Read the Official Description

Firmy wykorzystują marketing strategiczny do identyfikowania i znajdowania sposobów na zaspokojenie potrzeb swoich klientów. Kierownicy i menedżerowie ds. Marketingu używają marketingu strategicznego, aby stworzyć plan marketingowy w celu poprawy wyników biznesowych i zwiększenia zysków.


Wolne stanowiska: 20/>

Czas trwania: 5 dni (35 godzin) z praktycznym komponentem


Przegląd/>


Zaprojektowany i przeznaczony dla kadry kierowniczej, menedżerów, przedsiębiorców i osób zainteresowanych edukacją praktyczną z prawdziwym stosowaniem w marketingu strategicznym, zarządzaniu i handlu. Program kursu intensywnego marketingu strategicznego zapewnia wiedzę, nowe sposoby zarządzania i planowania strategicznego marketingu, dzięki czemu uczestnicy mogą stawić czoła największym wyzwaniom./>

Nasz intensywny kurs marketingu strategicznego analizuje główne elementy strategii marketingowej i rozumie, w jaki sposób firmy stworzyły i utrzymują przewagę konkurencyjną poprzez rozwój strategii marketingowych. Nasi uczestnicy będą mieli za zadanie rozwinąć myślenie strategiczne i wyartykułować różne elementy tego procesu łączącego misję, wizję i cele z segmentacją, pozycjonowaniem (STP), konkurencyjną ofertą i rynkami docelowymi.

Analiza strategiczna ma kluczowe znaczenie dla opracowania strategii marketingowej i powinna być zgodna z głównymi trendami w środowisku marketingowym firm.


Wielojęzyczny Nauczyciel./>


Treści pisemne dostępne w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim./>


Program/>


DZIEŃ 1/>

Analiza środowiskowa, wewnętrzna i stanowiska

W komponencie pierwszego dnia zajmiemy się analizą wewnętrzną i zewnętrzną organizacji jako głębokie zrozumienie każdego elementu składającego się i wchodzącego w interakcje na rynku, który umożliwi uczestnikom opracowanie skutecznych strategii marketingowych. Zbadany zostanie charakter i struktura strategii marketingowej oraz wkład współtworzenia wartości i media społecznościowe. Opracowanie strategii marketingowej pozwoli organizacjom rozwinąć strategiczne stanowisko dotyczące środowiska zewnętrznego, jego zasobów, wewnętrznych umiejętności, oczekiwań i wpływu zainteresowanych stron. Podejście do metod badania rynku będzie miało kluczowe znaczenie dla zrozumienia różnych rodzajów klientów, a także dla identyfikacji konkurentów.


DZIEŃ 2/>

Segmentacja, pozycjonowanie i rynek

W tym komponencie omówimy proces zarządzania strategicznym marketingiem (SMM), a mianowicie strategiczne opcje i decyzje. Celem jest zrozumienie fundamentów, które napędzają przyszłe strategie. Uczestnicy zrozumieją opłacalność mocnych stron organizacji, aby wykorzystać zyski zewnętrzne i / lub zminimalizować zagrożenia, jednocześnie inwestując w możliwości przezwyciężenia największych słabości organizacji. W tym celu zajmiemy się takimi kwestiami, jak segmentacja i pozycjonowanie organizacji, przyczyniając się do wypracowania konkurencyjnej strategii marketingowej poprzez badania i techniki modelowania, które można zastosować do operacjonalizacji segmentacji i pozycjonowania. Wreszcie uczestnicy nauczą się budować ocenę atrakcyjności rynku, a także pozycję konkurencyjną firmy.


DZIEŃ 3/>

Przewagi konkurencyjne i innowacje

W składniku numer trzy nasi uczestnicy nauczą się identyfikować przewagi konkurencyjne organizacji przy użyciu określonych metod w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej. Główną strategią, którą podejmiemy, będzie nowy miks marketingowy poprzez analizę następujących elementów: produktu, ceny, miejsca i promocji. Każdy z tych elementów powinien przyczyniać się do spójnego i kompleksowego programu marketingowego, który komunikuje i zapewnia pożądaną wartość dla klientów. W końcu zbadamy czynniki innowacyjne. Jest to jeden z najważniejszych problemów każdej organizacji, a także jej wpływ na rozwój przewagi konkurencyjnej.


DZIEŃ 4/>

Strategie marketingu relacji

Jednym z najważniejszych trendów w myśleniu i praktyce marketingowej w ciągu ostatnich kilku lat była zmiana podejścia do osiągnięcia indywidualnych transakcji w celu nawiązania długoterminowych relacji z klientami. Podczas gdy marketing transakcyjny odnosi się do pojedynczej sprzedaży, marketing relacji koresponduje z relacją z klientem, co prowadzi do powtórzenia się biznesu / zakupów, jak również stwarza możliwości dodatkowego rozwoju biznesowego. Po zrozumieniu znaczenia relacji z klientem, nadejdzie czas, aby uczestnicy ustalili, jak wdrożyć strategie marketingowe, ponieważ nawet w organizacji mogą być potrzebne różne strategie dla różnych firm lub produktów.


DZIEŃ 5/>

Realizacja końcowego projektu

W ostatnim dniu nasi uczestnicy zostaną zakwestionowani, aby podjąć się studium przypadku przy użyciu każdej koncepcji, ćwiczenia i metody nabytej podczas całego kursu. Na koniec każdy z uczestników zostanie zaproszony do zaprezentowania swojej pracy, debaty na temat pomysłów i nowych form działania na rynku.


Uwaga: każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa / dyplom i może skorzystać z rabatu rejestracyjnego na jednym z kursów LSDM przez 12 miesięcy./>


Ceny/>

All Inclusive: kurs, intensywny kurs, przerwa na kawę, materiały do ​​nauki i certyfikat końcowy

Warunki:

Pierwsza cena do 30 kwietnia

Druga cena do 23 maja

Trzecia cena: późniejsze terminy

Płatność przelewem

Program taught in:
Język angielski
Język hiszpański
Portugalski

See 1 more programs offered by London School Of Design And Marketing »

Last updated March 29, 2018
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Czerwiec 2019
Duration
5 dni
W pełnym wymiarze godzin
Cena
1,000 GBP
1. Cena all inclusive: Londyn 1.000 £, Madryt 890 £, Porto: 890 £. Druga cena włącznie: Londyn 1.100 £, Madryt 990 £, Porto: 990 £. Cena trzecia W cenie: Londyn 1.250 £, Madryt 1.100 £, Porto: 1.100 £. Tego samego dnia All Inclusive: Londyn 1.500 £,
By locations
By date
Data początkowa
Czerwiec 2019
Application deadline
Data początkowa
Czerwiec 2019
Application deadline
Data początkowa
Czerwiec 2019
Application deadline