Informacje ogólne
Opis programu

Jak napisać skrypt
A Guion trasa (Film, Television and New Media) to program z dwóch poziomów - rozłożona na dwa lata akademickie - zaprojektowany specjalnie dla szkolenia scenarzystów.
Chociaż naturalne nazwa skryptu jest folia jest pewne, że absurdem byłoby udawać, że w 2016 roku, dostęp do Internetu lub telewizji nie istnieją. I choć prawdą jest, że dzielą wspólną płaszczyznę z dziadkiem celuloidu, jest również udziałem powstawania nowych warunków, nowych możliwości, a zatem wymagają pewnych umiejętności scenarzystę do przystosowania i mutować swoją pracę.
Cele Podróży
Celem Trasa Guion jest to, że studenci nabywają technik i narzędzi narracje napisane i skonstruowane, aby zająć mniej lub bardziej skomplikowanych projektów oraz podstawową wiedzę z którymi się bronić w takiej ogromnej i wschodzących metody rynku audiowizualnego.
Aby osiągnąć wszechstronny, autonomiczne i zdolnych pisarzy, trasa Napisz to jeszcze raz, Sam zaproszony do rozmowy z uczniami scenarzystów, producentów, reżyserów, aktorów i innych specjalistów w świecie kina. Wszystko, aby pomóc uczniom zrozumieć, że zagłębia się środek zbiorowej stworzenia, w którym perspektywa pisarza jest wzbogacony i uzupełniony przez udziały kilkudziesięciu specjalistów w całym procesie produkcyjnym.
Aby osiągnąć te cele, Pisarze Szkoła opracowała Trasa z dwóch kursów.
Trasa dwa kursy
Każdy z kursów Podróży zajmują jednego roku akademickiego (od października do czerwca). Są dokładne dla każdego z trybów, które oferują funkcje (modalność jest nauczane w Madrycie).
tryb wirtualny
- Czas trwania: 8 miesięcy (w przybliżeniu w czasie: 160 godzin)
- Cena: 1.200 euro
- Liczba studentów .: 12
modalność
- Czas trwania: 90 godziny (spread ponad 32 rodzajów 2,5 godziny do 10 godzin i nietypowych działaniach spotkania)
- Cena: 1.200 euro
- Liczba studentów .: 12
Pierwszy rok: 24 klatek na sekundę
Z papieru na ekran: Pisanie skryptów nie pisać literaturę. Pisarz wie, że jego praca jest tylko samolot -the Innym ważnym dziełem, które zajmą ekranie, miesięcy lub lat później, a to zmusza do interakcji odmiennie z językiem.
W tym pierwszym roku studenci poznają narzędzia, które pozwalają pisarz wyciągnąć ten samolot dokładnie, ale ciekawe, podczas gdy rozwija precyzję i kreatywność, technika i doświadczenie oraz zrozumienie etapów, przez które przechodzi scenariusz utworu audiowizualnego. Będzie ona działać zarówno indywidualne ćwiczenia pisania jako zespół i tyle o pomysły jak na zamkniętych pomieszczeniach. Kurs jest zakończony z dwóch spotkań z branży audiowizualnej oraz analiza dwóch utworów audiowizualnych wybranych przez zespół nauczycieli.
Drugi rok: Historia stara pisarza
Od pomysłu do projektu: W tym drugim roku studenci rozpoczną osobisty projekt, a następnie wypełnij pierwszą wersję, jest to seria, film fabularny lub kawałek nowego formatu (webserie lub podobny).
W ciągu pierwszego roku student nauczył się technik i podstawowe narzędzia, aby napisać scenariusz. W drugim roku student będzie wzmacniać koncepcje poznane i pojawią się nowe aspekty fabuły kinowej, jak różnice między klasycznej i nowoczesnej struktury narracyjnej poprzez analizę porównawczą filmów i prowadzenie ćwiczenia indywidualne pisanie i komputer oparty na idei sami lub inni. Ale przede wszystkim, to zatrzymuje się szczególnie we wstępnej fazie pisania, wyszukiwania idei, co chcesz powiedzieć, rozwijając dzieło introspekcji i obserwacji środowiska. Podobnie jak w pierwszym roku, kurs jest zakończony przez dwóch spotkaniach z profesjonalistami z branży i monograficznych sesji na rozwój technik audiowizualnych.
Więcej informacji i rejestracja
Internet
- Start: 19 października
- Rozkład: Nie zaprogramowany harmonogram, poświęcenie około 5 godzin na moduł
w Madrycie
- Start: 16 października (1); 19 października (2)
- Harmonogram: poniedziałki, od 20:00 do 22:30 godz. (1); Czwartki, od 20:00 do 10:30 p.m .. (2)
programie nauczania
Pierwszy rok | Z papieru na ekran: 24 klatek na sekundę
pierwszy semestr
- 1 - Co to są skrypty i jakie są pisarze.
