Kreator wciągających wrażeń
Futuregames
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Stockholm, Szwecja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 15 000
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Stwórz przyszłość metaverse!
Immersive Experience Creator uczy, jak tworzyć estetyczne treści VR, AR, XR, MR, które obejmują wideo, grafikę, obrazy i dźwięk. Program wyposaża Cię w wiedzę na temat innowacyjnych technologii, aby jak najlepiej tworzyć wciągające wrażenia i „treść” dla immersyjnych mediów.
Nauczysz się analizować, oceniać i tworzyć projekty w VR / AR / XR i innych wciągających mediach w odniesieniu do projektu technicznego, treści, języka projektowania, trendów wizualnych i grupy docelowej. Wiedza teoretyczna jest połączona z praktycznymi ćwiczeniami z opowiadania historii, pisania skryptów i narracji dla mediów imersyjnych.
Nacisk kładziony jest na wiedzę w szybko rozwijającym się sektorze immersyjnym, na możliwości medium oraz na percepcję i poznanie odbiorcy. Zdobywasz wiedzę w zakresie analizy wyników w obrębie medium, aby móc określić, czy odpowiadają one wymaganiom stawianym przez użytkownika końcowego i klienta. Obejmuje to również znajomość strategii produkcji, która jest bezpośrednio powiązana z grupą docelową oraz korzyści biznesowych.
Aby odnieść sukces jako immersyjny twórca, potrzebujesz wiedzy o tym, jak przedstawiać pomysły, tworzyć prezentacje wizualne, prowadzić spotkania z klientami i warsztaty. Szkolenie daje wiedzę na temat różnych formatów technicznych, odtwarzania, dostawy i przechowywania.
Częścią programu jest LIA (lärande i arbete), zwane również stażem. Praktyczna część twojego stażu/LIA pogłębia twoją naukę i zapewnia doświadczenie zawodowe wymagane do rozwijania dzisiejszych i przyszłych wciągających doświadczeń. Otrzymasz również możliwość budowania swojej sieci i tworzenia relacji z przyszłymi pracodawcami w czasie trwania programu.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
<span translate="no">Futuregames</span> Open Houses 2023
Poznaj pracowników i uczniów Futuregames, dowiedz się więcej o szkole i uzyskaj odpowiedzi na wszystkie swoje pytania!
Program
- Zachowanie konsumenta: media wciągające
- Praca dyplomowa
- Forma i projekt mediów imersyjnych
- Prezentacja i prezentacja dla Immersive Media
- Planowanie kreatywne i produkcyjne dla Immersive Media
- Opowiadanie historii i narracja dla mediów immersyjnych
- Strategie dla immersyjnych mediów
- Technika i innowacja dla mediów immersyjnych
- UX (user experience) dla Immersive Media
- Wciągająca produkcja
- Staż (LIA)
Wynik programu
Po pomyślnym ukończeniu kształcenia studenci będą posiadać umiejętności i wiedzę w zakresie:
- Jak najlepiej tworzyć treści dla mediów immersyjnych (VR, AR i inne interaktywne wideo i audio).
- Znajomość warunków, zasad i koncepcji opowiadania historii, scenariusza i narracji w mediach immersyjnych.
- Wiedza z sektora badawczego i nowe możliwości w rozwoju zarówno oprogramowania, jak i sprzętu oraz ich postrzeganie przez odbiorcę.
- Wiedza o tym, jak bezpiecznie analizować wyniki w środowisku immersyjnym, aby spełnić jedno i drugie; przemyśle rozrywkowym, sektorze badań i edukacji oraz móc określić, czy wyniki odpowiadają wymaganiom stawianym przez użytkownika końcowego i klienta.
- Znajomość strategii tworzenia wciągających doświadczeń, które są bezpośrednio powiązane z grupą docelową i korzyściami biznesowymi.
- Wiedza na temat tworzenia prezentacji, prezentacji, spotkań z klientami i warsztatów w mediach immersyjnych.
- Znajomość różnych formatów produkcji, dostawy i przechowywania produkcji.
- Dobrze zorientowany w użyteczności, projektowaniu i UX (user Experience) w mediach immersyjnych, a także języku projektowania i trendach wizualnych.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Ta zawodowa rola jest nowa, szybko się rozwija i jest bardzo poszukiwana nie tylko w IT, ale także w innych branżach technologicznych i sektorze publicznym.
Przykładowe tytuły i role zawodowe dla Ciebie po ukończeniu studiów to:
- Kreator wciągających wrażeń
- Dyrektor VR/AR
- Wciągający scenarzysta
- Producent wciągający
- Wciągający projektant
- Wciągający reżyser filmowy/wideo
O szkole
pytania
Podobne kursy
Game Art and Design
- Online Canada
Game Programming
- Online Canada
Letni kurs projektowania gier
- Zagreb, Chorwacja