Kurs: Sesja letnia 2020

Informacje ogólne

Opis programu

JĘZYK INSTRUKCJI: Kursy prowadzone są w języku angielskim

Luksusowy sposób tworzenia i doskonałości.

We wszystkich dziedzinach, w których się specjalizuje - biżuteria, zegarmistrzostwo, moda, perfumy, produkty kosmetyczne, gościnność i usługi Luksus łączy się z doskonałością. Zdefiniuj luksus jest subiektywny; jest ogólnie uważany za luksusowy, elegancki, wyrafinowany i drogi. Spektrum marek luksusowych sięga od znanych na całym świecie marek po bardziej poufne rękodzieła „Domy”. Tak więc konsumenci luksusowych produktów i usług są zaniepokojeni zarówno jakością, jak i standardami przetwarzania. summer

EIML Paryż

EIML Paris oferuje pięcioletni program kształcenia wyższego od poziomu licencjata do poziomu Master specjalizującego się w marketingu luksusowym. Stworzony we współpracy z głównymi podmiotami gospodarczymi w sektorze luksusowym, program zapewniany przez EIML Paryżu szkoli menedżerów i jest szczególnie odpowiedni dla osób poszukujących kariery o wysokich kompetencjach w różnych sektorach: - Zakup: Surowiec Kupujący, Kierownik ds. Produktów Merchandiser, Operator detaliczny itp. - Marketing: menedżer produktu, analityk ds. Marketingu, kierownik ds. Projektów e-marketingowych, menedżer kategorii itp. - Komunikacja: urzędnik ds. Prasy i mediów, kierownik ds. Komunikacji z wydarzeniami, urzędnik ds. Public relations, media planner itp.

WYMAGANIA

- Profile kandydatów mogą być bardzo różnorodne. Najważniejsze jest dbałość o estetykę, perfekcję, kreatywność, umiejętność komunikowania się, posiadanie umiejętności analitycznych w zakresie wzorców i trendów oraz wrażliwość na sztuki i listy. - Kandydaci muszą wykazać 2 lata udanego wyższego wykształcenia lub zdobyć tytuł licencjata lub równoważny. - W przypadku osób, które nie są językami ojczystymi, potrzebny jest dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego (testy w języku angielskim lub list polecający z bieżącej szkoły).

ORZECZNICTWO

- Certyfikat jest wydawany po zakończeniu wszystkich zadań, takich jak kwestionariusz wielokrotnego wyboru, praca grupowa, studia przypadku. - Aktywny udział w zajęciach i wizyty w firmie są obowiązkowe. - Studenci mogą zdobyć od 2 do 8 punktów ECTS (punkty ECTS) za kursy odbyte podczas Letniej Sesji.

PROGRAM SESJI LETNIEJ 2020

LUKSUSOWE KODY od 22 czerwca do 26 czerwca 2020 r. - Rynek mody we Francji i Europie - Projektanci mody i francuscy - Zarządzanie marką w modzie i akcesoriach - Stwórz swój nastrój i kolekcję - know-how Haute Couture i Made in France - Francuski kodeks ubioru - Merchandising - Wizyty firmowe / konferencje i wizyty kulturalne - Wizyta w Wersalu - Wycieczka po sklepie w Faubourg Saint Honoré

FASHION AND FASHION DESIGN INDUSTRY - od 29 czerwca do 3 lipca 2020 r. Rynek kosmetyków i perfum we Francji i Europie - Historia kultowych francuskich perfum - Zarządzanie marką w kosmetykach i perfumach - Stwórz własną wodę kolońską - Zachowanie i trendy konsumenckie - Francuska ceremonia Sprzedaż - Dystrybucja w Europie i sprzedaż detaliczna z podróży - Wizyty firmowe / konferencje i wizyty kulturalne - Wycieczka merchandisingowa w różnych sklepach z perfumami

ZAPACH I PRZEMYSŁ KOSMETYCZNY od 6 do 10 lipca 2019 r. - Rynek biżuterii i zegarków we Francji i Europie - Historia biżuterii i zegarków - Zarządzanie marką w Jewlery i zegarkach - Projektowanie i makieta Jewlery - Gemologia - Francuska etykieta i rytuał - Wizyty / konferencje firmowe i wizyty kulturalne - wycieczka po biżuterii w Place Vendôme

BRANŻA BIŻUTERII I ZEGARÓW od 13 lipca do 17 lipca 2020 r. - (14 maja - francuski dzień narodowy) Rynek luksusowej hotelarstwa we Francji i Europie - Koncentracja na francuskich projektantach i projektowaniu wnętrz - Zarządzanie marką hotelarską - Modele biznesowe szefa kuchni i historia francuskiej Haute Gastronomie - Usługi konsjerża - Warsztaty stołowe - Wizyty firmowe / konferencje i wizyty kulturalne - Wizyty 5-gwiazdkowych hoteli i pałaców - Degustacja wina

LUKSUSOWE ZARZĄDZANIE GOSPODARSTWEM od 20 lipca do 24 lipca 2020 r

Luksusowe rynki i kluczowi gracze - kody luksusowe - zarządzanie relacjami z klientami w sektorze luksusowym - zarządzanie marką w wizytach w luksusowych sklepach (Place Vendôme) - strategie merchandisingu

OPŁATY

- Opłaty administracyjne: 30 € bezzwrotne - Opłaty za kurs dla jednego alt = "moduł letni: 750 € - Opłaty zmniejszają się przy składaniu wniosku o więcej niż jeden moduł - 2 alt =" moduły letnie: 1350 € - 3 alt = "moduły letnie: 1750 € - 4 alt = "moduły letnie 2000 € - Cały program: 2250 €

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe is the unique school of its own in France that offers a five-year higher education program from Bachelor to Master’s levels. Created in collaborati ... Czytaj więcej

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe is the unique school of its own in France that offers a five-year higher education program from Bachelor to Master’s levels. Created in collaboration with the major economic players in the luxury sector, the program provided at EIML Paris trains managers to be and is particularly suited to those seeking a career with high responsibilities in various sectors. Pokaż mniej