Kurs Marketingu I Brandingu: 2-tygodniowe Intensywne Lato

The Cut Fashion Design Academy

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Kurs Marketingu I Brandingu: 2-tygodniowe Intensywne Lato

The Cut Fashion Design Academy

Chcesz poznać podstawy urzekającego świata mody? The Cut oferuje szereg intensywnych, dwutygodniowych warsztatów, których celem jest zmaksymalizowanie wiedzy branżowej w minimalnym czasie. W tych praktycznych warsztatach studenci będą zanurzali się we wszystkie aspekty biznesu mody.

Podczas lektur, wykładów i dyskusji klasowych studenci są nauczani przez profesjonalistów z branży w małych grupach, otrzymując najwyższej klasy naukę w prawdziwym środowisku biznesowym, korzystając z najnowocześniejszych cyfrowych platform oraz praktycznych aplikacji zręcznościowych. Każda klasa składa się z dwóch poziomów po 16 godzin tygodniowo, w sumie 32 godziny.

Warunki wstępne dla każdej klasy są określone w każdym konkretnym kursie. Zdobądź umiejętności potrzebne do osiągnięcia celów akademickich i zawodowych lub uzupełnij swój aktualny pełnoetatowy dyplom lub program studiów lub po prostu zbuduj konkurencyjny portfel dla aplikacji studiów podyplomowych, aby przygotować się do zaawansowanego studiowania.

MARKETING I BRANDING

W tym intensywnym dwutygodniowym kursie zrozumiesz rolę skutecznego Marketera Mody. W konkurencyjnym świecie mody potrzebujesz umiejętności, które przemawiają do konsumenta, niezależnie od tego, czy chcesz pracować w ugruntowanej firmie, czy rozwijać "Brand of You".

Naucz się perswazyjnych umiejętności pisania, taktyki public relations, strategii marki i know-how w mediach społecznościowych, aby skutecznie zaangażować swój rynek docelowy. W dzisiejszym środowisku medialnym ważne jest, abyś mógł przekazać DNA marki swojemu odbiorcy. Poznaj umiejętności niezbędne do osiągnięcia sukcesu, pracując z profesjonalistami z branży, aby uzyskać dostęp do kreatywnej i dochodowej branży mody.

Wymaganie wstępne: pisemne zgłoszenie na temat firmy modowej (750 słów) lub 6-miesięczne doświadczenie w marketingu mody.

STUDENCI BĘDĄ:

  • Poznaj wspólną terminologię mody
  • Ćwicz badania i rozwój
  • Dowiedz się, jak rozpoznać zachowania konsumenckie
  • Naucz się pisać dla branży
  • Dowiedz się więcej o public relations i mediach
  • Dowiedz się więcej o mediach społecznościowych i analitykach
  • Dowiedz się więcej o strategii marki
  • Dowiedz się więcej o handlu elektronicznym i sprzedaży

DETALE:

Data: wybierz datę początkową

  • Poniedziałek, 11 czerwca - czwartek, 21 czerwca
  • Poniedziałek, 9 lipca - czwartek, 19 lipca
  • Poniedziałek, 6 sierpnia - czwartek, 16 sierpnia

Długość: 2 tygodnie / poniedziałek - czwartek

Godziny: wybierz czas

  • 10-2-2 PM
  • 4 PM - 8 PM

Pojemność: tylko 8 studentów

Instruktor: Julie Berg, szef marketingu i brandingu

Julie Berg wprowadza na rynek 25-letnie podejście do projektowania mody i napędzanych energią talentów marketingowych. Specjalistka ds. Rozwoju produktu, zarówno dla marek detalicznych, jak i prywatnych, stworzyła kolekcje odzieży sportowej i akcesoriów dla niezależnych sprzedawców detalicznych i dużych marek.

Pracowała od wczesnych lat 90-tych dzięki etykietce "Neto Leather" w Vancouver. Była kreatywnym źródłem informacji dla kanadyjskich sprzedawców: Harry Rosen, Bod & Christensen i Leone, a także dla amerykańskich firm takich jak Nordstrom, Saks Fifth Avenue i Boston Proper. Podróżując po targach branżowych przez Amerykę Północną i Europę, Julie współpracowała z kupującymi modę i agencjami, aby pomóc w pozycjonowaniu i dystrybucji marketingowej, a także w fabrykach tekstyliów i garbarniach przy opracowywaniu produktów.

Jako przedsiębiorca, założyła własną markę odzieży ekologicznej, Know Wear, której lista klientów, której celem jest turystyka, była oferowana przez Princess Cruise Lines, BC Ferries i Royal BC Museum. W trzecim roku działalności osiągnęła docelowe prognozy sprzedaży na poziomie 1 mln USD. Przez ostatnie sześć lat Julie pracowała jako profesor w pełnym wymiarze godzin w prestiżowych Vancouver college'ach artystycznych, instruując zarówno w dziedzinie projektowania, jak i marketingu, zapewniając doskonałe wyniki dla nowej generacji innowatorów w branży.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja December 20, 2017
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 24, 2018
Lipiec 2019
Duration
Czas trwania
2 tygodnie
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
2,995 CAD
+ GST
Locations
Kanada - Vancouver, British Columbia
Data rozpoczęcia : Wrześ. 24, 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Paźdz. 4, 2018
Data rozpoczęcia : Lipiec 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 24, 2018
Kanada - Vancouver, British Columbia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Paźdz. 4, 2018
Lipiec 2019
Kanada - Vancouver, British Columbia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą