku, Twitterze i / lub Instagramie.
  • Zidentyfikuj dane dostępne z platform mediów społecznościowych i dowiedz się, jak można je wykorzystać.
  • Twórz i rozpowszechniaj linki zakodowane w UTM.
  • Interpretuj dane, aby zoptymalizować płatne strategie społeczne na różnych platformach.
  • Wybierz odpowiednie platformy mediów społecznościowych dla marki i konkretnych kampanii.
  • Wykonaj mniejsze testy, aby wpłynąć na kierunek większej kampanii.

Część 4: Marketing treści

  • Strategia treści
    • Nakreślić proces opracowywania kampanii z treścią.
    • Utwórz plan zawartości z kluczowymi komunikatami, mapowaniem treści, dystrybucją i pomiarem.
    • Opracuj strategię reklamy natywnej, by zwiększyć docelowy zasięg swoich treści.
    • Oceń, które taktyki marketingu treści spełniają określone cele marketingowe i biznesowe.
    • Określ kluczowe wskaźniki pomiaru i optymalizacji taktyk marketingu treści.
  • Marketing treści
  • Wyróżnij najlepsze zastosowania i podejścia do podstawowych platform społecznościowych.
  • Wybierz odpowiednie osoby wpływające na Twój projekt i ustal strategię zasięgu influencer.
  • Twórz i modyfikuj treści cyfrowe na swoich kanałach społecznościowych.
  • Określić rolę zarządzania społecznościami w marketingu mediów społecznościowych.
  • Określ wskaźniki i wskaźniki KPI do pomiaru wpływu mediów społecznościowych.

Część 5: Akwizycja marketingowa

  • Strony docelowe, UX,
    • Przejrzyj najlepsze praktyki marketingu cyfrowego UX.
    • Sprawdź, jak działa marketing w miejscu pracy i sposoby optymalizacji tych działań.
    • Oceń wygląd, funkcjonalność i skuteczność stron docelowych.
    • Opracuj strony docelowe i formularze dla swojej firmy.
  • Testowanie A / B
  • Wykorzystaj sprawdzone metody przeprowadzania testów A / B na różnych kanałach.
  • Rozważ różne techniki raportowania w celu przekazania wyników.
  • Opracuj strategie optymalizacji, aby osiągnąć ogólne cele marketingowe.
  • Opisz potencjalne wyniki, korzyści i zagrożenia podczas stosowania testów i eksperymentów A / B.
  • Skonfiguruj i zastosuj testy A / B w swojej firmie.
  • Użyj Optimizely, aby zbadać i wdrożyć test.
  • Omów optymalizację współczynnika konwersji.

Część 6: Zaangażowanie klienta

  • CRM
    • Zaplanuj i przygotuj strategie marketingowe dotyczące cyklu życia.
    • Mapuj treści i kanały (takie jak e-maile) do cyklu życia klienta.
    • Planuj, wykonuj i mierz kampanie e-mail marketingowe.
    • Zdobądź podstawową znajomość wspólnych narzędzi handlu.
  • Retargetowanie, polecenia,
  • Zdefiniuj ponowne kierowanie i zrozum zasadę taktyki.
  • Zidentyfikuj metody zwiększania rekomendacji i zastosuj je do swojej firmy.
  • Poznaj kluczowe taktyki zwrotów, kiedy je wykorzystać i jak zmierzyć efektywność. Określ najważniejsze wskaźniki przechowywania i przekazywania i wskaźniki KPI.
  • Zaprojektuj kampanię lub program skierowań.

Część 7: Analityka, dane,

  • Metryki, źródła,
    • Podczas przeprowadzania analizy identyfikuj i stosuj prawidłowe techniki statystyczne.
    • Skonfiguruj i zastosuj podstawy Google Analytics, w tym podstawowe pojęcia, takie jak śledzenie celów i konwersje w wersji mikro i makr.
    • Opisz techniki statystyczne i popularne równania używane do mierzenia wydajności.
    • Opisz i porównaj mocne i słabe strony modeli atrybucji (ostatnie kliknięcie, rozkład czasowy, wielokanałowość).
    • Utwórz i wykorzystaj raport kohortowy.
  • Google Analytics Deep Dive
  • Użyj Google Analytics, aby uzyskać dostęp do danych, manipulować nimi i raportować dane.
  • Skorzystaj z Google Analytics, aby znaleźć spostrzeżenia.
  • Przeglądaj funkcje i zastosowania Google Analytics - odbiorców, zachowanie, konwersje, atrybucja, raportowanie, analiza ścieżek.