- 2 - Start filmu.
- 3 - matka wszystkich walk: konflikt
- 4 - Każdy chce być znaków Superman.
- 5 - Jak przejść pewną historię: działki.
- 6 - Czas i montaż: montaż ze skryptu.
- 7 - to nieunikniona chwila: koniec.
- 8 - Nie mów, że mnie kochasz, daj mi kwiaty: dialog w filmie.
- 9 - Podpis.
- 10 - Przestrzenie i światy filmowe.
- 11 - Bezpośrednie podczas pisania.
- 12 - co teraz? Produkować krótki film bez umierania w próbie.
- 13 - Komedia: wielki konflikt.
- 14 - realistyczny dramat: Transition i emocje.
- 15 - napięcie: bomba pod kanapę.
- 16 - The niespodzianek i grozy.
drugi termin
- 17 - thriller: że skorumpowani policjanci i jego szef ...
- 18 - Science fiction: stworzenie realnych światów, a jednak niemożliwe.
- 19 - The Epic gatunki, sekwencje akcji i innych wspaniałych chwil.
- 20 - Rhythm w kinie: zmiana płci.
- 21 - Pisanie z pięciu zmysłów.
- 22 - Czy my zwariował, czy co? Adaptacje i Transmedia
- 23 - Charakter budynku "gender". Klisze i innych chorób.
- 24 - Ty thrillera i komedii: mieszanka gatunków.
- 25 - Punkt wyjścia: założenie.
- 26 - Czas na filmach.
- 27 - DNA skryptu: struktura.
- 28 - Działki i wątków.
- 29 - Pierwszym punktem zwrotnym.
- 30 - Kryzys, kryzys zawsze ...
- 31 - Drugi akt lub wędrówki przez pustynię.
- 32 - Pisarz w branży: boisko, linii dziennika i innych marcianadas ...
Drugi rok | Od pomysłu do projektu dąży scenarzysta Historia
pierwszy semestr
- 1 - Narracja w anarrativa społeczeństwo: #cerodramas.
- 2 - Pretextos. Miłość, samobójstwo i podróży.
- 3 - rzeczywistego (zewnętrzna) sojusznika. 4th floor sąsiad alienacji w erze cyfrowej.
- 4 - rzeczywistego (wewnętrzna) sojusznika. W jakim punkcie jestem wre w głowie?
- 5 - Relacja jak exorcism.
- 6 - modyfikowanie, adaptowanie i wzbogacić rzeczywistym.
- 7 - perspektywa narracyjna. Lusterka i szyby.
- 8 - Dziś podobnie jak wczoraj. Mity i tragedie.
- 9 - Tematem zajmuje założenie i zasadę założycieli. Lub odwrotnie.
- 10 - gdzie historia zaczyna się i kończy? Jak skorzystać z założeniem.
- 11 - Primal scena. Pochodzenie i kondensacji.
- 12 - Seria map. Projektując „Biblii”.
- 13 - Pierwszy sezon. Arch transformacji.
- 14 - Zestaw ton. Rozdział pilot.
- 15 - Escaleta i leczenie. Krok bliżej do filmu.
- 16 - Wybierz punkt widzenia. Narrator.
drugi termin
- 17-007 przeciwko doktora Freuda: Bond i innych znanych postaci na kanapie. Działka bazowy.
- 18 - pogłębienie sieć znaków. narracja opozycji i funkcja archetyp.
- 19 - Dalsze bohaterem. Motywacje, poziom konfliktu, kursów i progresji.
- 20 - Budowa, jakość i poczucie podżeganie do incydentu.
- 21 - postępujące powikłania, kryzys, punkt kulminacyjny i rozdzielczości.
- 22 - ze struktury 7 kroków do 22.
- 23 - Te trzy akty. 2-te akt lub przekraczania pustyni.
- 24 - klasyczna struktura podpis. Arquitrama.
- 25 - nowoczesna struktura narracyjna. Antitrama i minitrama.
- 26 - Sztuczki i porażki skryptu. De hareng-Saur, co uniemożliwia jej?
- 27 - Poziomy informacji. Kto wie, co i dlaczego milczy, czy nie?
- 28 - Fabric działki i architektura sceny. optymalizację zasobów i dialog jako symfonii.
- 29 - Analiza scen. Technika.
- 30 - Opowiadanie dzięki strukturze światowego czasu i podróż bohatera.
- 31 - znaczenie lub argumentem moralnym. Rodzaje i formy rozwoju.
- 32 - sieć symboli. Znaczenia bardzo skoncentrowany.
Stypendium Keystone
Informacje o uczelni
Bienvenido/a a la mayor escuela de Escritura Creativa en español del mundo. Todos tenemos una historia que contar y todos podemos encontrar la mejor forma de hacerlo. Porque, sí, se puede aprender a e ... Czytaj więcej