Komunikacja i marketing mody - rok akademicki - wiosenne spożycie

IED – Istituto Europeo di Design Florence

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Komunikacja i marketing mody - rok akademicki - wiosenne spożycie

IED – Istituto Europeo di Design Florence

TEN PRZEDMIOT W DZIEDZINIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO.

Komunikacja i marketing w modzie - Spring Intake skupia się na dwóch głównych czynnikach, które decydują o tym, czy marki, które konkurują w systemie modowym, odniosą sukces, czy też nie. Jego celem jest szkolenie specjalistów w zakresie tworzenia i zarządzania zintegrowanymi strategiami promocji, monitorowania kampanii reklamowych, utrzymywania relacji z mediami i innymi profesjonalnymi osobami pracującymi w terenie oraz organizowania imprez i pokazów na wybiegach. Kurs odbywa się we współpracy z LUISAVIAROMA, jedną z najlepszych włoskich witryn e-commerce dla luksusowej mody na całym świecie.

Florencja jest centralnym punktem włoskiego renesansu i jest domem dla niewiarygodnego dziedzictwa kulturowego, artystycznego i architektonicznego. Te dumne tradycje są nadal częścią tkanki ekonomicznej i twórczej i są podstawowym elementem programu nauczania. Właśnie dlatego Florencja oferuje, bardziej niż inne miasta artystyczne, wyjątkowe inspirujące dziedzictwo dziedzictwa artystycznego i kulturowego, które stanowi tło dla programu roku akademickiego.

Projekty specjalne - W ramach ostatnich edycji programów Roku Akademickiego współpracowały między innymi takie firmy jak: LUISAVIAROMA, Fendi, Guess Europe, Emilio Pucci, Emilio Cavallini, Gold, Targetti, Elisabetta Franchi, Calvin Klein Bielizna, Versace, The Mall, I Gigli i wiele innych.

Harmonogram - lekcje trwają od poniedziałku do piątku, w pełnym wymiarze godzin.

Target - Program komunikacji i marketingu mody - Rok akademicki skierowany jest do młodych profesjonalistów, którzy chcą poprawić swoją konkurencyjność lub zmienić kierunek zawodowy; studenci, którzy chcą zdobyć podstawy komunikacji i marketingu w dziedzinie mody zarówno dla kontynuowania edukacji, jak i wejścia do świata pracy; oraz studenci mody, komunikacji i marketingu, którzy chcą poznać specyfikę świata mody w wybranym przez siebie kierunku.

Struktura i metodologia - W IED Firenze uczniowie mają możliwość zapisania się na dwa kolejne semestry w celu utworzenia roku akademickiego.

  • Fashion Communication - Spring Semester Fashion Marketing - Semestr zimowy
  • Komunikacja w modzie - Semestr letni Moda Nowe media - Semestr zimowy
  • Fashion Styling - Spring Semester Fashion Marketing - Semestr zimowy
  • Fashion Styling - Semestr letni Moda Nowe media - Semestr zimowy

Komunikacja i marketing mody - Rok akademicki jest zorganizowany jako program przekrojowy i ukierunkowany, rozwijany poprzez kursy mające na celu przygotowanie uczestników do pracy w świecie mody. Jest to osiągane podczas zajęć i specjalnych projektów, w których uczestnicy będą pracować razem z prawdziwymi firmami i profesjonalistami, napotykają prawdziwe problemy i doskonalą umiejętności rozwiązywania problemów i analizy. Lata akademickie stanowią również solidną podstawę dla uczestników, którzy chcą kontynuować edukację. Program skoncentruje się na konkretnych tematach związanych z branżą mody pod względem komunikatywnego wizerunku i public relations, wizualnego merchandisingu, planów biznesowych, cen i planowania strategicznego za pośrednictwem tradycyjnych i nowych mediów.

Kursy te mają na celu zapewnienie przekrojowego i wieloaspektowego podejścia, niezbędnego do pomyślnego poruszania się i komunikowania w systemie Fashion, w tym konkretnych kursów z zakresu komunikacji modowej, nowych mediów (komunikacja cyfrowa - koncentrując się na blogach o modzie) i planowania wydarzeń. Aspekt mediów społecznościowych wzmacnia partnerstwo z Luisaviaroma i awangardowe rozwiązania, które florenccy rzemieślnicy chcą zachować konkurencyjność na światowym rynku.

IED ma długą i wyjątkową tradycję w szkoleniu profili dla Fashion Design

Na zakończenie rocznego programu uczestnicy mają możliwość ubiegania się o staż trwający od 3 do 6 miesięcy w firmie modowej.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja September 30, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Luty 2019
Duration
Czas trwania
30 tygodnie
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
12,600 EUR
Locations
Włochy - Florence, Tuscany
Data rozpoczęcia : Luty 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Luty 2019
Włochy - Florence, Tuscany
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą