Dyplom ukończenia studiów w zakresie zarządzania marketingowego
Fanshawe College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
CAD 3603 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 2 045,92 $ / sem: łączna opłata dla studentów kanadyjskich. 8 011,65 USD za semestr: łączna opłata dla studentów zagranicznych za semestr. Rzeczywiste koszty na lata 2020/21 są nadal ustalane
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Upewnij się, że Twój potencjał spełnia Twoje marzenia związane z zarządzaniem
Ten roczny certyfikat dla absolwentów jest przeznaczony dla absolwentów wyższych uczelni, którzy szukają kariery w sektorze zarządzania marketingowego.
Połączenie oferowanych kursów marketingu cyfrowego zapewni Ci przewagę konkurencyjną na dzisiejszym rynku pracy. Fanshawe to jedyna uczelnia współpracująca z Google, organizacją zajmującą się marketingiem wyszukiwarek i WordTracker, która daje unikalne możliwości rozwijania umiejętności marketingu w wyszukiwarkach i prowadzenia prawdziwych kampanii marketingowych w wyszukiwarkach w Internecie.
Ukończysz studia z doskonałymi umiejętnościami analitycznymi, decyzyjnymi i komunikacyjnymi, i będziesz gotowy na udaną karierę w zakresie sprzedaży, badań marketingowych, reklamy i promocji, planowania wydarzeń, marketingu bezpośredniego, marketingu cyfrowego, analityki marketingowej, zarządzania promocjami, zarządzania marką , public relations i / lub sprzedaż mediów.
O programie zarządzania marketingowego
W programie zagłębisz się w rolę marketingu w zwiększaniu wartości biznesowej dzięki strategiom internetowym i osobistym, których nauczysz się, będąc narażonym na rzeczywiste problemy biznesowe. Będziesz prowadzony, aby zarządzać, opracowywać i uzasadniać strategie marketingowe oraz przedstawiać swoje kreatywne pomysły swoim rówieśnikom i prawdziwym klientom biznesowym. Dostępny w 100% online lub w tradycyjnym formacie w klasie z biletem wstępu we wrześniu i styczniu.
Jeśli zastanawiasz się nad wypełnieniem dyplomu online, możesz ocenić swoją gotowość za pomocą www.amiready.ca, internetowego wskaźnika gotowości Fanshawe, miernika stopnia, w jakim uczenie się na odległość i / lub uczenie się w środowisku bogatym w technologię jest odpowiednie dla ty. Mamy również przydatną listę kontrolną, która poprowadzi Cię przez proces uczenia się online.
Uczniowie klasowi mogą również ubiegać się o możliwość dalszego rozwijania swoich umiejętności doradztwa marketingowego, z opcją zastąpienia dwóch kursów intensywnym programem konsultacji społecznych, współpracując z prawdziwymi klientami biznesowymi na żywo.
Inne informacje
Studenci rozpoczynający poziom 1 zarządzania marketingowego w styczniu powinni przejść do poziomu 2 programu w semestrze letnim. Kandydaci ubiegający się o wersję online programu powinni wybrać Kod Campus LCL (LCL-Londyn-Online). Kandydaci ubiegający się o wersję online programu powinni upewnić się, że posiadają odpowiednią zdolność technologiczną do ukończenia programu, w tym dostęp do komputera, wymaganego oprogramowania i dostępu do Internetu dla każdego kursu w programie. Studenci uczestniczący w wersji online programu nie będą musieli wnosić opłaty laboratoryjnej CONNECT. Wszystkim pozostałym studentom student powinien kupić komputer przenośny za około 1000,00 USD. Koszt laptopa jest uwzględniony w Wydatkach ogólnych określonych w Tabeli opłat. Opłata laboratoryjna CONNECT w wysokości 50,00 USD za semestr akademicki jest uwzględniona w Opłatach programu dodatkowego określonych w harmonogramie opłat. Opłata ta pomaga pokryć koszty związane z dostarczeniem mobilnego programu komputerowego CONNECT. Studenci nie powinni kupować laptopa ani oprogramowania, dopóki College nie opublikuje zalecanej konfiguracji, modeli, tytułów oprogramowania i wersji na dany rok akademicki.
Dostępna jest wersja online tego programu w niepełnym wymiarze godzin.
Wyniki nauki
Absolwent niezawodnie wykazał zdolność:
- Opracuj zestaw promocyjny * do marketingu * produkt * lub usługę w oparciu o określony rynek docelowy.
