Dyplom w sztuce gier
LaSalle College Vancouver
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Vancouver, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Theory Behind Gaming
Studenci uczestniczący w programie Game Art and Design Diploma budują solidne umiejętności w zakresie projektowania, projektowania poziomów, pisania skryptów, komunikacji pisemnej, a także sztuki 2D i 3D. Uczniowie uczą się pisać profesjonalną dokumentację projektową, gry projektowe, systemy gier, mechanikę gry i środowiska poziomów, a także wykorzystują wiedzę do tworzenia własnych interaktywnych doświadczeń. Studenci mają również możliwość opracowania profesjonalnej jakości produkcji do prezentacji w projekcie portfolio.
Cele kursu
Absolwenci zademonstrują:
- zastosowanie wyuczonych koncepcji z kursów projektowania na poziomie podstawowym: zasady i terminologia projektowania gier, badania, krytyczna analiza, prototypowanie, projektowanie systemów gier, projektowanie poziomów, projektowanie interfejsu użytkownika, projektowanie dla wymagań biznesowych, a także tworzenie skryptów i sztuki.
- Stosowana wiedza techniczna dotycząca skryptów, narzędzi projektowych i oprogramowania zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi.
- praktyczne zrozumienie i zastosowanie zasad projektowania gier, projektowania systemów, projektowania poziomów, projektowania interfejsu użytkownika, projektowania doświadczenia użytkownika, projektowania specyficznego dla platformy i projektowania gier na zasadzie free-to-play.
- profesjonalizm poprzez proces konceptualizacji, planowania, wykonywania i dostarczania wysokiej jakości projektów gier, które doprowadzą do projektu zwieńczenia i pakietu autopromocji zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi.
- znajomość aspektów związanych z zarządzaniem i rozwojem procesu produkcji gier oraz wykazanie się wiedzą na temat planowania, budżetowania, specyfikacji, ograniczeń, zakresu, pracy zespołowej, rozwiązywania problemów i terminów związanych z tworzeniem gry gotowej na rynek.
- umiejętność pracy w zespołowych projektach tworzenia gier.
Przegląd
Ten program składa się z 105 kredytów na 7 terminów, 1540 godzin.
Lista kursów
Termin 1
- Obrazowanie cyfrowe
- Historia gier
- Wprowadzenie do projektowania gier
- Wprowadzenie do skryptów
- Mini gry i prototypowanie
Termin 2
- Bezpłatne gry Projektowanie gier
- Design gry
- Wprowadzenie do projektowania poziomów
- Skrypty
- Interfejs użytkownika | UX Design
Termin 3
- Podstawowe pojęcia 3D
- Portfolio I
- Zaawansowane skrypty
- Projektowanie poziomu
- Projektowanie gier dla firm
Termin 4
- Preprodukcja i zarządzanie projektem
- Projektowanie gier na platformy
- Badania gier i analiza krytyczna
- Zaawansowany projekt gry
- Obieralny
Termin 5
- Zespół produkcyjny I
- Senior Project
- Krytyczny projekt gry
- Obieralny
Termin 6
- Zespół produkcyjny II
- Projekt Capstone
- Fakultatywne x 2
Termin 7
- Postprodukcja
- Final Capstone Project
- Portfolio II
- Obieralny
Zatrudnienie
Absolwenci mają szkolenia i umiejętności niezbędne do poszukiwania stanowisk projektowych w branży gier wideo, takich jak projektant gier, projektant gier, projektant systemów, projektant poziomów, skrypter misji, darmowy projektant prototypów, darmowy projektant produkcji, za darmo -to-play na żywo projektanta, asystenta producenta i testera.
Możliwości zawodowe
Absolwenci zdobywają szkolenia niezbędne do poszukiwania stanowisk projektowych w branży gier wideo na takich stanowiskach, jak projektant gier, projektant gier, projektant systemów, projektant poziomów, skrypter misji, darmowy projektant prototypów, free-to-play projektant produkcji, free-to-play projektant na żywo, asystent producenta i tester.
