Przeczytaj oficjalny opis

ScreenPlay

Jak napisać skrypt

A Guion trasa (Film, Television and New Media) to program z dwóch poziomów - rozłożona na dwa lata akademickie - zaprojektowany specjalnie dla szkolenia scenarzystów.

Chociaż naturalne nazwa skryptu jest folia jest pewne, że absurdem byłoby udawać, że w 2016 roku, dostęp do Internetu lub telewizji nie istnieją. I choć prawdą jest, że dzielą wspólną płaszczyznę z dziadkiem celuloidu, jest również udziałem powstawania nowych warunków, nowych możliwości, a zatem wymagają pewnych umiejętności scenarzystę do przystosowania i mutować swoją pracę.

Cele Podróży

Celem Trasa Guion jest to, że studenci nabywają technik i narzędzi narracje napisane i skonstruowane, aby zająć mniej lub bardziej skomplikowanych projektów oraz podstawową wiedzę z którymi się bronić w takiej ogromnej i wschodzących metody rynku audiowizualnego.

Aby osiągnąć wszechstronny, autonomiczne i zdolnych pisarzy, trasa Napisz to jeszcze raz, Sam zaproszony do rozmowy z uczniami scenarzystów, producentów, reżyserów, aktorów i innych specjalistów w świecie kina. Wszystko, aby pomóc uczniom zrozumieć, że zagłębia się środek zbiorowej stworzenia, w którym perspektywa pisarza jest wzbogacony i uzupełniony przez udziały kilkudziesięciu specjalistów w całym procesie produkcyjnym.

Aby osiągnąć te cele, Pisarze Szkoła opracowała Trasa z dwóch kursów.

Trasa dwa kursy

Każdy z kursów Podróży zajmują jednego roku akademickiego (od października do czerwca). Są dokładne dla każdego z trybów, które oferują funkcje (modalność jest nauczane w Madrycie).

tryb wirtualny

  • Czas trwania: 8 miesięcy (w przybliżeniu w czasie: 160 godzin)
  • Cena: 1.200 euro
  • Liczba studentów .: 12

modalność

  • Czas trwania: 90 godziny (spread ponad 32 rodzajów 2,5 godziny do 10 godzin i nietypowych działaniach spotkania)
  • Cena: 1.200 euro
  • Liczba studentów .: 12

Pierwszy rok: 24 klatek na sekundę

Z papieru na ekran: Pisanie skryptów nie pisać literaturę. Pisarz wie, że jego praca jest tylko samolot -the Innym ważnym dziełem, które zajmą ekranie, miesięcy lub lat później, a to zmusza do interakcji odmiennie z językiem.

W tym pierwszym roku studenci poznają narzędzia, które pozwalają pisarz wyciągnąć ten samolot dokładnie, ale ciekawe, podczas gdy rozwija precyzję i kreatywność, technika i doświadczenie oraz zrozumienie etapów, przez które przechodzi scenariusz utworu audiowizualnego. Będzie ona działać zarówno indywidualne ćwiczenia pisania jako zespół i tyle o pomysły jak na zamkniętych pomieszczeniach. Kurs jest zakończony z dwóch spotkań z branży audiowizualnej oraz analiza dwóch utworów audiowizualnych wybranych przez zespół nauczycieli.

Drugi rok: Historia stara pisarza

Od pomysłu do projektu: W tym drugim roku studenci rozpoczną osobisty projekt, a następnie wypełnij pierwszą wersję, jest to seria, film fabularny lub kawałek nowego formatu (webserie lub podobny).

W ciągu pierwszego roku student nauczył się technik i podstawowe narzędzia, aby napisać scenariusz. W drugim roku student będzie wzmacniać koncepcje poznane i pojawią się nowe aspekty fabuły kinowej, jak różnice między klasycznej i nowoczesnej struktury narracyjnej poprzez analizę porównawczą filmów i prowadzenie ćwiczenia indywidualne pisanie i komputer oparty na idei sami lub inni. Ale przede wszystkim, to zatrzymuje się szczególnie we wstępnej fazie pisania, wyszukiwania idei, co chcesz powiedzieć, rozwijając dzieło introspekcji i obserwacji środowiska. Podobnie jak w pierwszym roku, kurs jest zakończony przez dwóch spotkaniach z profesjonalistami z branży i monograficznych sesji na rozwój technik audiowizualnych.

