Fashion Marketing and Communication Rok akademicki - Fall Intake
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Florence, Włochy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
9 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 14 000 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
04 Sep 2024
* wpisowe 3.000 € + opłata za kurs 11.000 €
Wstęp
Kurs odbywa się w języku angielskim
Moda jest ściśle związana z komunikacją i marketingiem, ponieważ pozwala markom komunikować swoje produkty, tożsamość i strategię. Z tego powodu bardzo ważna jest umiejętność projektowania kampanii reklamowych oraz identyfikowania i organizowania działań promocyjnych, poprzez najbardziej odpowiednie kanały komunikacji, w celu przekazania cech marki i reklamowania jej produktów.
Rok akademicki dotyczący marketingu i komunikacji w modzie pozwala przeanalizować relacje między marką, produktami i odbiorcami oraz rolę, jaką marketing i komunikacja odgrywają w branży modowej. Dowiesz się, w jaki sposób marki przekazują swoje kluczowe komunikaty na platformach promocyjnych, takich jak branding, reklama, druk, media cyfrowe i społecznościowe, merchandising wizualny, środowiska handlowe, wydarzenia i marketing eksperymentalny.
Kurs dogłębnie analizuje teorie pozycjonowania i grupy docelowej oraz analizuje konkretne studia przypadku niektórych strategii marketingowych i komunikacyjnych przyjętych przez najbardziej renomowane marki.
Harmonogram: Lekcje trwają od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin.
Galeria
Idealni studenci
Cel
Studenci drugiego roku studiów uniwersyteckich w zakresie komunikacji, marketingu lub stylizacji mody oraz profesjonaliści pracujący w jednej z tych dziedzin, dążący do rozwoju zawodowego oraz dodatkowych umiejętności i wiedzy w określonej dziedzinie.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Aby wesprzeć uczestników w pokryciu opłaty za uczestnictwo, IED uruchomił przegubowy system udogodnień: częściowe lub całkowite Stypendia na czesne; Early Bird to ułatwienia dla studentów kończących zapisy w określonych terminach.; Finansowanie z możliwością rozłożenia czesnego na raty dzięki umowom z firmami hipotecznymi.
Program
Metodologia i struktura:
Ścieżka edukacyjna opiera się na nabyciu wiedzy i umiejętności kulturowych, metodologicznych, technicznych i technologicznych w wybranej dziedzinie. Kurs przeplata zajęcia teoretyczne z warsztatami i spotkaniami z przedstawicielami wiodących firm z branży.
Rok akademicki składa się z semestru jesiennego w marketingu mody i jednego z dwóch semestrów wiosennych: komunikacja modowa lub stylizacja mody.
Celem kursu jest nauczenie Cię rozwijania analitycznego i krytycznego myślenia, umiejętności samodzielnej pracy w zespole, efektywnej komunikacji oraz umiejętności dawania i otrzymywania konstruktywnej informacji zwrotnej.
W trakcie semestru jesiennego pogłębisz strategie marketingowe, które często stosują marki, i zrozumiesz, jak można je mierzyć pod względem produktywności, poprzez pozycjonowanie produktów, mapy percepcyjne i portrety konsumentów.
W zależności od wyboru, podczas semestru wiosennego skoncentrujesz się na wprowadzeniu nowego produktu, re-premierze i repozycjonowaniu marki lub zdobędziesz przygotowanie w planowaniu i komunikacji wydarzeń związanych z modą, zaczynając od studiowania ważnych historii , a także poznać najskuteczniejsze metody zarządzania projektem, klientem czy wydarzeniem z cyfrowymi narzędziami zwiększającymi zintegrowane strategie komunikacji.
Rankingi
IED dąży do zbudowania wspierającego środowiska i współpracy z partnerami. Dlatego IED dostarcza niezbędne narzędzia do wspierania potencjalnych studentów w odkrywaniu możliwości, podejmowaniu świadomych decyzji i projektowaniu ich przyszłości.
Dzięki innowacyjnej metodologii i sukcesom zawodowym studentów IED, Ministerstwa Edukacji i Badań w krajach, w których IED działa bezpośrednio – we Włoszech, Hiszpanii i Brazylii – oficjalnie akredytowały większość studiów IED i Master.
Wynik programu
Nauczysz się strategii komunikacji oraz tego, jak opracować pisemną, wizualną i cyfrową narrację oraz jak uruchamiać, promować i wspierać marki, z którymi się łączysz.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Poznasz strategię komunikacji oraz sposób tworzenia narracji pisanej, wizualnej i cyfrowej oraz uruchamiania, promowania i wspierania marek, z którymi się łączysz.
Kurs dogłębnie przygląda się teoriom pozycjonowania i teoriom odbiorców docelowych oraz analizuje konkretne studia przypadków dotyczące niektórych strategii marketingowych i komunikacyjnych przyjętych przez najbardziej znane marki.