Przeczytaj oficjalny opis

Firmy wykorzystują marketing strategiczny do identyfikowania i znajdowania sposobów zaspokojenia potrzeb swoich klientów.

Kierownicy i menedżerowie marketingu wykorzystują marketing strategiczny, aby stworzyć plan marketingowy, a tym samym poprawić wydajność firm i zwiększyć zyski.


Miejsca: 20/>

Czas trwania: 5 dni (35 godzin) z praktycznym komponentem


Podsumowanie kursu/>


Stworzony i przeznaczony dla kadry zarządzającej, menedżerów, przedsiębiorców i osób zainteresowanych praktycznym szkoleniem z prawdziwym zastosowaniem w marketingu strategicznym, zarządzaniu i handlu. Program kursu Strategic Marketing oferuje wiedzę, nowe sposoby zarządzania i planowania marketingu strategicznego, dzięki czemu uczestnicy mogą poradzić sobie z największymi obecnie wyzwaniami./>

Nasz intensywny kurs marketingu strategicznego analizuje główne elementy strategii marketingowej i rozumie, w jaki sposób firmy stworzyły i utrzymały przewagę konkurencyjną poprzez rozwój strategii marketingowych. Nasi uczestnicy będą mieli za zadanie rozwinąć strategiczne myślenie i wyrazić różne elementy tego procesu wiążące misję, wizję i cele z segmentacją, pozycjonowaniem (STP) i konkurencyjnymi ofertami oraz rynkami docelowymi.

Analiza strategiczna ma kluczowe znaczenie dla opracowania strategii marketingowej i musi być zgodna z głównymi trendami w środowisku marketingowym przedsiębiorstw.


Nauczyciel wielojęzyczny/>

Treści pisemne dostępne w języku hiszpańskim, angielskim i portugalskim.


program/>


DZIEŃ 1/>

Środowisko i wewnętrzna analiza i perspektywy

W składniku pierwszego dnia zajmiemy się analizą wewnętrzną i zewnętrzną organizacji jako doskonałą znajomością wszystkich elementów, które tworzą i współdziałają na rynku, co pozwala uczestnikom rozwijać skuteczne strategie marketingowe. Zbadany zostanie charakter i definicja strategii marketingowej, a także wkład współtworzenia wartości i sieci społecznych. Opracowanie strategii marketingowej pozwoli organizacjom na wypracowanie strategicznego stanowiska w zakresie środowiska zewnętrznego, jego zasobów, wewnętrznych zdolności, oczekiwań i wpływu ze strony zainteresowanych stron. Podejście do metod badań rynkowych będzie miało kluczowe znaczenie dla zrozumienia różnych typów klientów, a także dla identyfikacji równoczesnych klientów.


DZIEŃ 2/>

Segmentacja, pozycjonowanie i rynek

W tym komponencie omówimy proces Strategicznego Zarządzania Marketingowego (SMM - Strategic Marketing Management), w konkretnych opcjach i strategicznych decyzjach. Celem jest zrozumienie podstawowych zasad, które kierują przyszłymi strategiami. Uczestnicy zrozumieją opłacalność mocnych stron organizacji, aby wykorzystać zewnętrzne możliwości i / lub zminimalizować zagrożenia, jednocześnie inwestując w możliwości przezwyciężenia największych słabości organizacji. W tym celu zajmiemy się takimi kwestiami jak segmentacja i pozycjonowanie organizacji, przyczyniając się do rozwoju konkurencyjnej strategii marketingowej poprzez techniki badawcze i tworzenie modeli, które można zastosować do operacjonalizacji segmentacji i pozycjonowania. Wreszcie uczestnicy nauczą się tworzyć ocenę atrakcyjności rynku, a także pozycję konkurencyjną firmy.


DZIEŃ 3/>

Przewagi konkurencyjne i innowacje

W części trzeciej nasi uczestnicy nauczą się identyfikować przewagi konkurencyjne organizacji wykorzystujących określone metody w celu stworzenia przewagi konkurencyjnej. Główną strategią, którą się zajmie, będzie nowy miks marketingowy poprzez analizę następujących elementów: produktu, ceny, dystrybucji i promocji. Każdy z tych elementów musi przyczyniać się do spójnego i kompleksowego programu marketingowego, który komunikuje i zapewnia pożądaną wartość dla klientów. Na koniec przeanalizujemy czynniki innowacyjne. To jeden z największych problemów dla każdej firmy, a także jej wpływ na rozwój przewagi konkurencyjnej.


DZIEŃ 4/>

Relacyjne strategie marketingowe

Jednym z najważniejszych trendów w myśleniu i praktyce marketingu w ostatnich latach była zmiana podejścia do realizacji indywidualnych transakcji w celu nawiązania długoterminowych relacji z klientami. Podczas gdy marketing transakcyjny odnosi się do pojedynczej sprzedaży, marketing relacji odpowiada relacji z klientem, co doprowadzi do powtórzenia się biznesu / zakupów, jak również stworzenia możliwości rozwoju dodatkowych firm. Po zrozumieniu znaczenia relacji z klientem, nadejdzie czas, aby uczestnicy ustalili, jak wdrożyć strategie marketingowe, ponieważ nawet w organizacji mogą być potrzebne różne strategie dla różnych firm lub produktów.


DZIEŃ 5/>

Wdrożenie końcowego projektu

Ostatniego dnia uczestnicy będą wezwani do przeprowadzenia studium przypadku z wszystkimi koncepcjami, praktykami i metodami nabytymi podczas kursu. Wreszcie, każdy uczestnik zostanie zaproszony do zaprezentowania swoich prac, dyskusji na temat pomysłów i nowych form działania na rynku.


Uwaga: każdy uczestnik otrzyma dyplom / certyfikat uczestnictwa i może otrzymać zniżkę na rejestrację na jednym z kursów LSDM ważnych przez 12 miesięcy./>


Ceny/>

All inclusive: nauka, intensywny kurs, codzienna przerwa, materiały do ​​nauki i certyfikat końcowy


Warunki:/>

Pierwsza cena do 30 kwietnia

Druga cena do 23 maja

Trzecia cena: późniejsze daty

Płatność przelewem

Program prowadzony przez:
Język hiszpański
Język angielski
Portugalski

Zobacz 1 więcej kursów w London School of Design and Marketing (ES) »

Ostatnia aktualizacja March 29, 2018
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Czerwiec 2019
Duration
5 dni
W pełnym wymiarze godzin
Cena
890 GBP
Pierwsza cena za wszystko: Londyn za 1000 £, Madryt za 890 £, Porto za 890 £. Druga cena za wszystko: 1100 £ w Londynie, 990 £ w Madrycie i 990 £ w Porto. Trzecia cena za wszystko: Londyn 1250 £, Madryt 1100 £, 1100 £ Porto. Sam dzień:
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Czerwiec 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Czerwiec 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Czerwiec 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Czerwiec 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa