FLA: Przyszłość Tygodnia Brandingu

Informacje ogólne

Opis programu

Od Sonic Branding po VR i AR - dowiedz się, jak wiodące marki zaburzają branżę, wykorzystując nowe kanały i zmieniające się technologie. Odkryj najbardziej innowacyjne podejścia do strategii marki ze światowej klasy agencji reklamowych i reklamowych.

Nasza tygodniowa, wciągająca ekspedycja edukacyjna skupia najzdolniejszych i najbardziej przyszłościowo myślących OZZ, strategów marki, dyrektorów kreatywnych i szefów marketingu, którzy chcą wyprzedzić konkurencję, odkrywać nowe struktury, z których korzystają obecnie agencje światowej klasy i znaleźć nowe sposoby dotarcia do swoich odbiorców.

Program obejmuje rozmowy, dyskusje przy okrągłym stole, pogadanki przy kominku, mini-warsztaty, wizyty studyjne i głębokie nurkowania studium przypadku. Dzięki tematom od prognozowania trendów, innowacji marki i nowych technologii po niestandardową typografię, SMM i trendy w projektowaniu - będziesz mógł spojrzeć na branding w nowy sposób i nauczyć się nowych narzędzi strategicznych. Będziesz miał także niepowtarzalną okazję, by spojrzeć za kulisy na najbardziej wpływowe agencje w Londynie i spędzić tydzień z 25 inspirującymi kreatorami z całego świata.

W ciągu tygodnia doświadczycie:

WARSZTATY I WIZYTY W BIURZE

Zanurzymy Cię w londyńskim przemyśle technologicznym i kreatywnym, łącząc Cię z najbardziej wpływowymi ludźmi w branży i zabierając Cię do biur wiodących firm w Wielkiej Brytanii. Każdy mówca podzieli się swoimi spostrzeżeniami i będzie mógł odpowiedzieć na wszelkie pytania, które możesz mieć. Mając tylko 25 uczestników w tym programie, zapewniamy, że każdy z Was wyciągnie jak najwięcej z tego doświadczenia.

ODWIEDŹ DO SEKRETU SPOTS LONDYN

Będziesz mógł zobaczyć najlepszy widok Londynu ze szczytu wieżowca; będziesz mógł odwiedzić najbardziej ekscytujące wystawy roku, a odkryjesz, gdzie twórcza społeczność Londynu spędza wolny czas. Ponadto otrzymasz rekomendacje do prowadzenia własnych eksploracji, z poradami dotyczącymi najlepszych miejsc do jedzenia, picia i relaksu w stolicy Wielkiej Brytanii.

PARTIA KOŃCOWA

Pod koniec tego intensywnego tygodnia organizujemy imprezę dla wszystkich uczestników, z wykładowcami, gośćmi specjalnymi i ludźmi z branży. Po przedstawieniu certyfikatów dla każdego uczestnika, będziemy mieli kilka drinków i imprezę. To świetna okazja dla wszystkich, aby uzyskać przydatne kontakty, przedstawić się i po prostu cieszyć się towarzystwem inspirujących i odnoszących sukcesy ludzi.

Struktura programu:

fob-7.jpg

Każdego dnia będą się składać z różnych działań, aby zmaksymalizować twoje doświadczenie edukacyjne.

  • Poranny gość: pierwsza aktywność dnia obejmuje nieformalną rozmowę mającą na celu aktywizację mózgu i ciała w celu otrzymania twórczych bodźców dnia. Będziesz wchodzić w interakcje z innymi uczestnikami, dzielić się swoimi pomysłami, doświadczeniami i oczekiwaniami na dany dzień oraz spotkać się z lokalnymi specjalistami, aby dowiedzieć się więcej o kulisach branży innowacji.
  • Sesja poranna: to pierwsza sesja dnia, która przybędzie w formie wykładu, pogawędki po czacie lub warsztatów w jednej z czołowych londyńskich firm.
  • Przerwa na lunch: między porannymi i popołudniowymi sesjami będziemy mieli krótką przerwę, kiedy będziesz miał okazję zjeść obiad i cieszyć się otoczeniem miejsc programu dziennego.
  • Sesja popołudniowa: druga sesja dnia, podczas której będzie można odwiedzić kolejną czołową londyńską agencję i wysłuchać ich zespołu, który ujawni narzędzia i metodologie stosowane w codziennej pracy.
  • Deklaracja i miasto: po długim dniu wchłaniania nowych sposobów pracy, burzy mózgów i kreatywnych ćwiczeń przesłuchamy treść dnia, aby lepiej zorganizować je w naszych umysłach. Ta aktywność będzie krótka i wciągająca, a odbędzie się bezpośrednio po sesji popołudniowej w miejscach, które możemy następnie odwiedzać jako działalność kulturalną i społeczną, taką jak muzea, galerie, miejsca wydarzeń lub bary.

