EASA zera do ATPL modułowy program szkolenia

Flying Academy, International Flight Training Center

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

EASA zera do ATPL modułowy program szkolenia

Flying Academy, International Flight Training Center

EASA zostać pilotem handlowych od 0 do ATPL

Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, przemysł lotniczy potrzebuje wykształconych i wykwalifikowanych specjalistów dla rozwijającego się przemysłu, aby bezpiecznie brać do przeznaczenia ponad 5 mld. pasażerów rocznie. Będąc Magister handlowa pochodzi również z dużo odpowiedzialności, złożonego procesu decyzyjnego i zdolności do rozumienia i radzenia sobie w nietypowych sytuacjach.

Program ten jest przeznaczony dla studentów z mało nie latającego doświadczenia i którzy chcą rozpocząć karierę w lotnictwie zgodnie z przepisami EASA.

Akademia jest latający wysoko wyspecjalizowana w oferowaniu szkoleń z ab-initio do "zamrożone" ATPL (A). Uczestnicy programu rozpocznie się z PPL (A) i, po uzyskaniu niezbędnego doświadczenia lotu, będzie nadal z IR (A), CPL (A) moduły lub MEP (samolotów wielosilnikowych) programów lotów. Po pomyślnym ukończeniu kursu zera do ATPL (A), będzie EASA wydał CPL (A), licencji z ATPL (A) teoria zakończona i będzie upoważniony do działania jako pilot-dowódca (PIC) samolotu w linie lotnicze. ATPL (A), licencja jest najwyższy poziom certyfikacji pilotów samolotów.

Przywileje

Przywileje posiadacza licencji ATPL (A) mają działać jako pilot-dowódca (Magister) lub pilota (pierwszy oficer) w samolotach zajmujących się komercyjnym wykonywania przewozów lotniczych wszystkie przywileje posiadacza licencji PPL (A ), CPL (a) i IR (a).

Pod koniec kursu, każdy pilot będzie miał 200 godzin doświadczenia lotu z czego 100 jako dowódca (PIC).

IPad za darmo

Latanie Academy jest wyposażenie wszystkich stażystów rozpoczęciem szkolenia zawodowego, z ab-initio do zamrożonych ATPL (A), (znany jako od zera do ATPL) z bezpłatnie iPad Mini 4G + WiFi. IPad będzie wykorzystywany przede wszystkim do nauki, jak materiały są przesyłane bezprzewodowo do stażysty iPad dla każdego etapu kształcenia: PPL - podręczniki obsługi samolotu, instrukcja PPL, wykresów, narzędzia do planowania i dokumenty do ATPL - eBooks, ale również do wszystkich etapów pośrednich [tj. IR ()].

Cele nauczania

Training ground - Podczas zera do kursu ATPL, praktykant ukończy kursy teoretyczne PPL (A), IR (A), poseł do Parlamentu Europejskiego () i ATPL650 ()

szkolenia lotniczego - Szkolenie w powietrzu rozpocznie się z PPL (A), w tym nocy, nadal z IR (A) oraz MEP (A), oraz finalizuje z CPL (A).

Training ground

Wnioskodawca musi przejść szkolenia obejmujące teren:

  • Procedury prawa lotniczego i ATC
  • Kadłub i systemów, elektryka, elektrownia, sprzęt ratowniczy
  • Oprzyrządowanie
  • Masy i wyważenia
  • wydajność
  • Planowanie i monitorowanie lotu
  • Ludzkie możliwości i ograniczenia
  • Meteorologia
  • Ogólne Nawigacja
  • Radio Nawigacja
  • Procedury Operacyjne
  • zasady lotu
  • Komunikacja
  • szkolenia lotniczego

Pod koniec szkolenia, aplikant musi mieć minimum 200 godzin lotu ogółem (w tym PPL (A) czas):

  • 100 godzin jako pilot-dowódca
  • 20 godzin VFR biegowego czasu lotu jako pilot-dowódca, w tym lotów nawigacyjnych w wysokości co najmniej 540 km (300 mil morskich), w trakcie z lądowań z pełnym zatrzymaniem na dwóch lotniskach innych niż lotnisk odlotu
  • 10 godzin szkolenia rozdzielczej
  • 5 godzin nocnych lotów, w tym jednego lotu biegowego i 5 solowych startów i 5 lądowań
  • 5 godzin złożonego samolotu

Egzamin - teoretyczny

PPL (A) - wnioskodawca musi wykazać się wiedzą teoretyczną w urzędzie CAA w formie testów pisemnych. Testy składają się z dziewięciu osób (meteorologii, nawigacji, łączności, Samolot wiedzy ogólnej, zasady lotu, prawa lotniczego, osiągi i planowanie lotu, wydajności i ograniczenia człowieka, procedury operacyjne).

Dla licencji ATPL (A) - wnioskodawca musi wykazać poziom wiedzy stosowny do przywilejów posiadacza licencji CPL (A), zgodnie z wymaganiami EASA Part-ORA i części FCL.

Egzamin - praktyczny

Egzaminy praktyczne umiejętności w samolocie z egzaminatorem może być podjęta po pomyślnym zakończeniu testów pisemnych [PPL (A) ATPL (A)]. Wnioskodawca musi wykazać się umiejętnością:

  • Obsługi samolotu z uwzględnieniem jego ograniczeń
  • Ukończ wszystkie manewry jak gładka i tak dokładne, jak wymagane przez EASA
  • ćwiczenia zdrowym rozsądkiem i airmanship
  • stosowania wiedzy lotniczej
  • Utrzymanie kontroli nad samolotem przez cały czas.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Łączone online i stacjonarne
Start Date
Data rozpoczęcia
Otwarta rekrutacja
Duration
Czas trwania
63 - 78 tygodnie
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
35,441 EUR
Podana cena jest bez podatku VAT (+ 21%)
Locations
Czechy - Prague, Prague
Data rozpoczęcia : Otwarta rekrutacja
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Czechy - Brno, South Moravian Region
Data rozpoczęcia : Otwarta rekrutacja
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - South Miami Heights, Florida
Data rozpoczęcia : Otwarta rekrutacja
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Otwarta rekrutacja
Czechy - Prague, Prague
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Czechy - Brno, South Moravian Region
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - South Miami Heights, Florida
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą