Przeczytaj oficjalny opis

Firmy wykorzystują marketing strategiczny do identyfikowania i znajdowania sposobów na zaspokojenie potrzeb swoich klientów. Kierownicy i menedżerowie ds. Marketingu używają marketingu strategicznego, aby stworzyć plan marketingowy w celu poprawy wyników biznesowych i zwiększenia zysków.


Wolne stanowiska: 20

Czas trwania: 5 dni (35 godzin) z praktycznym komponentem

Kurs szkolny prowadzony w Londynie, Madrycie i Porto

Daty, które zostaną ogłoszone wkrótce - odwiedź naszą stronę LSDM


Przegląd


Zaprojektowany i przeznaczony dla kadry kierowniczej, menedżerów, przedsiębiorców i osób zainteresowanych praktyczną edukacją z możliwością zastosowania w marketingu strategicznym, zarządzaniu i handlu. Program intensywnego kursu marketingu strategicznego zapewnia wiedzę, nowe sposoby zarządzania i planowania marketingu strategicznego, aby uczestnicy mogli stawić czoła największym wyzwaniom.

Nasz intensywny kurs w zakresie marketingu strategicznego bada główne elementy strategii marketingowej i rozumie, w jaki sposób firmy tworzyły i utrzymywały przewagę konkurencyjną poprzez rozwój strategii marketingowych. Nasi uczestnicy będą musieli opracować strategiczne myślenie i wyartykułować różne elementy takiego procesu łączącego misję, wizję i cele z segmentacją, pozycjonowaniem (STP), ofertą konkurencyjną i rynkami docelowymi.

Analiza strategiczna ma kluczowe znaczenie dla opracowania strategii marketingowej i powinna być zgodna z głównymi trendami w środowisku marketingowym firm.


Wielojęzyczny nauczyciel.

Treści pisemne dostępne w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.


Program


DZIEŃ 1

Środowisko, analiza wewnętrzna i punkty widzenia

W komponencie pierwszego dnia zajmiemy się treścią wewnętrznej i zewnętrznej analizy organizacji jako głębokie zrozumienie każdego elementu tworzącego i oddziałującego na rynku, co umożliwi uczestnikom opracowanie skutecznych strategii marketingowych. Zbadany zostanie charakter i sposób opracowania strategii marketingowej, a także wkład współtworzenia wartości i mediów społecznościowych. Opracowanie strategii marketingowej pozwoli organizacjom na opracowanie strategicznej pozycji dotyczącej środowiska zewnętrznego, jego zasobów, umiejętności wewnętrznych, oczekiwań i wpływu zainteresowanych stron. Podejście do metod badania rynku będzie kluczowe dla zrozumienia różnych rodzajów klientów, jak również dla identyfikacji konkurentów.


DZIEŃ 2

Segmentacja, pozycjonowanie i rynek

W tym komponencie omówimy proces zarządzania strategicznego marketingu (SMM), a mianowicie opcje strategiczne i decyzje. Celem jest zrozumienie podstawowych podstaw, które napędzają przyszłe strategie. Uczestnicy zrozumieją opłacalność mocnych stron organizacji, aby wykorzystać możliwości zewnętrzne i / lub zminimalizować zagrożenia, inwestując w możliwości przezwyciężenia największych słabości organizacji. W tym celu zajmiemy się pojęciami takimi jak segmentacja i pozycjonowanie organizacji, przyczyniając się do opracowania konkurencyjnej strategii marketingowej poprzez badania i techniki modelowania, które można zastosować do operacjonalizacji segmentacji i pozycjonowania. Wreszcie uczestnicy nauczą się budować ocenę atrakcyjności rynku, a także pozycję konkurencyjną firmy.


DZIEŃ 3

Przewagi konkurencyjne i innowacje

W komponencie trzecim nasi uczestnicy nauczą się rozpoznawać przewagi konkurencyjne organizacji przy użyciu konkretnych metod w celu stworzenia przewagi konkurencyjnej. Główną przyjętą strategią będzie nowy mix marketingowy poprzez analizę następujących elementów: produkt, cena, miejsce i promocja. Każdy z takich elementów powinien przyczynić się do spójnego i kompleksowego programu marketingowego, który komunikuje i dostarcza pożądaną wartość klientom. W końcu zbadamy czynniki innowacyjne. Jest to jedna z najważniejszych kwestii dla każdej organizacji, jak również jej wpływ na rozwój przewagi konkurencyjnej.


DZIEŃ 4

Strategie marketingu relacji

Jednym z najważniejszych trendów w myśleniu marketingowym i praktyce w ostatnich latach była zmiana podejścia do osiągania indywidualnych transakcji w celu ustanowienia długoterminowych relacji z klientami. Podczas gdy marketing transakcyjny odnosi się do pojedynczej sprzedaży, marketing relacji odpowiada relacjom z klientem, co doprowadzi do powtórzenia się biznesu / zakupów, a także stworzenia możliwości dodatkowego rozwoju biznesowego. Po zrozumieniu znaczenia relacji z klientem przyjdzie czas, aby uczestnicy ustalili, jak wdrożyć strategie marketingowe, ponieważ nawet w organizacji mogą być konieczne różne strategie dla różnych firm lub produktów.


DZIEŃ 5

Realizacja końcowego projektu

W ostatnim dniu nasi uczestnicy zostaną wezwani do przeprowadzenia studium przypadku przy użyciu każdej koncepcji, ćwiczenia i metody nabytej w trakcie kursu. W końcu każdy uczestnik zostanie zaproszony do zaprezentowania swojej pracy, omówienia pomysłów i nowych form działania na rynku.


Ceny

All Inclusive: kurs, intensywny kurs, przerwa na kawę, materiały do ​​nauki i certyfikat końcowy

Warunki:

Cena 1º do 30 dni przed datą rozpoczęcia

Cena 2º do 15 dni przed datą rozpoczęcia

Cena 3º do 7 dni przed i po dacie

Płatność przelewem bankowym

Program prowadzony przez:
Język angielski
Język hiszpański
Portugalski

Zobacz 1 więcej kursów w London School Of Design And Marketing »

Ostatnia aktualizacja April 17, 2019
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Sierp. 2019
Wrześ. 2019
Duration
5 dni
W pełnym wymiarze godzin
Cena
1,000 GBP
1. Cena all inclusive: Londyn 1.000 £, Madryt 890 £, Porto: 890 £. Druga cena włącznie: Londyn 1.100 £, Madryt 990 £, Porto: 990 £. Cena trzecia W cenie: Londyn 1.250 £, Madryt 1.100 £, Porto: 1.100 £. Tego samego dnia All Inclusive: Londyn 1.500 £,
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Sierp. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Sierp. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Wrześ. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Paźdz. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

LSDM Presentation

Partnership with University for the Creative Arts

LSDM Student Testimonials