Kurs: Program zarządzania

GBN Training Centre

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Kurs: Program zarządzania

GBN Training Centre

PROGRAM ZARZĄDZANIA

Przejście na rolę ogólnego zarządzania wymaga szerszej perspektywy. Gdy prowadzisz swoją działalność w zakresie funkcji i codziennych operacji, musisz podejmować decyzje w oparciu o strategiczny pogląd na wszystkie podstawowe funkcje biznesowe. Program zarządzania zapewni fundamentalne zrozumienie strategii, finansów, zarządzania ludźmi i zmian organizacyjnych oraz sposobu integracji tych funkcji dla sukcesu organizacji. Zyskasz kluczową wiedzę od ekspertów z każdej dziedziny i zaostrzy proces decyzyjny, aby zastosować zintegrowane podejście do zarządzania firmą.

Wpływ osobisty

  • Wykorzystaj informacje, które już posiadasz, do realizacji planów działania
  • Poprzez prawdziwe studia przypadków i eksploracje, twoje założenia są kwestionowane i zyskujesz nowe perspektywy
  • Autentycznie wiodąca organizacja i zainspirowanie wyższego poziomu wydajności
  • Dopasuj zasoby do strategii, aby stworzyć bardziej prężną i zwinną organizację

Metodologia szkolenia

Program zarządzania GBNTCMasterclass oferuje uczestnikowi drabinę, wspinaczkę, która zwiększa wiedzę z jednego przedmiotu na drugi. Każda lekcja mistrzowska składa się z krótkich wykładów, studiów przypadków, ćwiczeń praktycznych, dyskusji grupowych, dzielenia się wiedzą z rówieśnikami z branży oraz prawdziwego doświadczenia bezpośrednio związanego z rolą i funkcją, którą uczestnik będzie obsługiwał w swojej organizacji. Narzędzia edukacyjne wykorzystywane podczas opracowywania tych sesji są zakorzenione w najlepszych praktykach; GBNTC wykorzysta faktyczne ankiety głosowe CEO, analizy wpływu na branżę i obserwacje rynku. Sesje te będą wyzwaniem dla uczestnika, będą praktyczne i łatwe do zrozumienia oraz mogą być dostarczone w języku arabskim i angielskim.

UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE

Nasz kurs Business Award Masterclass dla uczestników o średniej znajomości języka obejmuje obszary tak różnorodne, jak formalne pisanie raportów i umiejętności prezentacji. Rozwija silne umiejętności komunikacyjne i wykorzystuje scenki i przykłady przypadków, aby zilustrować punkty uczenia się i umożliwić uczestnikom ćwiczenie nabytych umiejętności. Masterclass obejmuje specjalizacje, takie jak English for Marketing. Portfolio zadań uczestników będzie dowodem na ich naukę i otrzymają indywidualne wsparcie dla samouczków, a także dane wejściowe w klasie.

Szkolenie w zakresie komunikacji w języku angielskim (fokus: ustne i pisemne)

  • Zbuduj jasność gramatyki i siłę słowa, aby poprawić ich
  • Komunikacja ustna (słuchanie
  • Pisemne umiejętności komunikacyjne (Reading

Będą szkoleni ze specjalnie zaprojektowanych ćwiczeń Audio-Video i praktycznych zajęć opartych na sytuacjach.

  • Trening ukierunkowany na dialog
  • Trening we wszystkich czterech umiejętnościach języka angielskiego
  • Specjalnie zaprojektowane lekcje audiowizualne
  • Praktyka siły słowa i wymowy

Komunikacja biznesowa (uwaga: sytuacje biznesowe, zarówno ustne, jak i pisemne)

  • Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji - zidentyfikować problem firmy lub możliwości poprawy i zbadać sposoby rozwiązania
  • Zrozumienie marketingu dla menedżerów - dzięki studium przypadku zyskasz zrozumienie kontekstu marketingowego w organizacji
  • Pisanie dla biznesu - rozwijaj umiejętności pisania odpowiednie dla wszystkich sytuacji biznesowych, minut i notatek, e-maili, listów, podsumowań i raportów

UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKIE

Eksperci organizacyjni podkreślają wagę etykiety biznesowej w zwiększaniu efektywności pracownika w pracy. Trening umiejętności miękkich poprawia jakość życia zawodowego pracowników, podnosząc ich poziom produktywności i zadowolenia. Skoro miękkie umiejętności stały się niezbędne dla każdej organizacji w tej demokratycznej konfiguracji, w której każda osoba ma swój własny zestaw emocji i unikalnych zachowań, to Masterclasshelp wprowadza pożądane zmiany w pracownikach i czyni je bardziej wrażliwymi na siebie, działając jako jednostka.