Kwalifikacje
Dyplom
Program ten został zatwierdzony przez rejestratora w prywatnym oddziale instytucji szkoleniowych (PTIB) Ministerstwa Edukacji Zaawansowanej, Umiejętności
Szczegóły
- Przygotowuje studentów do pracy w grach, filmach, telewizji i nie tylko
- Program składa się ze 105 kredytów na siedem terminów
- Praktyczne szkolenie od ekspertów branżowych
- Zbuduj portfolio, aby zaprezentować pracę
- Innowacyjna instrukcja w najnowocześniejszym środowisku
- Absolwenci otrzymują dyplom
Absolwenci Dowiedz się
- Aby zastosować koncepcje z kursów projektowania na poziomie podstawowym: zasady projektowania i terminologia, badania, krytyczna analiza, prototypowanie i wszystkie aspekty projektowania gier.
- Techniczna wiedza na temat skryptów, narzędzi projektowych i oprogramowania zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi.
- Profesjonalizm dzięki konceptualizacji, planowaniu, wykonywaniu i dostarczaniu wysokiej jakości projektów gier, które prowadzą do projektu zwieńczenia i pakietu autopromocji.
- Umiejętność pracy nad zespołowymi projektami do tworzenia gier i terminami związanymi z tworzeniem gry gotowej na rynek.
W tym programie dyplomowym studenci zdobywają wiedzę z zakresu zarządzania i rozwoju produkcji gier oraz demonstrują wiedzę na temat planowania, budżetowania, specyfikacji, ograniczeń, zakresu, pracy zespołowej i rozwiązywania problemów.
Kto powinien się zgłosić?
Uczniowie bezpośrednio ze szkoły średniej lub dorośli uczniowie, którzy są gotowi na zmianę kariery lub skorzystanie z posiadanych umiejętności.
- Zorientowane na szczegóły kreacje z chęcią przeniesienia wyobraźni na duży ekran
- Zainteresowany projektowaniem, rysowaniem, technologią
- Chętnie uczyć się nowych umiejętności związanych z programowaniem i projektowaniem
- Zrozumiały komputer i znajomość różnych programów
- Ci, którzy cenią połączenie kreatywnych przedsięwzięć z praktycznymi zastosowaniami do ekscytującej kariery
Idealni studenci
Kto powinien się zgłosić?
Uczniowie bezpośrednio ze szkoły średniej lub dorośli uczniowie, którzy są gotowi na zmianę kariery lub skorzystanie z posiadanych umiejętności.
- Zorientowane na szczegóły kreacje z chęcią przeniesienia wyobraźni na duży ekran
- Zainteresowany projektowaniem, rysowaniem, technologią
- Chętnie uczyć się nowych umiejętności związanych z programowaniem i projektowaniem
- Zrozumiały komputer i znajomość różnych programów
- Ci, którzy cenią połączenie kreatywnych przedsięwzięć z praktycznymi zastosowaniami w ekscytującej karierze
Program
Przegląd
Ten program składa się z 105 kredytów na 7 terminów, 1540 godzin.
Lista kursów
Termin 1
- Obrazowanie cyfrowe
- Historia gier
- Wprowadzenie do projektowania gier
- Wprowadzenie do skryptów
- Minigry i prototypowanie
Termin 2
- Bezpłatne gry Projektowanie gier
- Design gry
- Wprowadzenie do projektowania poziomów
- Skrypty
- Interfejs użytkownika | UX Design
Termin 3
- Podstawowe pojęcia 3D
- Portfolio I
- Zaawansowane skrypty
- Projektowanie poziomu
- Projektowanie gier dla firm
Termin 4
- Preprodukcja i zarządzanie projektem
- Projektowanie gier na platformy
- Badania gier i analiza krytyczna
- Zaawansowany projekt gry
- Obieralny
Termin 5
- Zespół produkcyjny I
- Senior Project
- Krytyczny projekt gry
- Obieralny
Termin 6
- Zespół produkcyjny II
- Projekt Capstone
- Fakultatywne x 2
Termin 7
- Postprodukcja
- Final Capstone Project
- Portfolio II
- Obieralny
Kwalifikacje
Dyplom
Program ten został zatwierdzony przez rejestratora Oddziału Prywatnych Instytucji Szkoleniowych (PTIB) Ministerstwa Edukacji Zaawansowanej, Umiejętności i Szkoleń.