- Opracuj strategie cenowe uwzględniające postrzeganą wartość, presję konkurencyjną i cele korporacyjne.
- Opracuj strategie efektywnej dystrybucji produktów * i usług.
- Określ strategie opracowywania nowych produktów * i usług, które są zgodne z zmieniającymi się potrzebami rynku.
- Oceń wyniki działań marketingowych *, stosując kryteria związane ze sprzedażą w budżecie, kosztami i zyskami.
- Sformułuj plan marketingowy * obejmujący cele marketingowe, marketing mix *, strategie, względy budżetowe i kryteria oceny.
- Przekazuj informacje marketingowe * przekonująco i dokładnie w formatach ustnych, pisemnych i graficznych *.
- Przygotuj i dostarcz prezentację sprzedażową.
- Oceń opłacalność marketingu * produktu * lub usługi na rynku międzynarodowym lub rynkach międzynarodowych.
- Przeprowadź pierwotne badania warunków rynkowych, aby określić istniejące i potencjalne poziomy aktywności dla poszczególnych produktów * i usług.
- Wykorzystaj wiedzę i umiejętności związane z zasobami ludzkimi i przywództwem, aby zwiększyć wydajność osób i zespołów, aby przyczynić się do udanej funkcji marketingowej * przedsiębiorstwa.
- Stosuj techniki zarządzania marketingowego * przy planowaniu, kierowaniu i kontrolowaniu przedsiębiorstwa.
- Opracuj osobiste strategie i plany rozwoju zawodowego, aby zwiększyć przywództwo, umiejętności zarządzania i wiedzę marketingową *.
- Opracuj strategie nawiązywania relacji roboczych z klientami, klientami i konsumentami *, które utrzymają i wzmocnią ich lojalność wobec jego organizacji.
- Stosuj zasady etyki biznesowej i społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Przygotuj marketingowy * komponent biznesplanu.
Kursy
Poziom 1
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
Grupa 1
- MGMT-6065 Strategia globalnego rynku
- COMP-5062 Projektowanie stron internetowych w celu optymalizacji
- MGMT-6066 CRM Podejście do zarządzania
- MGMT-6067 Sprzedaż od firmy do firmy
- MGMT-5074 Google Analytics
- COMM-6019 Zaawansowana profesjonalna komunikacja
Grupa 2
Studenci zostaną zapisani na jeden z następujących kursów:
- MKTG-6015 lub INNV-6001
- MKTG-6015 Marketing non-profit i eventowy
- INNV-6001 Aplikacje innowacyjne
Grupa 3
- Weź MGMT-5057 lub MGMT-6117
- MGMT-5057 Marketing w wyszukiwarkach i Google Adwords
- MGMT-6117 Marketing w wyszukiwarkach - projekt
Dodatkowe wymagania
Weź 1 z następujących grup:
Grupa 1
- MKTG-6016 Komunikacja marketingowa
- MKTG-6018 Zachowanie klienta
Grupa 2
- MGMT-5038 Doradztwo społeczne 1
Dodatkowe wymagania
Weź 1 z następujących grup:
Grupa 1
- MGMT-5050 New Media Marketing
- MKTG-6017 Podstawowe badania marketingowe
Grupa 2
- MGMT-5039 Doradztwo społeczne 2
Rezydencja programowa
Studenci muszą ukończyć co najmniej 10 punktów w tym programie w Fanshawe College aby spełnić wymóg stałego pobytu w programie i ukończyć ten program.
mohamed_hassan / Pixabay
Warunki przyjęć
- Dwu- lub trzyletni dyplom ukończenia szkoły wyższej lub stopień naukowy
(Uwaga: minimalna średnia „C +” lub łączna wartość 2,5 GPA)
lub
- Dopuszczalna kombinacja związanego z tym doświadczenia zawodowego i wykształcenia policealnego, zgodnie z oceną Kolegium *
lub
- Pięć lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie marketingu / biznesu, które według Kolegium jest równoważne *
Uwaga:
* Wnioskodawcy mogą zostać poproszeni o przesłanie CV i listu motywacyjnego, które zawierają szczegółowe informacje na temat doświadczenia zawodowego.