Więcej informacji i rejestracja

Internet

  • Start: 19 października
  • Rozkład: Nie zaprogramowany harmonogram, poświęcenie około 5 godzin na moduł

w Madrycie

  • Start: 16 października (1); 19 października (2)
  • Harmonogram: poniedziałki, od 20:00 do 22:30 godz. (1); Czwartki, od 20:00 do 10:30 p.m .. (2)

programie nauczania

Pierwszy rok | Z papieru na ekran: 24 klatek na sekundę

pierwszy semestr

  • 1 - Co to są skrypty i jakie są pisarze.
  • 2 - Start filmu.
  • 3 - matka wszystkich walk: konflikt
  • 4 - Każdy chce być znaków Superman.
  • 5 - Jak przejść pewną historię: działki.
  • 6 - Czas i montaż: montaż ze skryptu.
  • 7 - to nieunikniona chwila: koniec.
  • 8 - Nie mów, że mnie kochasz, daj mi kwiaty: dialog w filmie.
  • 9 - Podpis.
  • 10 - Przestrzenie i światy filmowe.
  • 11 - Bezpośrednie podczas pisania.
  • 12 - co teraz? Produkować krótki film bez umierania w próbie.
  • 13 - Komedia: wielki konflikt.
  • 14 - realistyczny dramat: Transition i emocje.
  • 15 - napięcie: bomba pod kanapę.
  • 16 - The niespodzianek i grozy.

drugi termin

  • 17 - thriller: że skorumpowani policjanci i jego szef ...
  • 18 - Science fiction: stworzenie realnych światów, a jednak niemożliwe.
  • 19 - The Epic gatunki, sekwencje akcji i innych wspaniałych chwil.
  • 20 - Rhythm w kinie: zmiana płci.
  • 21 - Pisanie z pięciu zmysłów.
  • 22 - Czy my zwariował, czy co? Adaptacje i Transmedia
  • 23 - Charakter budynku "gender". Klisze i innych chorób.
  • 24 - Ty thrillera i komedii: mieszanka gatunków.
  • 25 - Punkt wyjścia: założenie.
  • 26 - Czas na filmach.
  • 27 - DNA skryptu: struktura.
  • 28 - Działki i wątków.
  • 29 - Pierwszym punktem zwrotnym.
  • 30 - Kryzys, kryzys zawsze ...
  • 31 - Drugi akt lub wędrówki przez pustynię.
  • 32 - Pisarz w branży: boisko, linii dziennika i innych marcianadas ...

Drugi rok | Od pomysłu do projektu dąży scenarzysta Historia

pierwszy semestr

  • 1 - Narracja w anarrativa społeczeństwo: #cerodramas.
  • 2 - Pretextos. Miłość, samobójstwo i podróży.
  • 3 - rzeczywistego (zewnętrzna) sojusznika. 4th floor sąsiad alienacji w erze cyfrowej.
  • 4 - rzeczywistego (wewnętrzna) sojusznika. W jakim punkcie jestem wre w głowie?
  • 5 - Relacja jak exorcism.
  • 6 - modyfikowanie, adaptowanie i wzbogacić rzeczywistym.
  • 7 - perspektywa narracyjna. Lusterka i szyby.
  • 8 - Dziś podobnie jak wczoraj. Mity i tragedie.
  • 9 - Tematem zajmuje założenie i zasadę założycieli. Lub odwrotnie.
  • 10 - gdzie historia zaczyna się i kończy? Jak skorzystać z założeniem.
  • 11 - Primal scena. Pochodzenie i kondensacji.
  • 12 - Seria map. Projektując „Biblii”.
  • 13 - Pierwszy sezon. Arch transformacji.
  • 14 - Zestaw ton. Rozdział pilot.
  • 15 - Escaleta i leczenie. Krok bliżej do filmu.
  • 16 - Wybierz punkt widzenia. Narrator.

drugi termin

  • 17-007 przeciwko doktora Freuda: Bond i innych znanych postaci na kanapie. Działka bazowy.
  • 18 - pogłębienie sieć znaków. narracja opozycji i funkcja archetyp.
  • 19 - Dalsze bohaterem. Motywacje, poziom konfliktu, kursów i progresji.
  • 20 - Budowa, jakość i poczucie podżeganie do incydentu.
  • 21 - postępujące powikłania, kryzys, punkt kulminacyjny i rozdzielczości.
  • 22 - ze struktury 7 kroków do 22.
  • 23 - Te trzy akty. 2-te akt lub przekraczania pustyni.
  • 24 - klasyczna struktura podpis. Arquitrama.
  • 25 - nowoczesna struktura narracyjna. Antitrama i minitrama.
  • 26 - Sztuczki i porażki skryptu. De hareng-Saur, co uniemożliwia jej?
  • 27 - Poziomy informacji. Kto wie, co i dlaczego milczy, czy nie?
  • 28 - Fabric działki i architektura sceny. optymalizację zasobów i dialog jako symfonii.
  • 29 - Analiza scen. Technika.
  • 30 - Opowiadanie dzięki strukturze światowego czasu i podróż bohatera.
  • 31 - znaczenie lub argumentem moralnym. Rodzaje i formy rozwoju.
  • 32 - sieć symboli. Znaczenia bardzo skoncentrowany.
Program prowadzony przez:
Język hiszpański

Zobacz 3 więcej kursów w Escuela de Escritores »

Ten kurs jest Online, Campus based
Data początkowa
Paźdz. 2019
Duration
2 lat
Zaoczne
Cena
1,200 EUR
Oczywiście
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Paźdz. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa