Krótki kurs planowania wydarzeń modowych

Informacje ogólne

Opis programu

  • Kampusy: Paryż
  • Czas trwania: 3 tygodnie / 75 godzin
  • Format: dzień
  • Język: angielski
  • Spożycie: lipiec 2019
  • Opłata za naukę: 1500 €
  • Ograniczone do: 20 uczniów w klasie

Od najpiękniejszych pokazów na wybiegach po najbardziej wyszukane imprezy; Czy zastanawiasz się kiedyś, jak te niesamowite wydarzenia się łączą? Dzięki temu krótkiemu kursowi nauczysz się "tajników" tworzenia znaczących wydarzeń. Przeglądaj różne typy wydarzeń, naucz się tworzyć i zarządzać budżetem, wybieraj pyszne menu i zachowuj porządek dzięki dokładnemu pokazowi.

Uczniowie dowiedzą się, jak wykonywać udane wydarzenia w różnych skalach. Zrozumieją, jak korzystać z narzędzi reklamowych i mediów społecznościowych, by budować szum, dobierać odpowiednie wina do potraw i ułatwiać bezproblemowy czerwony dywan. Pod koniec tego krótkiego kursu studenci będą mogli przewidzieć powszechny przypadek zdarzenia i sposób zarządzania nim.

Celem tego kursu jest nauczenie się, jak tworzyć doświadczenia, przenosząc ich wydarzenia na wyższy poziom. Po zakończeniu programu uczestnicy otrzymają możliwość konceptualizacji, zaplanowania i przeprowadzenia prawdziwego wydarzenia. Ten kurs pozwala również uczniom odkrywać i poznawać Paryż jako historyczne miasto i główny ośrodek mody.

Kurs prowadzony jest przez Jenae Green, która pełniła kierownicze role w imprezach dla Marie Claire US i Bergdorf Goodman w Nowym Jorku. Zaplanowała imprezy New York Fashion Week, imprezy koktajlowe celebrities-studded, uroczystości wręczenia nagród, konferencje i wiele innych.


Struktura kursu

Każdy dzień będzie trwał 5 godzin, a kiedy nie będzie wycieczki w terenie, część zajęć będzie teoretyczna, podczas gdy druga część skupi się na praktycznej konceptualizacji i planowaniu prawdziwego wydarzenia.

Tydzień 1

  • Wprowadzenie do różnych rodzajów wydarzeń - Ludzie myślą, że planowanie wydarzeń związanych z modą składa się tylko z pokazów mody, ale jest o wiele więcej.
  • Couture Fashion Show Field Trip - studenci będą mieli okazję pracować jako wolontariusze na różnych pozycjach podczas pokazu mody couture (przydzielanie na podstawie szans - ważne jest, aby pamiętać, że uczniowie zostaną wybrani zgodnie z ich profilami, więc jest silnie doradził, aby uczestnicy przygotowywali swoje portfele).
  • Wprowadzenie do budżetu
  • Venue Scouting Field Trip - odkryjesz różne rodzaje lokali, które można wykorzystać na imprezy, a następnie poznasz ulice Paryża, aby zbadać kilka miejsc, takich jak hotele, restauracje, powierzchnie handlowe.
  • Catering Parowanie Field Trip - Jako, że organizatorzy imprez często wybierają menu bez możliwości skosztowania wszystkiego, uczniowie poznają podstawy parowania i zrozumieją, które wina najlepiej pasują do typowych dań głównych.

Tydzień 2

  • Event Activations - omówimy typowe elementy eventu, takie jak różne rodzaje rozrywki (DJ / Brand / Playlist), fotografia, fotobudka, oświetlenie, AV, wystrój i wizualizacje. Studenci poznają innowacyjne aktywacje wydarzeń i "instagramowalne" momenty, które pomogą wydarzenie wydarzeniu.
  • Kwiaciarnia Field Trip - Odwiedzimy kwiaciarnię i porozmawiamy z kwiaciarnią, aby dowiedzieć się o różnych rodzajach kwiatów, które są powszechnie używane do dekoracji i zrozumieć, jakie kwiaty są w sezonie.
  • Produkcja wydarzeń
  • Zapraszam
  • Social Media Field Trip - Odwiedzisz siedzibę Facebooka i dowiesz się, jak media społecznościowe odgrywają znaczącą rolę przed, w trakcie i po wydarzeniu.

Tydzień 3

  • On-site / ROS / Walkthrough - Studenci zapoznają się z obsługą eventów i potrzeb na miejscu / ról, takich jak odprawa i parkowanie samochodu. Nauczą się także, jak umieścić dokładny i szczegółowy program pokazowy, łącznie z krótkim przeglądem wydarzeń, listą kontaktów, osią czasu i krótką listą. Omówimy sposób przeprowadzenia końcowego przeglądu zdarzeń, testu dźwiękowego, testu oświetlenia, testu AV i elementów po zdarzeniu, takich jak rozbicie i zwroty.
  • Spotkanie przed wydarzeniem
  • Dzień planowania - Zaplanujesz własne wydarzenie.
  • Event day - Będziesz miał okazję zaprezentować swoją nową wiedzę swoim własnym wydarzeniem. Uczniowie będą pracować w małych zespołach, aby zaplanować różne wydarzenia, takie jak śniadanie / lunch, przyjęcie koktajlowe, pokaz mody, ceremonia wręczenia nagród lub prezentacja trendów.
  • Przypomnij - uczniowie przygotują krótkie podsumowanie i szczegółowo przeanalizujemy każde wydarzenie, aby omówić, co poszło dobrze, co poszło nie tak, co mogliśmy zrobić inaczej i jak możemy poprawić.


Wymagania

  • Zalecany poziom angielskiego to IELTS 5.5 (aby w pełni zrozumieć i śledzić przebieg kursu). Certyfikat IELTS nie jest wymagany, ale chcemy mieć pewność, że będziesz w stanie zrozumieć kurs.
  • Min. 18 lat
  • Zainteresowanie planowaniem wydarzeń związanych z modą
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.”

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.” Pokaż mniej
Paryż , Szanghaj , Stambuł + 2 Więcej Mniej