Wymagania języka angielskiego
Kandydaci, których pierwszym językiem nie jest angielski, będą zobowiązani do wykazania się znajomością języka angielskiego jedną z następujących metod:
- Grade 12 College Stream lub University Stream w języku angielskim z Ontario Secondary School lub równoważnego, w zależności od wymagań wstępnych programu
- Test języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL) z minimalnym wynikiem 88 punktów za test internetowy (iBT), z wynikami testu w ciągu ostatnich dwóch lat
- Międzynarodowy system testowania języka angielskiego (IELTS) Test akademicki z wynikiem ogólnym 6,5, bez wyniku poniżej 6,0 w którymkolwiek z czterech pasm, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Test kanadyjskiego języka akademickiego (CAEL) z wynikiem ogólnym 70 bez wyniku poniżej 60 w którymkolwiek z czterech pasm, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Pearson Test of English Academic (PTE) z minimalną liczbą 59 punktów, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) z ogólnym wynikiem na Cambridge English Scale 176 bez umiejętności językowych poniżej 169, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Egzamin z języka angielskiego (ELE) w Fanshawe College z minimalnym wynikiem 75% we wszystkich sekcjach testu, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Uczniowie Fanshawe College ESL4 / GAP5: Minimalny stopień 80% na poziomie ESL4 / GAP5 na poziomie 9 lub 75% na poziomie ESL4 / GAP5 10
Zalecane przygotowanie akademickie
Zaleca się, aby uczniowie byli biegli w następujących dziedzinach przed wejściem do programu:
- Matematyka
- Komunikacja biznesowa
- Aplikacje komputerowe, w szczególności Microsoft Word, Excel i PowerPoint
Zaawansowany stojący
Wnioskodawcy mogą ubiegać się o zaawansowaną legitymację na podstawie wcześniejszych osiągnięć akademickich w innej instytucji i / lub Prior Learning Assessment and Recognition (PLAR). Zaawansowany status kwalifikuje kandydata do bezpośredniego wejścia na drugi lub wyższy poziom programu.
Kryteria wyboru wnioskodawcy
Jeżeli liczba kwalifikujących się wnioskodawców przekracza dostępne miejsca w programie, kryteria wyboru wnioskodawcy będą:
- Preferencje dla stałych mieszkańców Ontario.
- Otrzymanie wniosku do 1 lutego (po tej dacie Fanshawe College będzie rozpatrywał kandydatów według kolejności zgłoszeń do momentu pełnego programu).
- Osiągnięcie wymagań wstępnych.
Możliwości zawodowe
Absolwenci programu zarządzania marketingowego są przygotowani do kariery marketingowej we wszystkich sektorach (np. Produkcja, handel detaliczny, opieka zdrowotna, edukacja, organizacja non-profit, administracja rządowa) oraz w kilku dziedzinach (np. Sprzedaż, zarządzanie sprzedażą detaliczną, reklama, marka zarządzanie, marketing sportowy i eventowy, marketing cyfrowy, marketing w wyszukiwarkach, badania rynku).
Absolwenci są dostosowani do różnych stanowisk, w tym do Specjalisty ds. Marketingu cyfrowego, Badacza rynku, Specjalisty ds. Zarządzania relacjami z klientem (CRM), Specjalisty ds. Marketingu, Analityka marketingu, Specjalisty ds. Reklamy, Menedżera marki, Menedżera kategorii, Menedżera konta i Planisty wydarzeń.
Rekrutacja
Program
Kursy
Poziom 1
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- MKTG-6017 ---- Podstawowe badania marketingowe
- COMP-5062 ---- Projektowanie stron internetowych w celu optymalizacji
- MGMT-6066 ---- CRM Podejście do zarządzania
- MGMT-5074 ---- Google Analytics
- COMM-6019 ---- Zaawansowana komunikacja zawodowa
- MKTG-5006 ---- Zarządzanie marketingowe
Poziom 2
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
Grupa 1
- MGMT-6067 ---- Sprzedaż między przedsiębiorstwami
- MGMT-6065 ---- Strategia rynku globalnego
- MGMT-5050 ---- Marketing nowych mediów
Grupa 2
Weź MGMT-6191 lub MGMT-6117
- MGMT-6191 ---- SEM & Google Ads
- MGMT-6117 ---- Search Engine Marketing-Project
Wymagania dodatkowe
Studenci zostaną zapisani do jednej z następujących grup:
Grupa 1
- INNV-6001 ---- Aplikacje innowacyjne
- MKTG-6018 ---- Zachowania klientów.
Grupa 2
- MKTG-6015 ---- Non-Profit & Event Marketing
- MKTG-6018 ---- Zachowania klientów.