Jednostka 8: Wyświetlanie, Facebook lub Mobile Deep Dives

  • Deep Dive na Facebooku
    • Utwórz i uruchom kampanię reklamową na Facebooku.
    • Poznaj Power Editor i jego zastosowania.
    • Odkryj możliwości targetowania i funkcje dostępne dla reklamodawców z Facebooka.
    • Używaj analityki Facebooka do przeglądania, rozumienia i raportowania danych.
    • Zoptymalizuj kampanie reklamowe na Facebooku za pomocą danych.
  • Wyświetlacz, programowy,
  • Zidentyfikuj cyfrowe formaty reklam, funkcje, możliwości i możliwości użycia i pomiaru.
  • Wyjaśnij programowe kupowanie reklam i inne rozwijające się technologie.
  • Przejrzyj przykłady i przykłady kampanii displayowych i omów rolę wyświetlania w ponownym kierowaniu.
  • Wyjaśnij, jak korzystać z segmentacji, aby kierować reklamy na display i retargeting.
  • Podsumuj różnicę między grupami docelowymi według atrybutów i zachowań, a nie wydawcę.
  • Opracuj strategię wyświetlania swojej firmy.
  • Mobile Marketing Deep Dive
  • Zaplanuj podróż pod kątem decyzji klienta w przypadku aplikacji mobilnej lub aplikacji mobilnej.
  • Podział odbiorców mobilnych demograficznie i na podstawie użycia urządzenia.
  • Porozmawiaj o płatnych reklamach na urządzeniach mobilnych, ponieważ są powiązane z kanałami już objętymi.
  • Wyjaśnij wyzwania związane z przypisywaniem w telefonii komórkowej.

Część 9: Opowiadanie historii

  • Opowiadanie historii
    • Zdefiniuj kluczowe elementy opowiadania historii i użyteczne modele narracji.
    • Omów przykłady opowiadania, które odnoszą się do marketingu.
    • Ćwicz techniki copywriting.
    • Zastosuj techniki opowiadania i pitchowania do prezentacji.
  • Planowanie kampanii
  • Zidentyfikuj taktyki planowania i kontrolowania wydatków marketingowych.
  • Poćwicz planowanie i budżetowanie zgodnie z potrzebnym rezultatem.
  • Określ typowe koszty wspólnych kanałów i taktyk.
  • Stwórz plan i budżet dla swojego projektu i broń swoich decyzji.

Część 10: Prezentacje

  • Dzień prezentacji 1
    • Skutecznie zakomunikuj swój plan marketingowy w końcowej prezentacji projektu.
    • Krytykuj i dziel się opiniami z kolegami z klasy.
  • Dzień Prezentacji 2
  • Skutecznie zakomunikuj swój plan marketingowy w końcowej prezentacji projektu.
  • Krytykuj i dziel się opiniami z kolegami z klasy.
  • Zidentyfikuj kolejne kroki, aby kontynuować naukę.

Opcje finansowania

Potrzebujesz pomocy płatniczej? Nasze opcje finansowania pozwalają skupić się na swoich celach zamiast na barierach, które powstrzymują Cię przed ich osiągnięciem.

Wspinać się

Złóż wniosek o 3-letnią, oprocentowaną pożyczkę opartą na zasługach¹, na czesne i koszty utrzymania. Obecne dochody nie uwzględniają zatwierdzenia finansowego dla studentów immersyjnych.¹ Musi być obywatelem USA lub stałym rezydentem; zatwierdzenie w oczekiwaniu na status rezydenta.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja January 17, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Sierp. 2018
Wrześ. 2018
Duration
Czas trwania
10 tygodnie
W niepełnym wymiarze czasu
Price
Cena
3,950 USD
Locations
Australia - Sydney, New South Wales
Data rozpoczęcia : Stycz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Australia - Brisbane, Queensland
Data rozpoczęcia : Stycz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Australia - Melbourne, Victoria
Data rozpoczęcia : Stycz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Hongkong - Hong Kong
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Singapur - Singapore
Data rozpoczęcia : Sierp. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Arlington, Virginia
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Los Angeles, California
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - San Francisco, California
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Denver, Colorado
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Washington, District of Columbia
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Atlanta, Georgia
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Chicago, Illinois
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Irvine, California
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Boston, Massachusetts
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - New York, New York
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Data rozpoczęcia : Luty 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Data rozpoczęcia : Mar. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Data rozpoczęcia : Mar. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Data rozpoczęcia : Kwiec. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Providence, Rhode Island
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - San Jose, California
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Santa Monica, California
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Austin, Texas
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Dallas, Texas
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - USA Online
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Washington, District of Columbia
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Wielka Brytania - London, England
Data rozpoczęcia : Sierp. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Sierp. 2018
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Singapur - Singapore
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Wrześ. 2018
Stany Zjednoczone - Atlanta, Georgia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Austin, Texas
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Boston, Massachusetts
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Chicago, Illinois
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Dallas, Texas
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Denver, Colorado
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Los Angeles, California
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Santa Monica, California
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Irvine, California
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - New York, New York
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Providence, Rhode Island
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - San Francisco, California
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - San Jose, California
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Washington, District of Columbia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Washington, District of Columbia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Arlington, Virginia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Hongkong - Hong Kong
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - USA Online
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stycz. 2019
Australia - Brisbane, Queensland
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Australia - Melbourne, Victoria
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Australia - Sydney, New South Wales
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Luty 2019
Stany Zjednoczone - New York, New York
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Mar. 2019
Stany Zjednoczone - New York, New York
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Kwiec. 2019
Stany Zjednoczone - New York, New York
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą