Przeczytaj oficjalny opis

Dlaczego intensywny kurs marketingu strategicznego?

Firmy wykorzystują marketing strategiczny do identyfikowania i znajdowania sposobów na zaspokojenie potrzeb swoich klientów.

Kierownicy i menedżerowie marketingu wykorzystują marketing strategiczny do stworzenia planu marketingowego, poprawy wyników biznesowych i zwiększenia zysków.

Miejsca: 20

Czas trwania: 5 dni (35h) z częścią praktyczną

Kurs szkolny prowadzony w Londynie, Madrycie i Porto

Daty, które zostaną ogłoszone wkrótce - uważaj na stronę LSDM

113897_adults-analysis-brainstorming-1661004_Easy-Resize.com.jpg

Przegląd kursu

Stworzony i zaprojektowany dla kadry zarządzającej, menedżerów, przedsiębiorców i zainteresowanych praktycznymi szkoleniami z prawdziwym zastosowaniem w obszarach marketingu strategicznego, zarządzania i handlu. Program kursu intensywnego marketingu strategicznego zapewnia wiedzę, nowe formy strategicznego zarządzania marketingowego i planowania, dzięki czemu uczestnicy mogą sprostać największym wyzwaniom dnia dzisiejszego.

Intensywny kurs marketingu strategicznego analizuje kluczowe aspekty strategii marketingowej, rozumiejąc, w jaki sposób firmy tworzą i utrzymują przewagę konkurencyjną poprzez angażowanie strategii marketingowych. Uczestnicy zostaną wezwani do rozwijania myślenia strategicznego i wyrażania różnych elementów procesu poprzez połączenie misji, wizji i celów z segmentacją, pozycjonowaniem (STP), konkurencyjnymi ofertami i rynkami docelowymi.

Analiza strategiczna ma kluczowe znaczenie dla opracowania strategii marketingowej i powinna być zgodna z głównymi trendami w środowisku marketingowym przedsiębiorstw.

Nauczyciel wielojęzyczny.

Treści pisemne dostępne w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.

113898_adults-coffee-colleagues-1323592_Easy-Resize.com.jpg

Program

DZIEŃ 1

Analiza środowiskowa, wewnętrzna i perspektywiczna

W module pierwszego dnia przedyskutujemy treść wewnętrznych i zewnętrznych analiz organizacji, ponieważ dzięki głębokiemu zrozumieniu wszystkich elementów, które tworzą i współdziałają na rynku, uczestnicy będą mogli opracować skuteczne strategie marketingowe. Zbadany zostanie charakter i definicje strategii marketingowej oraz wkład tworzenia wartości i sieci społecznych. Opracowanie strategii marketingowej pozwoli na wypracowanie strategicznej pozycji organizacji pod względem środowiska zewnętrznego, jego zasobów, wewnętrznych kompetencji, oczekiwań i wpływu zainteresowanych stron. Podejście do metod badań rynkowych będzie miało kluczowe znaczenie dla zrozumienia różnych rodzajów klientów, a także identyfikacji konkurentów.

DZIEŃ 2

Kierowanie, pozycjonowanie i rynek

W tym module omówimy proces zarządzania strategicznym marketingiem (SMM), a mianowicie strategiczne wybory i decyzje. Celem jest zrozumienie podstaw leżących u podstaw przyszłych strategii. Uczestnicy zrozumieją opłacalność mocnych stron organizacji, aby wykorzystać szanse zewnętrzne i / lub zminimalizować zagrożenia, inwestując w możliwości przezwyciężenia największych słabości organizacji. W tym celu zostaną uwzględnione takie pojęcia jak segmentacja i pozycjonowanie organizacji, przyczyniając się do opracowania konkurencyjnej strategii marketingowej poprzez badania i techniki modelowania, które można zastosować do operacjonalizacji segmentacji i pozycjonowania. Wreszcie, uczestnicy dowiedzą się, jak zbudować ocenę atrakcyjności rynków, a także pozycję konkurencyjną firmy.

DZIEŃ 3

Przewagi konkurencyjne i innowacje

W module numer 3 uczestnicy dowiedzą się, jak rozpoznać przewagi konkurencyjne organizacji wykorzystujących określone metody w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej. Główną strategią będzie mieszanka marketingowa Novo Marketing poprzez analizę następujących elementów: produktu, ceny, lokalizacji i promocji. Każdy z tych elementów powinien przyczyniać się do spójnego i kompleksowego programu marketingowego, który komunikuje i zapewnia pożądaną wartość dla klientów. Na koniec przeanalizujemy czynniki innowacyjne, będące jednym z najważniejszych problemów każdej organizacji, a także jej wpływ na rozwój przewagi konkurencyjnej.

DZIEŃ 4

Strategie marketingu relacji

Jednym z najważniejszych trendów myślenia i praktyki marketingowej w ciągu ostatnich kilku lat była zmiana podejścia do realizacji poszczególnych transakcji w celu nawiązania długoterminowych relacji z klientami. Podczas gdy marketing transakcyjny odnosi się do dokonywania pojedynczej sprzedaży, marketing relacji to relacja z klientem, która doprowadzi do powtórzenia działalności / zakupów, a także stworzy możliwości dalszego rozwoju biznesowego. Po uświadomieniu sobie znaczenia relacji z klientami, nadszedł czas, aby uczestnicy ustalili, jak wdrożyć strategie marketingowe, ponieważ nawet w organizacji mogą być potrzebne różne strategie dla różnych firm lub produktów.

DZIEŃ 5

Realizacja końcowego projektu

Ostatniego dnia uczestnicy zostaną wezwani do przeprowadzenia prawdziwego studium przypadku z zastosowaniem wszystkich koncepcji, praktyk i metod nabytych podczas kursu. Na koniec każdy z nich zostanie poproszony o przedstawienie swojej pracy debatującej nad pomysłami i nowymi sposobami działania na rynku.

113899_ai-art-big-data-158826_Easy-Resize.com.jpg

Ceny

Londyn

Madryt

Porto

1. Cena ze wszystkimi uwzględnionymi

1000 £

890 GBP

890 GBP

2. Cena ze wszystkimi uwzględnionymi

1100 GBP

990 £

990 £

3. Cena z wszystkimi zawartymi

1250 £

1100 GBP

1100 GBP

W dzień ze wszystkim w zestawie

1500 GBP

1250 £

1250 £

* All Inclusive: nauka, intensywny kurs, przerwa na kawę, materiały do ​​nauki i certyfikat końcowy

Warunki:

1. cena do 30 dni przed datą rozpoczęcia

2. cena do 15 dni przed datą rozpoczęcia

3. cena do 7 dni przed i po dacie

Płatność przelewem

113900_cars-city-communication-6618_Easy-Resize.com.jpg

Program prowadzony przez:
Portugalski
Język hiszpański
Język angielski

Zobacz 1 więcej kursów w London School of Design and Marketing (PT) »

Ostatnia aktualizacja April 17, 2019
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Sierp. 2019
Wrześ. 2019
Duration
5 dni
W pełnym wymiarze godzin
Cena
1,000 GBP
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Sierp. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Sierp. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Wrześ. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Paźdz. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Apresentação da LSDM

Parceria com a University for the Creative Arts

Testemunhos de Alunos LSDM