Szczegóły
- Przygotowuje uczniów do pracy w grach, filmie, telewizji i nie tylko
- Program składa się z 105 punktów na siedem semestrów
- Praktyczne szkolenie od ekspertów branżowych
- Zbuduj portfolio, aby zaprezentować pracę
- Innowacyjna instrukcja w najnowocześniejszym środowisku
- Absolwenci otrzymują dyplom
Absolwenci Dowiedz się
- Aby zastosować koncepcje z kursów projektowania na poziomie podstawowym: zasady projektowania gier i terminologia, badania, analiza krytyczna, prototypowanie i wszystkie aspekty projektowania gier.
- Techniczna wiedza na temat skryptów, narzędzi projektowych i oprogramowania zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi.
- Profesjonalizm dzięki konceptualizacji, planowaniu, wykonywaniu i dostarczaniu wysokiej jakości projektów gier, które prowadzą do projektu zwieńczenia i pakietu autopromocji.
- Umiejętność pracy nad zespołowymi projektami do tworzenia gier i terminami związanymi z tworzeniem gry gotowej na rynek.
W tym programie dyplomowym studenci zdobywają wiedzę z zakresu zarządzania i rozwoju produkcji gier oraz demonstrują wiedzę na temat planowania, budżetowania, specyfikacji, ograniczeń, zakresu, pracy zespołowej i rozwiązywania problemów.
Wynik programu
Cele kursu
Absolwenci zademonstrują:
- zastosowanie poznanych koncepcji z kursów projektowania na poziomie podstawowym: zasady projektowania gier i terminologia, badania, analiza krytyczna, prototypowanie, projektowanie systemów gier, projektowanie poziomów, projektowanie interfejsu użytkownika, projektowanie pod kątem wymagań biznesowych, a także pisanie skryptów i sztuka.
- Stosowana wiedza techniczna dotycząca skryptów, narzędzi projektowych i oprogramowania zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi.
- praktyczne zrozumienie i zastosowanie zasad projektowania gier, projektowania systemów, projektowania poziomów, projektowania interfejsu użytkownika, projektowania doświadczenia użytkownika, projektowania specyficznego dla platformy i projektowania gier na zasadzie free-to-play.
- profesjonalizm poprzez proces konceptualizacji, planowania, wykonywania i dostarczania wysokiej jakości projektów projektowania gier, które doprowadzą do projektu zwieńczenia i pakietu autopromocji zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi.
- znajomość aspektów menedżerskich i rozwojowych procesu produkcyjnego gry oraz wykazanie znajomości planowania, budżetowania, specyfikacji, ograniczeń, zakresu, pracy zespołowej, rozwiązywania problemów i terminów, które są potrzebne do stworzenia gry gotowej do wprowadzenia na rynek.
- umiejętność pracy w zespołowych projektach tworzenia gier.
Możliwości związane z karierą
Zatrudnienie
Absolwenci mają szkolenia i umiejętności niezbędne do poszukiwania stanowisk projektowych w branży gier wideo, takich jak projektant gier, projektant gier, projektant systemów, projektant poziomów, skrypter misji, darmowy projektant prototypów, darmowy projektant produkcji, za darmo -to-play na żywo projektanta, asystenta producenta i testera.
Możliwości zawodowe
Absolwenci uzyskują szkolenie niezbędne do poszukiwania stanowisk projektowych w branży gier wideo na takich stanowiskach, jak projektant gier, projektant rozgrywki, projektant systemów, projektant poziomów, skrypter misji, projektant prototypów free-to-play, free-to-play scenograf, projektant free-to-play live-ops, asystent producenta i tester.