Fashion Marketing and Communication Rok akademicki - Fall Intake

Informacje ogólne

Opis programu

Kurs odbywa się w języku angielskim.

Moda jest ściśle związana z komunikacją i marketingiem, ponieważ pozwalają markom komunikować swoje produkty, tożsamość i strategię. Z tego powodu bardzo ważne jest, aby móc projektować kampanie reklamowe, a także identyfikować i organizować działania promocyjne za pośrednictwem najbardziej odpowiednich kanałów komunikacji, aby przekazać cechy charakterystyczne marki i reklamować jej produkty.

Rok akademicki marketingu i komunikacji w modzie pozwala analizować związek między marką, produktami i widownią oraz rolę, jaką marketing i komunikacja odgrywają w branży modowej. Dowiesz się, w jaki sposób marki komunikują swoje kluczowe przesłania na platformach promocyjnych, takich jak branding, reklama, druk, media cyfrowe i społecznościowe, merchandising wizualny, środowiska handlowe, wydarzenia i eksperymentalny marketing.

Poznasz strategię komunikacji oraz sposób tworzenia narracji pisanej, wizualnej i cyfrowej oraz uruchamiania, promowania i wspierania marek, z którymi się łączysz.

Kurs dogłębnie przygląda się teoriom pozycjonowania i teoriom odbiorców docelowych oraz analizuje konkretne studia przypadków dotyczące niektórych strategii marketingowych i komunikacyjnych przyjętych przez najbardziej znane marki.

Harmonogram: Lekcje trwają od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin.

Cel: Studenci drugiego roku studiów wyższych na kierunku Komunikacja, Marketing lub Stylizacja Mody oraz dla profesjonalistów pracujących w jednej z tych dziedzin, pragnących osiągnąć rozwój zawodowy oraz dodatkowe umiejętności i wiedzę w określonej dziedzinie.

Metodologia i struktura: Ścieżka edukacji opiera się na zdobywaniu wiedzy i umiejętności kulturowych, metodologicznych, technicznych i technologicznych w wybranej dziedzinie. Kurs zamienia lekcje teoretyczne z warsztatami i spotkaniami z przedstawicielami wiodących firm w branży.

Rok akademicki składa się z jesiennego semestru marketingu mody i jednego z dwóch wiosennych semestrów: komunikacji mody lub stylizacji mody.

Celem kursu jest nauczenie cię rozwijania analitycznego i krytycznego myślenia, umiejętności samodzielnej pracy w zespole, korzystania ze skutecznej komunikacji oraz umiejętności udzielania i otrzymywania konstruktywnych informacji zwrotnych.

W semestrze jesiennym pogłębiasz strategie marketingowe, które często stosują marki, i rozumiesz, w jaki sposób można je mierzyć pod względem produktywności, poprzez pozycjonowanie produktu, mapy percepcyjne i portrety konsumentów.

W zależności od wyboru podczas semestru wiosennego skoncentrujesz się na wprowadzeniu nowego produktu na rynek, ponownej premierze i zmianie pozycji marki lub zdobędziesz przygotowanie do planowania i komunikacji wydarzeń związanych z modą, zaczynając od studium znaczącego przypadku historie, a także poznaj najskuteczniejsze metody zarządzania projektem, klientem lub wydarzeniem za pomocą narzędzi cyfrowych w celu zwiększenia zintegrowanych strategii komunikacji.

Ostatnia aktualizacja Sie 2020

Informacje o uczelni

Florence boasts one of the world most important artistic and cultural heritage, but it is also a city with a long history in Italian design.

Florence boasts one of the world most important artistic and cultural heritage, but it is also a city with a long history in Italian design. Pokaż mniej