Komunikacja

Informacje ogólne

Opis programu

POROZUMIENIE siebie i innych


Miejsce pracy dzisiaj zdaje sobie sprawę, ludzie stają się jednym z kluczowych składników dla sukcesu organizacji. Wykorzystanie mocy tej inwestycji kapitału ludzkiego oznacza opierając się bardziej niż kiedykolwiek na relacje w miejscu pracy. Relacje te zapewniają budulec dla dzisiejszych sukcesy organizacji. Sukces na każdym poziomie w organizacji wymaga od pracowników polegać na innych i dostroić się do potrzeb każdego człowieka, preferencji i stylów. Seminarium będzie pomagać pracownikom w coraz ludzi ekspertów, pomagając im zrozumieć potrzeby i preferencje zachowań ludzi w pracy. Uczestnicy dowiedzą się, jak stworzyć i utrzymać lepsze relacje z przełożonymi, współpracownikami i podwładnymi.

Cele nauczania to:

* Rozwijanie świadomości i zrozumienia podstawowych typów osobowości i ich wpływ na zachowanie i komunikacyjnych stylów innych.
* Zrozumienie, że różne wzorce zachowań nie są groźne.
* Rozpoznawanie różnic i mocne strony innych i korzystania z nich, aby stworzyć korzystne dla obu stron.
* Mobilizowanie pracowników z narzędziami do sukcesu.
* Nauka porozumiewania się w nowym języku.


Procesu komunikacji

Aby przejść i przyczynić się szerzej do organizacji, musisz zrozumieć rolę komunikacji. Musisz wchodzić w interakcje z innymi, aby zdobyć i oferują informacje Ty i Twoi współpracownicy potrzebne do podjęcia ważnych decyzji. Najlepszym sposobem, aby poprawić swoją komunikację jest, aby zrozumieć, co to jest. Seminarium będzie wprowadzenie do procesu komunikacji i oferują wgląd w niektóre z głównych barier w komunikacji.

Cele nauczania to:

* Zrozumienie wagi biznesu i komunikacji organizacyjnej.
* Będąc zna mity i realia komunikacji.
* Znajomość podstawowego modelu komunikacji.
* Identyfikacja barier dla skutecznej komunikacji.
* Wykorzystując techniki do poprawy komunikacji.


SKUTECZNE umiejętności słuchania


W artykule "Listening - To może zmienić Twoje życie," państwo autorzy: "Słuchanie nie jest tylko sztuczka lub następstwo technik. To jest postawa, sposób, w którym odnosi się do świata. Aby być dobrym słuchaczem, należy dokonać słuchanie część drogi mieszkasz. Większość z nas przyjąć, że jesteśmy dobrymi słuchaczami. Bierzemy za pewnik, że słuchając po prostu przychodzi naturalnie, gdy w rzeczywistości, słuchanie jest skomplikowany i uciążliwy. Według badań, słuchanie zajmuje 80 procent naszych jawie. W związku z tym seminarium pomaga zrozumieć rolę słuchanie w organizacji i jak być lepszym słuchaczem.

Cele nauczania to:

* Zrozumienie znaczenie skutecznego słuchania w ustawieniach organizacyjnych.
* Znając objawy i przyczyny złego słuchania.
* Rozróżnianie dobrych i złych nawyków słuchowych.
* Poprawa umiejętności słuchania.
* Identyfikacja swoje mocne i słabe jako słuchacz.


SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA


Kluczową umiejętnością dla Ciebie, jako kierownik, jest właściwa komunikacja interpersonalna. Seminarium to pomoże Ci nauczyć się znaczenie komunikacji wspomagającej i dostarczyć wskazówek, które pomogą Ci ćwiczyć ten rodzaj komunikacji.

Cele nauczania to:

* Rozróżnianie coachingu i doradztwa sytuacjach.
* Korzystanie sprawozdań problemowych, a nie oświadczeń osoby zorientowane.
* Komunikacja congruently przyznając swoje prawdziwe uczucia bez działające je w niszczycielski sposób.
* Zatrudnianie opisowych, nie ewaluacyjnych sprawozdania opisujące obiektywnie, co miało miejsce.
* Korzystanie zatwierdzanie sprawozdań, że znaczenie i wyjątkowość wiedzy drugiej osoby.
* Wykorzystując konkretnych wypowiedzi, a nie globalne (albo-albo, czarno-białe lub) oświadczenia.
* Posiadanie swoje wypowiedzi: korzystać z osobistych słów ("I"), a nie bezosobowe słowa ("oni").


