Kurs: Negocjuj, aby przestrzegać

Informacje ogólne

Liczba dostępnych lokalizacji: 2

Opis programu

15–16 września 2020 r

Negocjuj, aby przestrzegać

Znajdź korzystne oferty

Informacje ogólne

cel

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

  • pozycjonować się jako strategiczni rozmówcy w negocjacjach,
  • przekształcić preparat w prawdziwy atut,
  • ustrukturyzować proces negocjacji,
  • określić ich mocne strony i obszary wymagające poprawy w negocjacjach.

Wymagania

  • Nie wymaga szczególnej wiedzy.

publiczny

Współpracownicy, eksperci lub menedżerowie muszą negocjować w profesjonalnej sytuacji ze współpracownikami, klientami, dostawcami

poziomy

podstawy

agreement, brainstorming, businessrawpixel / Pixabay

program

opisowy

Zidentyfikuj sytuacje i warunki negocjacji

  • Co to jest handel?
  • Sprawdź, czy warunki negocjacji są dobrze spełnione
  • Negocjuj w kontekście wygranej-wygranej
  • Jakie są zasady poszanowania udanych negocjacji?

Przygotuj się do negocjacji

  • Ustaw się jako „strategiczny” rozmówca
  • Sytuacja problemów, celów i strategii
  • Opracuj na podstawie modelu siatkę przygotowania
  • Przyjmij stan umysłu, który sprzyja korzystnemu wynikowi

Przyjęcie ustrukturyzowanego podejścia do prowadzenia negocjacji

  • Przestrzegaj chronologii kroków
  • Użyj technik zbierania przydatnych informacji
  • Skojarz swojego rozmówcę w poszukiwaniu rozwiązania

Znajdź zrównoważone umowy, broniąc swoich interesów

  • Broń i doceń swoje rozwiązanie
  • Proponuj alternatywy zamiast się poddać
  • W razie potrzeby rozszerz zakres negocjacji

Poznaj się lepiej, aby lepiej negocjować

  • Sytuuj się za pomocą testu potwierdzającego (Dominique Chalvin)
  • Zidentyfikuj swoją pozycję przetargową i obszary wymagające poprawy i zbuduj swój plan działania na rzecz poprawy

Dodatkowe informacje

Metoda nauczania

Pedagogika opiera się na:

  • naprzemienne wkłady metodologiczne, ćwiczenia i wymiana doświadczeń między uczestnikami w grupach rówieśniczych,
  • scenariusze z nagrywaniem dźwięku na podstawie dostarczonych przypadków uczenia się lub przypadków,
  • spersonalizowany plan działania w celu poprawy praktyki handlowej.

głośniki

Trener konsultantów specjalizujący się w profesjonalnej wydajności

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

L’IFCAM est l’Université du Groupe Crédit Agricole, centre d’investissement et de développement du capital humain, au service des ambitions du projet de groupe CA. Créé en 1976, à l’initiative des Cai ... Czytaj więcej

L’IFCAM est l’Université du Groupe Crédit Agricole, centre d’investissement et de développement du capital humain, au service des ambitions du projet de groupe CA. Créé en 1976, à l’initiative des Caisses régionales de Crédit Agricole, le périmètre de l’IFCAM s’est élargi en 2001, avec la création de l’entité Crédit agricole SA et l’intégration des filiales. Pokaż mniej
Montrouge , Paryż + 1 Więcej Mniej