ICARUS Wings at Groundschool London - przygotowanie do egzaminu FCL (z biegłości językowej)
Groundschool London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 weeks
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 1670 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 1670 GBP VAT (obejmuje wszystkie materiały szkoleniowe)
Wstęp
Kurs przygotowujący do egzaminu ICARUS Wings FCL (język biegłości językowej) jest specjalnie zaprojektowany dla pilotów, którzy muszą przygotować się z wyprzedzeniem na egzamin z biegłości językowej ICAO. Jest to dwutygodniowy kurs podzielony na 10 modułów i 10,5 godziny praktycznych sesji aplikacyjnych przeprowadzanych w najnowocześniejszym symulatorze lotów FTD - Boeing 737-800 lub Airbus A320. Kurs obejmuje indywidualną ocenę mocnych i słabych stron, aby pomóc uczniowi uzyskać minimalny poziom umiejętności operacyjnych (poziom 4 ICAO). Po zakończeniu kursu pilot będzie w pełni przygotowany do przystąpienia do egzaminu z biegłości językowej. Kurs ten ma również być świetnym krokiem naprzód dla pilotów, którzy chcą poprawić swój obecny poziom i uzyskać wyższy poziom znajomości języka ICAO.
Zadowolony
- Moduł 1 - Język i komunikacja w lotnictwie
- Moduł 2 - ruchy podłoża
- Moduł 3 - Komunikacja w terenie
- Moduł 4 - Incydenty na drodze startowej
- Moduł 5 - Zagrożenia dla środowiska
- Moduł 6 - Poziomowe popiersia
- Moduł 7 - Podejmowanie decyzji
- Moduł 8 - Incydenty podejścia i lądowania
- Moduł 9 - Obsługa usterki technicznej
- Moduł 10 - Ograniczanie ryzyka związanego z podejściem i lądowaniem
Praktyka symulatora
- Żądanie informacji przed lotem
- Komunikacja z zespołami naziemnymi / asystentami rampowymi
- Żądanie "wypychania i uruchamiania"; prześwit taksówki
- Uzupełnienie list kontrolnych przed lotem, taksówką i przed startem
- Żądanie zgody na składanie i startowanie
- Szybki RTO
- Przekazywanie "dnia majowego" i opisywanie stanu wyjątkowego
- Postępowanie w nienormalnych warunkach lotu
- Żądanie zmian poziomu
- Radzenie sobie z omdleniem: TCAS-RA / AIRPROX
- Zarządzanie sytuacjami nienormalnymi, w tym sytuacjami awaryjnymi podczas lotu
- Przekazywanie informacji między ATC i innym statkiem powietrznym podczas sytuacji awaryjnej