Filtry

Zobacz wyniki

Szukaj tutaj najlepszych szkół i uniwersytetów na studia licencjackie!

Dyplom jest międzynarodowym dokumentem, a wyniki w nauce, które wskazuje, biegłość w danej dziedzinie lub kierunku studiów. Znaczne różnice między programów dyplomowych należy się spodziewać w odniesieniu do treści, czasu trwania i kosztów. Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

Edukacja w Wielkiej Brytanii jest zdecentralizowane dzieje z każdym z krajów Zjednoczonego Królestwa posiadających odrębne systemy pod różnymi rządami: Rząd brytyjski jest odpowiedzialny za Anglii i szkocki rząd, rząd walijski i rządem Irlandii Północnej są odpowiedzialne za Szkocji , Walii i Irlandii Północnej, odpowiednio.

Exeter znajduje się wiele szkół wyższych, uniwersytetów i wspólne projekty bardziej uniwersytetów. Jednym z nich jest największym pracodawcą w mieście. Istnieje również duża liczba instytucji religijnych.

Znajdź najlepsze uczelnie, szkoły biznesu i uniwersytety oferujące studia licencjackie w Europie, USA, Azji, Australii i wielu innych! Zaoszczędź czas!

Pokaż mniej