Kto bierze udział w tym programie:

  • Dyrektorzy kreatywni i projektanci
  • Menedżerowie marki i stratedzy
  • CMO i szefowie marketingu
  • Projektanci graficzni, cyfrowi i opakowania
  • Profesjonaliści, którzy pasjonują się budowaniem marki

Za tydzień dowiesz się:

  • Jak sprawić, by marki stały się bardziej ludzkie i skoncentrowane na kliencie
  • Jakie są najbardziej niedoceniane strategie marki w tej chwili
  • Metodologie i struktury Wykorzystują agencje kreatywne w Londynie
  • Co oznaczają nowe technologie dla branży brandingowej
  • Jak wiodące pracownie projektowe współpracują z klientami i zarządzają zespołami
  • Co Gen Z chce zobaczyć ze współczesnych marek
  • Najlepsze praktyki dla marek w mediach społecznościowych
  • Najnowsze trendy w projektowaniu i brandingu

Kurator kursu

Glenn Garriock, współzałożyciel FormFiftyFive i Made by Folk

glenn-1.jpg

Glenn Garriock jest niezależnym grafikiem ze Szkocji, obecnie mieszka i pracuje w Niemczech. Od 2009 roku pracuje w różnych dziedzinach, takich jak branding, druk, opakowania, projektowanie stron internetowych i interfejsów użytkownika, a także komunikacja kulturalna i społeczna. W 2007 roku był współzałożycielem bloga poświęconego projektowaniu FormFiftyFive, który prezentuje najlepsze prace twórcze z całego świata, które niedawno połączyły się z Made by Folk.

Harmonogram

22-26 czerwca 2020, 10.00-18.00

W piątek od 18.00 do 21.00 odbędzie się impreza z imprezami / networkingami.

Niektórzy delegaci wolą zostać na weekend po zakończeniu oficjalnego programu i wybraliśmy kilka ekscytujących wystaw i miejsc do odwiedzenia w swoim czasie. Jeśli masz inne zobowiązania i musisz wrócić do domu w sobotę rano, to też jest w porządku.

Koszt

2200 £ (z zastrzeżeniem 20% podatku VAT; jeśli płacisz jako osoba fizyczna mieszkająca w Europie, Wielkiej Brytanii lub prowadzisz firmę w Wielkiej Brytanii)

Cena zawiera:

  • Wszystkie rozmowy, wizyty w biurze, ułatwione dyskusje i warsztaty
  • Wpisy do wystawy i planowane działania kulturalne w trakcie programu
  • Impreza imprezowa / networkingowa pod koniec tygodnia
  • Certyfikaty
  • Cena nie obejmuje opłat za przelewy bankowe, wyżywienia, podróży, wizy, zakwaterowania ani żadnych innych dodatkowych wydatków.

Nocleg

Zalecamy pozostanie w rejonie Shoreditch, ponieważ większość sesji odbędzie się w tym miejscu. To najbardziej kreatywna część Londynu, więc będzie też wiele do zobaczenia. Najbliższe stacje metra to Old Street.

Nawiązaliśmy współpracę z 3 wspaniałymi hotelami, aby zapewnić najlepszą ofertę, skorzystaj z poniższych linków:

  • M autorstwa Montcalm (Wybierz: London Shoreditch Tech City lub Royal London House)
  • Ace Hotel (Wprowadź kod zniżkowy: FUTURELNDN)
  • Premier Inn (Wybierz London City Old Street)

Jak złożyć wniosek

Aby złożyć wniosek o kurs, wypełnij formularz u dołu strony, a my skontaktujemy się z Tobą, podając informacje o płatności i kolejne kroki.

Miejsca na kursie są ograniczone do maksymalnie 25 osób.

Ostatnia aktualizacja Paź 2020

Informacje o uczelni

Future London Academy (FLA) is an educational organisation formed in 2013. Our courses cater for professionals across a variety of industries; they consist of talks, lectures and workshops conducted b ... Czytaj więcej

Future London Academy (FLA) is an educational organisation formed in 2013. Our courses cater for professionals across a variety of industries; they consist of talks, lectures and workshops conducted by industry experts. Our programmes are designed to immerse participants in the creative, commercial and cultural life of London. Pokaż mniej