Efektywne umiejętności komunikacyjne w pracy

  • Ustal swój styl komunikacji i jak wpływa na innych.
  • Rozwijaj świadomość wiadomości, które dajesz innym.
  • Usuń przeszkody w pozytywnej komunikacji.
  • Wykorzystaj aktywne umiejętności słuchania, aby poprawić komunikację.
  • Rozpoznaj "język ciała" jako skuteczny środek komunikacji.
  • Naucz się szybko budować relacje i kontaktować się z ludźmi.
  • Buduj zaufanie, aby wspierać otwartą i swobodną komunikację z innymi.

Inteligencja emocjonalna

  • Rozpoznaj korzyści płynące z rozwijania Inteligencji Emocjonalnej (EI).
  • Zdefiniuj kompetencje i pochodzenie EI.
  • Określ osobiste mocne strony i ograniczenia za pomocą EI.
  • Zastosuj ramy kompetencji EI w swojej roli przywódczej.

Umiejętności negocjacyjne

  • Doceń kluczowe umiejętności i procesy wymagane do pomyślnego zakończenia negocjacji.
  • Rozwijanie umiejętności interpersonalnych niezbędnych do pomyślnego przeprowadzenia negocjacji.
  • Opracuj szczery i skuteczny styl negocjacji.
  • Opracuj udane strategie negocjacyjne, które można zastosować w różnych sytuacjach w Twojej organizacji.
  • Skutecznie zaplanuj i przygotuj się do osiągnięcia wyników wygranych / wygranych.

Kreatywne i innowacyjne rozwiązywanie problemów

  • Doceń korzyści wynikające z zastosowania kreatywnego podejścia.
  • Ucz się technik, które poprawią kreatywność.
  • Przerwa w myśleniu - trudne założenia.
  • Identyfikacja myślenia logicznego a myślenia lateralnego.
  • Poznaj metody i narzędzia do generowania pomysłów.
  • Rozwiąż problemy i włącz kreatywne pomysły do ​​działania.
  • Stwórz kulturę, która zachęca do kreatywności.

Zarządzanie konfliktem

  • Zrozumieć źródło i naturę konfliktu.
  • Rozpoznaj charakterystykę trudnych ludzi.
  • Oceniaj własne umiejętności zarządzania konfliktem.
  • Profesjonalnie zarządzaj konfliktem i zachowaj spokój w trudnych sytuacjach.
  • Poznaj skuteczne techniki zapobiegania i minimalizowania konfliktów.
  • Dostosuj swoje techniki zarządzania konfliktem do różnych sytuacji.
  • Dążyć do kompromisu i rozwiązania, unikając negatywnego wpływu konfliktu w miejscu pracy.

Zarządzanie zmianami

  • Wykorzystaj techniki zarządzania zmianami, aby przyjąć ustrukturyzowane podejście podczas wprowadzania zmian.
  • Zrozumieć reakcje ludzi na zmiany
  • Użyj modelu krzywej zmiany, aby lepiej zrozumieć, co ludzie doświadczają podczas zmiany.
  • Zidentyfikuj strategie, aby pokonać opór.
  • Zarządzanie zmianą i komunikowanie się.

Radzenia sobie ze stresem

  • Oceniaj własne osobiste poziomy stresu.
  • Zidentyfikuj najczęstsze przyczyny stresu w miejscu pracy.
  • Rozpoznawać systemy i skutki stresu.
  • Dowiedz się, jak skutecznie radzić sobie z presją i stresem w pracy.
  • Używaj prostych technik do radzenia sobie ze stresem.

Zarządzanie czasem

  • Zidentyfikuj przeszkody, które przeszkadzają w pracy.
  • Doceń znaczenie planowania i priorytetyzacji obciążenia pracą.
  • Określ swoje nawyki, które marnują Twój czas.
  • Stań się bardziej zdyscyplinowany i zyskaj większą kontrolę dzięki ulepszonej organizacji osobistej.
  • Zidentyfikuj sposoby maksymalizacji czasu, aby zmniejszyć stres i poprawić równowagę między pracą a życiem prywatnym.

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym

  • Zapoznaj się z przyczynami braku równowagi i oceń swoją obecną równowagę między życiem a pracą.
  • Lepiej radzić sobie z obowiązkami związanymi z życiem i pracą.
  • Użyj praktycznych technik, aby poradzić sobie z zbyt dużą ilością pracy.
  • Obsługuj konkurencyjne wymagania i utrzymuj koncentrację.
  • Określ, co wysysa naszą energię i co nas napędza.