Grupa 3
- MGMT-5092 ---- Rundki dla pracodawców
Rezydencja programu
Studenci muszą ukończyć minimum 10 kredytów w tym programie w Fanshawe College , aby spełnić wymóg rezydencji w programie i ukończyć ten program.
Wynik programu
Absolwent w sposób wiarygodny wykazał się umiejętnością:
- Sformułuj plan marketingowy, który zaspokoi potrzeby lub cele przedsiębiorstwa lub organizacji;
- Opracowanie zintegrowanego planu komunikacji marketingowej dla produktu, koncepcji, towaru i/lub usługi w oparciu o zidentyfikowaną potrzebę rynkową lub cel;
- Formułowanie strategii rozwoju nowych i/lub zmodyfikowanych produktów, koncepcji, towarów i usług, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku;
- Opracowanie strategii dla skutecznego i efektywnego umieszczania / dystrybucji produktów, koncepcji, towarów i usług, które odpowiadają na zmieniające się rynki;
- Ocena wpływu stosowania różnych strategii marketingowych dla produktu, koncepcji, towaru i/lub usługi, na finanse, zwrot z inwestycji (ROI) i cele biznesowe organizacji;
- Oceniać rentowność koncepcji, produktu, towaru i/lub usługi na rynkach lokalnych, krajowych i międzynarodowych;
- Prowadzenie badań rynku w celu dostarczenia informacji niezbędnych do podejmowania decyzji marketingowych;
- Przekazuj informacje marketingowe w sposób perswazyjny i dokładny w formie ustnej, pisemnej, graficznej i w mediach interaktywnych;
- Zaplanuj, przygotuj i dostarcz prezentację sprzedażową lub pitch, który odpowiada na potrzeby klienta;
- Opracuj strategie z klientami, klientami, konsumentami i innymi osobami, aby rozwijać i utrzymywać relacje;
- Opracowanie strategii i planów uczenia się i rozwoju w celu zwiększenia rozwoju zawodowego w tej dziedzinie;
- Zastosuj strategie przedsiębiorczości, aby zidentyfikować i odpowiedzieć na nowe możliwości kariery, które mogą obejmować zatrudnienie na podstawie umowy i inicjatywy samozatrudnienia;
- Uczestniczyć i wnosić wkład w ramy polityki i praktyk organizacyjnych, podczas prowadzenia działalności organizacji;
- Zastosuj zasady etyki biznesu i społecznej odpowiedzialności biznesu do decyzji biznesowych;
- Stosować techniki zarządzania w zakresie planowania, organizowania, kierowania i kontrolowania funkcji i działań marketingowych w odpowiedzi na potrzeby biznesowe organizacji.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Absolwenci programu Marketing Management Fanshawe mogą wybrać, aby kontynuować karierę w wielu sektorach (np. Produkcja, handel detaliczny, opieka zdrowotna, edukacja, not-for-profit, rząd) i dziedzinach (np. Sprzedaż, zarządzanie sprzedażą detaliczną, reklama, zarządzanie marką, sport i marketing wydarzeń, marketing cyfrowy, marketing w wyszukiwarkach, badania rynku). Absolwenci nadają się na różne stanowiska, w tym:
- specjalista ds. marketingu cyfrowego
- badacz rynku
- specjalista ds. zarządzania relacjami z klientami (CRM)
- specjalista ds. marketingu
- analityk ds. marketingu
- specjalista ds. reklamy
- brand manager
- kierownik kategorii
- księgowy
- planista imprez
Oto kilka przykładów możliwości kariery dla absolwentów programu Fanshawe's Marketing Management:
Koordynator ds. marketingu
Odpowiedzialny za budowanie i realizację kluczowych kampanii marketingowych.
Kierownik ds. marketingu i reklamy
Obejmij pełną pasji i kreatywności rolę lidera w dziale reklamy i marketingu.
Pracownik ds. marketingu i wydarzeń
Idealna rola dla osoby "make it happen", która jest niezwykle zorganizowana i doświadczona we wspieraniu szerokiego zakresu inicjatyw marketingowych, komunikacyjnych i rozwoju biznesu.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Świadectwo Absolwenta Zarządzania Marketingowego
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Świadectwo ukończenia studiów magisterskich w zakresie marketingu - zarządzanie kontem korporacyjnym (opcjonalna współpraca)
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Studia podyplomowe w zakresie Zarządzania Marketingiem Handlowym - Przemysł, Handel i Usługi
- São Paulo, Brazylia