Kurs klasyfikacji instrumentów

Informacje ogólne

Opis programu

Wzmocnij bezpieczeństwo, stając się pilotem przyrządów.

Panel przyrządów i elementy sterujące autopilota Airbus A320. Flight Control Unit (FCU) z pokrętłami, pokrętłami i przyciskami.

Wiadomo, że latanie w nocy jest znacznie trudniejsze niż latanie w ciągu dnia. Biorąc to pod uwagę, zarówno w Kanadzie, jak iw Europie, wymagana jest ustawowa klasyfikacja przyrządów, aby latać w nocy. Z oceną instrumentu, profesjonalny prywatny pilot nie jest już ograniczony do latania tylko za pomocą wizualnych odniesień. Może teraz po raz pierwszy wejść w chmury, lecąc wyłącznie za pomocą instrumentów w kokpicie. Posiadanie oceny przyrządów zapewni ci spokój w sytuacjach, gdy będziesz mieć słabą widoczność i niski sufit.

Wszyscy uczniowie są intensywnie trenowani na instrumentach latających w naszym symulatorze lotów, jak również w fizycznym samolocie. Nawigacja zarówno w symulatorze, jak iw rzeczywistym samolocie wymaga dużego skupienia na każdym instrumencie, umożliwiając w ten sposób studentowi doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentem bez użycia odniesień wzrokowych. Podczas szkolenia uczeń będzie szkolony w zakresie latania na instrumentach podczas wznoszenia, zejścia, lotu prostego i poziomego, standardowych zwrotów kursu, stromych zakrętów, wzorów trzymania, precyzji i podejść nieprecyzyjnych, normalnych procedur, nieprawidłowych procedur i procedur awaryjnych. Dodatkowymi tematami poruszanymi na tym kursie są komunikacja ATC, nawigacja z jednego lotniska do drugiego, planowanie przed lotem, planowanie paliwa, testowanie przyrządów przed startem, ocena pogody i zarządzanie zasobami w kokpicie. CRM to wykorzystanie wszystkich dostępnych zasobów, które obejmują świadomość sytuacyjną, optymalne podejmowanie decyzji, komunikację, stres i omówienie różnych scenariuszy, które może napotkać pilot instrumentu.

Studenci-studenci przechodzący szkolenie z przyrządów zawsze będą szkoleni przez certyfikowanego instruktora pilotów i będą oceniani przez swojego instruktora podczas każdego lotu. Wszyscy uczestnicy szkolenia będą musieli spełnić minimalne wymagania FAA i uzyskać dodatkowy dodatkowy czas, aby upewnić się, że czują się swobodnie podczas latania na instrumencie i mogą przeprowadzić bezpieczną operację. Pilot instruktażowy podejmie ostateczną decyzję w sprawie ustalenia, czy i kiedy student może być lub będzie wyznaczony na jego egzamin pisemny lub lot testowy. Uważamy, że absolutnie nie ma sensu spieszyć się z uczniem przez szkolenie na instrumencie, ponieważ każda osoba uczy się we własnym tempie. Po uzyskaniu licencji student, obecnie pilot, zostanie sklasyfikowany jako profesjonalny prywatny pilot z oceną instrumentu. Teraz od ciebie zależy utrzymanie biegłości, kontynuując ćwiczenie tego, czego się nauczyłeś.

Minimalny całkowity szacowany koszt szkolenia

Piper Warrior PA28-161 Cessna Skyhawk C172 Grumman Tiger AG5B Piper Archer II PA28-181
12,015 USD
100% przedpłata (oszczędność 10%)
12 204 USD
100% przedpłata (oszczędność 10%)
12771 USD
100% przedpłata (oszczędność 10%)
12 582 USD
100% przedpłata (oszczędność 10%)
40 godzin wynajmu samolotów 40 godzin wynajmu samolotów 40 godzin wynajmu samolotów 40 godzin wynajmu samolotów
40 godzin instrukcji lotu 40 godzin instrukcji lotu 40 godzin instrukcji lotu 40 godzin instrukcji lotu
30 godzinowe instrukcje naziemne 30 godzinowe instrukcje naziemne 30 godzinowe instrukcje naziemne 30 godzinowe instrukcje naziemne
Certyfikacja medyczna Certyfikacja medyczna Certyfikacja medyczna Certyfikacja medyczna
Test pisemny Test pisemny Test pisemny Test pisemny
Checkride Checkride Checkride Checkride
Płać według kosztu: 13 350,00 GBP Płać według kosztu: 13 560,00 $ Płać według kosztu: 14,190,00 $ Płać według kosztu: 13 980,00 $

Dostępne finansowanie

Flight Deck nowoczesnych samolotów. Piloci w pracy. Widok zachodu słońca z kokpitu samolotu.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Legacy Aviation is a full-service aviation company headquartered at Northeast Philadelphia Airport (PNE). We provide end-to-end solutions for all private and business aviation needs. Legacy Aviation p ... Czytaj więcej

Legacy Aviation is a full-service aviation company headquartered at Northeast Philadelphia Airport (PNE). We provide end-to-end solutions for all private and business aviation needs. Legacy Aviation provides flight training under both sets of FAA training regulations, FAR part 141 and FAR part 61 and we are the only school in the city of Philadelphia with an FAA Part 141 rating. We are positioned on a terrific airport that has a 7,000 foot instrument runway (same length as LaGuardia Airport), a 5,000 runway, and an operating control tower. Pokaż mniej