KOMPETENCJE ZARZĄDZANIA (3 DNI)

(Ta klasa mistrzowska jest oferowana 18 listopada)

Nasz Management Skills Masterclass wyposaży uczestników w niezbędne umiejętności skutecznego zarządzania ludźmi. Są przeznaczone dla menedżerów i przełożonych wszystkich szczebli. W zależności od wybranej klasy umiejętności zarządzania, uczestnicy nauczą się kierować zespołem i nim zarządzać; jak motywować pracowników; jak zbudować silny, spójny zespół; jak skutecznie komunikować się i efektywnie współpracować z innymi w profesjonalnym środowisku pracy.

Prowadzenie krytycznych konwersacji

  • Zrozum swoją rolę w zarządzaniu wydajnością.
  • Doceń konsekwencje unikania trudnych rozmów.
  • Zaplanuj i przygotuj się na konstruktywną rozmowę o trudnym problemie.
  • Wykonaj prostą strukturę, aby zarządzać interakcjami.
  • Używaj technik, aby zyskać pewność siebie w trudnych chwilach.
  • Zastosuj kluczowe umiejętności komunikacyjne podczas trudnych rozmów.
  • Zarządzaj reakcją własną i innych ludzi.

Prowadzenie udanych spotkań

  • Zidentyfikuj podstawy prowadzenia spotkań.
  • Cykl spotkań i sposób planowania.
  • Stwórz udany program.
  • Określ rolę przewodniczącego i uczestnika protokołu.
  • Efektywnie zarządzaj spotkaniami - zachęcaj do udziału wszystkich uczestników.
  • Zajmuj się konfliktami i trudnymi osobowościami.
  • Komunikuj się jasno, używając efektywnego języka.
  • Popraw swoje umiejętności słuchania i zadaj odpowiednie pytania.
  • Przekaż konstruktywne opinie.

Umiejętności HR i Personel

Umiejętności oceny

  • Doceń korzyści płynące z wycen zarówno dla rzeczoznawcy, jak i oceniającego.
  • Określ jasne cele i zadania.
  • Przygotuj, skonstruuj i pewnie przeprowadź wywiad oceniający.
  • Oceniaj wydajność w oparciu o zaobserwowane zachowanie i skutecznie przekazuj informacje zwrotne.
  • Popraw umiejętności słuchania i skutecznie rozwiązuj problemy z wydajnością.
  • Ulepsz umiejętności komunikacyjne i zachowuj uczciwość i spójność ze wszystkimi pracownikami.
  • Pokaż empatię, a także zachęć i zmotywuj pracowników do bardziej efektywnego działania.

Radzenie sobie z problemami dyscyplinarnymi i skargami

  • Doceń znaczenie ustawowych i umownych procedur dyscyplinarnych i skargowych oraz Kodeksu postępowania ACAS.
  • Rozpoznaj kluczowe obowiązki kierownicze związane z wykonywaniem procedur dyscyplinarnych i skarg.
  • Rozumie rolę, jaką odgrywają ci, których prosi się o towarzyszenie kolegom podczas przesłuchań.
  • Korzystaj z nieformalnych podejść w sposób efektywny i rozpoznaj, kiedy konieczne są formalne procedury.
  • Określ kluczowe umiejętności i procesy związane z przeprowadzaniem procedury dyscyplinarnej i procedury składania skarg.

Wprowadzenie do HR

  • Poznaj bieżące i przyszłe obowiązki specjalistów HR.
  • Rekrutuj i wybieraj właściwych ludzi.
  • Zajmij się drażliwymi kwestiami - kwestiami etycznymi, rozwiązaniami, zwolnieniami, chorobami i TUPE.
  • Pewnie korzystaj z najlepszej praktyki HR w swojej roli.
  • Wykorzystaj równość i różnorodność w praktyce w miejscu pracy.
  • Uczestnicz w zarządzaniu wydajnością i ocenach.

Umiejętności rekrutacji i selekcji

  • Zaplanuj i przygotuj się na rozmowę kwalifikacyjną.
  • Określić wymagania dotyczące wolnych miejsc pracy, które należy wypełnić.
  • Użyj najskuteczniejszych opcji rekrutacji.
  • Zrozumieć, jak ważne jest dotarcie do właściwych granic prawnych.
  • Projektuj profesjonalny obraz podczas wywiadu.
  • Używaj skutecznych technik przesłuchiwania i słuchania, aby uzyskać informacje od rozmówcy.
  • Oceniaj kandydatów według ustalonych kryteriów i wybierz najlepszego kandydata.
  • Pewnie zrekrutuj odpowiednią osobę dla każdego wakatu, który powstaje.