Poprawa stylu komunikacji


Według Gerald M. Goldhaber, znany konsultant komunikacji, profesora i autora, najważniejszym czynnikiem zadowolenia z pracy jest jakość relacji pracownicy z nadzoru. Badania wykazały, że wydajność i obsługa klienta są bezpośrednio związane z jakością relacji w organizacji. Kiedy pracownicy czują, że są cenione, słuchał, a zależało, i mieć poczucie współodpowiedzialności, ich postawy są pozytywne, a ich wydajność jest wybitny. Seminarium to pomoże rozwijać i utrzymać lepsze relacje z przełożonymi, współpracownikami i podwładnymi.

Cele nauczania to:

* Będąc w stanie odróżnić wspierać i obronny klimatu komunikacyjnego.
* Dowiedz się, jak uczynić twoje oczekiwania wyjaśnić innym.
* Identyfikacja styl komunikacji i zrozumienia stylów innych.
* Dostrajanie swój styl komunikacji z innymi.
* Wiedząc, kiedy i kiedy nie jest w użyciu każdego stylu komunikacji.
* Korzystanie ujawniania i opinie skutecznie.


Rozumienie komunikacji niewerbalnej

Menedżerów i pracowników, niezależnie od ich pozycji organizacyjnych, ciągle wysyłać wiadomości do tych ukrytych wokół nich. Czasami te wiadomości są wysyłane celowo, a często wielu są wysyłane bez nadawcy, nawet zdając sobie z nimi. Menedżerowie wszystkich szczebli wysyłania wiadomości przez ubrania, które noszą; wielkość i położenie ich siedziby; sposób ich meble biurowe jest umieszczony; gdzie usiąść podczas spotkania, ich mimikę, gesty i postawy; jak blisko lub jak daleko od innych, stoją; a nawet, co czas ich przybycia do spotkań lub spotkań towarzyskich. Sukces komunikacji w organizacji, często zależy od tego jak menedżerowie i pracownicy mogą "czytać" te ciche wiadomości od innych. Seminarium to zwiększy swoje zrozumienie roli komunikacji niewerbalnej w ramach

Cele nauczania to:

* Zdobycie wiedzy na temat rodzajów komunikacji niewerbalnej i ich wpływ na biznes i komunikacji organizacyjnej.
* Poznanie niewerbalne symbole statusu używane w biznesie.
* Dowiedz się, jak paralanguage może wpłynąć na wiadomość komunikowania się.
* Poprawa postrzegania ruchu ciała w komunikacji niewerbalnej.
* Uznając wpływ strój i wygląd, kolor i czas na tych wokół ciebie.


Poprawa sprawność mówienia

Jedną z najważniejszych umiejętności można rozwijać to zdolność do skutecznego porozumiewania się. Seminarium to pomoże wyostrzyć swoje ustne technik komunikacyjnych. Otrzymasz praktyczne informacje i wskazówki. Będziesz motywację, aby porozmawiać z większego wpływu.

Cele nauczania to:

* Uznając znaczenie mowie ustnej.
* Zrozumienie 3 P skutecznych prezentacji.
* Wykazanie, jak każda prezentacja może być dostosowane do konkretnych odbiorców, niezależnie od wielkości.
* Nauka kilka metod organizowania prezentacji i zalety każdej z metod.
* Wiedząc, że tremę to normalne zjawisko i metody nauczania do kontrolowania go.
* Ilustrując technik, które informują, inspirują i przekonać odbiorców dużych i małych.

Nauki pisania SKUTECZNIE

Jedną z najważniejszych umiejętności można rozwijać, jest możliwość napisać skuteczne korespondencji biznesowej. Celem seminarium jest pomóc wyostrzyć swoje techniki pisania biznesowych. Możesz wziąć zasady, które będą prezentowane tu dziś i stosuje je do pisania.

Cele nauczania to:

* Wiedząc, jak wybrać właściwe słowa, aby powiedzieć dokładnie, co masz na myśli.
* Jest w stanie wyeliminować rozwlekłości i żargonu.
* Nauka o pisaniu strategii motywowania i przekonywania innych.
* Zwiększenie mocy i wiarygodności poprzez swoje słowa pisanego.
* Będąc w stanie zidentyfikować przeszkody do jasnej komunikacji.

Ostatnia aktualizacja Sie 2015

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

Currently, ASEBUSS is a private, independent institution, authorized and accredited by the Ministry of Education and Research to organize postgraduate academic programs.

Currently, ASEBUSS is a private, independent institution, authorized and accredited by the Ministry of Education and Research to organize postgraduate academic programs. Pokaż mniej