Twórcy gry są wizjonerzy i ewangeliści dla projektu rozwoju gry. Oni żerują na nowe pomysły i zawsze myśleć o tym, jak użytkownicy będą rozmawiać i korzystać z doświadczenia, że ​​już utworzony. Wielki projektant gier posiada połączenie wiedzy technicznej, umiejętności artystycznych i co najważniejsze, umiejętność porozumiewania się i rozumienia ludzi.

Projektanci spędzają znaczną ilość czasu pisanie szczegółowych dokumentów określających mechanikę gry, środowisk, grywalnych postaci i nemezis gry. Szczegół ten rozciąga się aż do, jak dana pozycja może się zachowywać, być animowane i dźwięk.

Projekt Gry strumień Advanced Diploma of Professional Development gra jest dwa lata, w pełnym wymiarze czasu oczywiście napisany przez doświadczonych projektantów gier, w porozumieniu z lokalnymi i międzynarodowymi studiami, do produkcji innowacyjnych absolwentów, którzy będą prowadzić kolejną generację rozwoju gry.

Treść kursu

Rok

Pierwszy rok kursu zaczyna pokrywając uziemienie w terminologii i mechaniki i roli projektanta. Studenci będą pracować na wizualizacji pomysłów, prototypów, nauki podstaw tworzenie treści 3D i programowania gier, a także projektowanie gier poziomie, tworzenia interfejsów użytkownika oraz umacnianie gra grać doświadczenia. Pod koniec roku, studenci projektowania gier będzie pracować z uczniami programowania rozwijać projekty z projektowania gier, produkcji i kontroli jakości.

Rok dwa

Drugi rok skupia się na psychologii gier, badanie rynku, badanie myślenia i procesów decyzyjnych, a także zrozumienie roli producenta w zarządzaniu i koordynacji projektów gry. Studenci będą co kilka prototypów gry wokół wielu różnych rodzajów, gatunków gier i platform.

Podczas dużego projektu gry, gry studenci projektowania będzie współpracować ze studentami sztuki gry i programowanie gier stworzenie innowacyjnego oryginalną grę, aby zaprezentować swoje możliwości.

Absolwentów na koniec roku 2 z bogatym portfolio z kilku gier mają zaprojektowane i wyprodukowane, prototypy mechanicznych, dużej ilości udokumentowanych pomysłów wyrażone w formie wizualnej i pisemnej.

Wielki projekt gry

W drugim roku studenci tej grze oczywiście projekt będzie współpracować ze studentami sztuki gry i programowania gry w zespołach rozwoju projektowania i wytwarzania grywalne gry. Ten projekt ściśle odzwierciedla cykl produkcyjny w świecie rzeczywistym w studio rozwoju przemysłu, obejmujące cały proces od pitching pomysł gry, poprzez pisanie gier dokumentacji projektowej, oceny wymagania techniczne, zarządzanie pracą, terminowości, jakości handlowej dostarczanie grafiki i animacji, bug -fixing, badania i analizy rynku QA z gry.

Tematy dla każdego roku

Rok

  • Projektowanie własną grę
  • Art & Design
  • Code & Design
  • Nauka w Game Story
  • Testowanie Gry
  • Drużyny produkcyjne
  • Praktyka Produkcji

Rok dwa

  • Inside the Mind Gracze
  • Czas zrobić grę
  • Pomysły i wdrażanie
  • Realizacja grę
  • Proof of Concept
  • Główne Produkcja
  • Profesjonalne Portfolio online

Studenci wykorzystują oprogramowanie standardowe przemysłu i zasobów, takich jak:

  • Gra Silnik i ramami rozwoju - Unreal Development Kit, Unity silnik gry, systemy oparte na klienta gry OpenGL ES;
  • Content & Animacja 3D - Maya
  • Zarządzanie projektami i kontroli wersji - Perforce, Asana i projektu
  • Wizualizacja projektu - Photoshop i Visio
  • Pulpit Aplikacje biurowe Microsoft Office Suite -
Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 6 więcej kursów w Academy of Interactive Entertainment »

Ten kurs jest Online, Na kampusie
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Duration
2 lat
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń

Otwórz rejestrację

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa