Read the Official Description

Dlaczego intensywny kurs marketingu strategicznego?

Firmy wykorzystują marketing strategiczny do identyfikowania i znajdowania sposobów na zaspokojenie potrzeb swoich klientów.

Kierownicy i menedżerowie ds. Marketingu używają marketingu strategicznego, aby stworzyć plan marketingowy w celu poprawy wyników biznesowych i zwiększenia zysków.

Miejsca: 20

Czas trwania: 5 dni (35h) z częścią praktyczną

Przegląd kursu

Stworzony i zaprojektowany dla kadry zarządzającej, menedżerów, przedsiębiorców i zainteresowanych praktycznymi szkoleniami z prawdziwym zastosowaniem w obszarach marketingu strategicznego, zarządzania i handlu. Program kursu intensywnego marketingu strategicznego zapewnia wiedzę, nowe formy strategicznego zarządzania marketingowego i planowania, dzięki czemu uczestnicy mogą sprostać największym wyzwaniom dnia dzisiejszego.

Intensywny kurs marketingu strategicznego analizuje kluczowe aspekty strategii marketingowej, rozumiejąc, w jaki sposób firmy tworzą i utrzymują przewagę konkurencyjną poprzez angażowanie strategii marketingowych. Uczestnicy zostaną wezwani do rozwijania myślenia strategicznego i wyrażania różnych elementów procesu poprzez połączenie misji, wizji i celów z segmentacją, pozycjonowaniem (STP), konkurencyjnymi ofertami i rynkami docelowymi.

Analiza strategiczna ma kluczowe znaczenie dla opracowania strategii marketingowej i powinna być zgodna z głównymi trendami w środowisku marketingowym przedsiębiorstw.

Nauczyciel wielojęzyczny.

Treści pisemne dostępne w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.

73147_strategicmarketingshortcourse.jpg

Program

DZIEŃ 1

Analiza środowiskowa, wewnętrzna i perspektywiczna

W module pierwszego dnia przedyskutujemy treść wewnętrznych i zewnętrznych analiz organizacji, ponieważ dzięki głębokiemu zrozumieniu wszystkich elementów, które tworzą i współdziałają na rynku, uczestnicy będą mogli opracować skuteczne strategie marketingowe. Zbadany zostanie charakter i definicje strategii marketingowej oraz wkład tworzenia wartości i sieci społecznych. Opracowanie strategii marketingowej pozwoli na wypracowanie strategicznej pozycji organizacji pod względem środowiska zewnętrznego, jego zasobów, wewnętrznych kompetencji, oczekiwań i wpływu zainteresowanych stron. Podejście do metod badań rynkowych będzie miało kluczowe znaczenie dla zrozumienia różnych rodzajów klientów, a także identyfikacji konkurentów.

DZIEŃ 2

Kierowanie, pozycjonowanie i rynek

W tym module omówimy proces zarządzania strategicznym marketingiem (SMM), a mianowicie strategiczne wybory i decyzje. Celem jest zrozumienie podstaw leżących u podstaw przyszłych strategii. Uczestnicy zrozumieją opłacalność mocnych stron organizacji, aby wykorzystać szanse zewnętrzne i / lub zminimalizować zagrożenia, inwestując w możliwości przezwyciężenia największych słabości organizacji. W tym celu zostaną uwzględnione takie pojęcia jak segmentacja i pozycjonowanie organizacji, przyczyniając się do opracowania konkurencyjnej strategii marketingowej poprzez badania i techniki modelowania, które można zastosować do operacjonalizacji segmentacji i pozycjonowania. Wreszcie, uczestnicy dowiedzą się, jak zbudować ocenę atrakcyjności rynków, a także pozycję konkurencyjną firmy.

DZIEŃ 3

Przewagi konkurencyjne i innowacje

W module numer 3 uczestnicy dowiedzą się, jak rozpoznać przewagi konkurencyjne organizacji wykorzystujących określone metody w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej. Główną strategią będzie mieszanka marketingowa Novo Marketing poprzez analizę następujących elementów: produktu, ceny, lokalizacji i promocji. Każdy z tych elementów powinien przyczyniać się do spójnego i kompleksowego programu marketingowego, który komunikuje i zapewnia pożądaną wartość dla klientów. Na koniec przeanalizujemy czynniki innowacyjne, będące jednym z najważniejszych problemów każdej organizacji, a także jej wpływ na rozwój przewagi konkurencyjnej.

DZIEŃ 4

Strategie marketingu relacji

Jednym z najważniejszych trendów myślenia i praktyki marketingowej w ciągu ostatnich kilku lat była zmiana podejścia do realizacji poszczególnych transakcji w celu nawiązania długoterminowych relacji z klientami. Podczas gdy marketing transakcyjny odnosi się do dokonywania pojedynczej sprzedaży, marketing relacji to relacja z klientem, która doprowadzi do powtórzenia działalności / zakupów, a także stworzy możliwości dalszego rozwoju biznesowego. Po uświadomieniu sobie znaczenia relacji z klientami, nadszedł czas, aby uczestnicy ustalili, jak wdrożyć strategie marketingowe, ponieważ nawet w organizacji mogą być potrzebne różne strategie dla różnych firm lub produktów.

DZIEŃ 5

Realizacja końcowego projektu

Ostatniego dnia uczestnicy zostaną wezwani do przeprowadzenia prawdziwego studium przypadku z zastosowaniem wszystkich koncepcji, praktyk i metod nabytych podczas kursu. Na koniec każdy z nich zostanie poproszony o przedstawienie swojej pracy debatującej nad pomysłami i nowymi sposobami działania na rynku.

Uwaga: Wszyscy uczestnicy otrzymają dyplom / certyfikat uczestnictwa i mogą korzystać z ważnej 12-miesięcznej zniżki przy rejestracji jednego z kursów LSDM.

Ceny

Londyn

Madryt

Porto

1. Cena ze wszystkimi uwzględnionymi

1000 £

890 GBP

890 GBP

2. Cena ze wszystkimi uwzględnionymi

1100 GBP

990 £

990 £

3. Cena z wszystkimi zawartymi

1250 £

1100 GBP

1100 GBP

W dzień ze wszystkim w zestawie

1500 GBP

1250 £

1250 £

* All Inclusive: nauka, intensywny kurs, przerwa na kawę, materiały do ​​nauki i certyfikat końcowy

Warunki:

1. cena do 30 kwietnia

Druga cena do 23 maja

Trzecia cena: późniejsze terminy

Płatność przelewem

Program taught in:
Portugalski
Język hiszpański
Język angielski

See 1 more programs offered by London School of Design and Marketing (PT) »

Last updated April 30, 2018
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Czerwiec 2019
Duration
5 dni
W pełnym wymiarze godzin
Cena
1,000 GBP
By locations
By date
Data początkowa
Czerwiec 2019
Application deadline
Data początkowa
Czerwiec 2019
Application deadline
Data początkowa
Czerwiec 2019
Application deadline