Obsługa klienta

  • Opisz usługi dla klientów w swojej organizacji.
  • Doceń znaczenie dobrej obsługi klienta.
  • Określ główne powody, dla których Twoi klienci narzekają.
  • Przeanalizuj proces obsługi klienta i określ obszary wymagające poprawy.
  • Użyj różnych technik, aby stworzyć kulturę skoncentrowaną na kliencie.
  • Obsługuj trudne sytuacje i ludzi w sposób efektywny i profesjonalny.
  • Rozwiń zaufanie i popraw komunikację z klientami.

ZARZĄDZANIE ZARZĄDZANIE PROJEKTEM

Wprowadzenie do zarządzania projektami

  • Określ i wyjaśnij cel i zakres projektu, aby uniknąć niejednoznaczności lub nierealistycznych oczekiwań.
  • Przerwij projekt na łatwe do opanowania etapy.
  • Planuj, organizuj i dokumentuj projekt za pomocą narzędzi pomagających w procesie zarządzania.
  • Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem w celu zminimalizowania wpływu wszelkich odchyleń od pierwotnego planu.
  • Stań się bardziej skuteczny w monitorowaniu i kontrolowaniu projektu.
  • Zamknięcie projektu i ocena wyciągniętych wniosków.

Planowanie organizowania i kontrolowania projektów

  • Rozpoznaj zakres technik i narzędzi stosowanych w planowaniu, organizowaniu i kontrolowaniu projektów.
  • Twórz dokładne, wykonalne plany, podając szczegółowy podział kosztów, harmonogramów, zadań i zasobów.
  • Doceń wpływ oczekiwań interesariuszy na projekt.
  • Określić wpływ problemów i zmian w zakresie zasobów, czasu i kosztów.
  • Dowiedz się, jak sprawić, by projekt był aktywny i na bieżąco dzięki skutecznym umiejętnościom komunikowania się z projektem.
  • Zapoznaj się z funkcjami zespołu projektowego i dowiedz się, jak skutecznie nim zarządzać.

Skuteczne planowanie i zarządzanie projektami

  • Podejmuj przemyślane i realistyczne decyzje dotyczące rentowności projektu
  • Skutecznie wstępnie zaplanuj zawartość prac w projektach.
  • Przeprowadzić analizę ryzyka dla projektu i zrozumieć koszty projektu.
  • Opracuj plan projektu, korzystając z technik analizy krytycznej ścieżki (PERT)
  • Mieć świadomość wymagań dotyczących zasobów i wszelkich konfliktów biznesowych związanych z ich projektami.
  • Utrzymuj kontrolę nad projektami i wiedz, jak i kiedy podejmować najbardziej odpowiednie decyzje podczas aktualizacji projektu.
  • Przedstawiaj projekty innym ludziom, aby rozumieli, co się dzieje i wspierają ich w osiąganiu swoich celów.

Szkolenie finansowe

  • Doceń znaczenie finansów i kontroli kosztów.
  • Dowiedz się, jak buduje się i wykorzystuje budżety.
  • Dowiedz się żargonu finansowego odnoszącego się do opublikowanych kont firmowych i raportów z rachunkowości zarządczej.
  • Wykazać zrozumienie zarządzania kosztami, procesu budżetowania i potrzeby skutecznych prognoz budżetowych i kontroli.
  • Zrozumienie technik finansowych związanych z wydatkami kapitałowymi i koncepcją zarządzania ryzykiem.

Kto powinien uczęszczać

  • Kierownictwo wyższego szczebla
  • CEO, COOs, CFOs
  • Kierownicy działów produktowych w sektorze prywatnym lub publicznym
  • Kierownictwo wyższego szczebla bez bieżących obowiązków kierowniczych
  • Konsultanci biznesowi
  • Menedżerowie
  • Młodsi menedżerowie
  • Poniżej kadry kierowniczej
  • Osoby aspirujące do międzynarodowych korporacji
  • Świeżymi absolwentami poszukującymi możliwości zatrudnienia
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja June 21, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2018
Duration
Czas trwania
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Arabia Saudyjska - Al Khobar, Eastern Province
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2018
Arabia Saudyjska - Al Khobar, Eastern Province
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą