Dyplom technika obsługi statku powietrznego
Northern Lights College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dawson Creek, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 10 156 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
„Technik obsługi statku powietrznego” oznacza osobę, która przeprowadza inspekcje i rozwiązywanie problemów statku powietrznego, w tym konstrukcji płatowca, silników i systemów statku powietrznego, demontuje i usuwa wadliwe części, montuje i instaluje części zamienne, interpretuje instrukcje techniczne, rysunki i plany, testuje systemy statku powietrznego , rejestruje problemy i działania podjęte w celu ich naprawienia oraz prowadzi dokładne zestawienie historii obsługi technicznej statku powietrznego.
Pathways do certyfikacji
W BC osoba może uzyskać Certyfikat Praktyki jako Technik Obsługi Samolotu, wypełniając wymagane godziny i rejestrując zaświadczenie sponsora. Programy praktyk są przeznaczone dla osób, które mają pracodawcę, który je sponsoruje.
Dla tego programu nie ma Pathway
Uwaga: Licencjonowanie stopnia „M” dla inżyniera konserwacji statku powietrznego (AME) jest niezależne od certyfikacji technika konserwacji statku powietrznego ITA. Licencję AME wydaje Transport Canada. Pomiędzy tymi dwoma programami nie ma przenoszalnych kredytów. Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź stronę www.tc.gc.ca. Program ten posiada akredytację Transport Canada na szkolenie Basic M.
Zatwierdzony certyfikat akredytacji kanadyjskich sił zbrojnych. Dzięki temu programowi możesz przyspieszyć swoją karierę w siłach zbrojnych.
Ważne notatki
- Uczniowie muszą zapewnić sprzęt ochronny, w tym dwie pary kombinezonów z pełnymi rękawami, obuwie z ochroną palców CSA z miękką podeszwą do wspinania się na samolot oraz zatwierdzone przez CSA okulary ochronne z przezroczystymi soczewkami.
- Studenci są zobowiązani do przyniesienia własnych laptopów z dostępem do sieci bezprzewodowej NLC.
- Program jest powiązany z Industry Training Authority.
- W ramach programu AMT obowiązują następujące umowy partnerskie: Northern Lights College są realizowane pod aprobatą Transport Canada w Vernon w Kolumbii Brytyjskiej. przez kadrę instruktorską Nothern Lights College. Studenci kończą 1,5 roku szkolenia w Okanagan College w kampusie Vernon, a ostatni semestr szkolenia w kampusie Dawson Creek w hangarze o powierzchni 24000 stóp kwadratowych z 15 samolotami, aby pracować nad dzieleniem się obszernym zestawem samolotów dostępnych w Centrum Lotniczym Dawson Creek w Northern Lights College .
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Program kwalifikuje się do kanadyjskich pożyczek studenckich. Odwiedź StudentAid BC, aby ubiegać się o pomoc finansową online. Należy pamiętać, że studenci z podwójnym kredytem nie kwalifikują się do pomocy studenckiej.
Program
1 rok
1 semestr
- Ogólne wprowadzenie do AMT101 — 10 godzin
- Stałopłat AMT102 Aerodynamika — 25 godzin
- AMT103 Materiały Konstrukcje samolotów - 40 godzin
- Części zatwierdzone przez sprzęt lotniczy AMT104 — 24 godziny
- AMT105 Samolotowe hydrauliczne systemy pneumatyczne - 20 godzin
- AMT106 Wprowadzenie do wyposażenia samolotu — 8 godzin
- AMT107 Basic Aircraft Electricity DC - 30 godzin
- Projekt AMT108 Blueprint — 14 godzin
- AMT109 Narzędzia ręczne — 24 godziny
- AMT110 Matematyka lotnicza - 10 godzin
- AMT111 Kanadyjskie przepisy lotnicze 1–24 godziny
- AMT112 Sterowanie lotem Stałe skrzydło i olinowanie — 8 godzin
- AMT114 Projekty Praktyczne - 218 godzin
Semestr 2
- AMT121 Kanadyjskie przepisy lotnicze 2 - 24 godziny
- AMT122 Badania nieniszczące korozji — 24 godziny
- AMT123 Aerodynamika samolotu Rotary — 16 godzin
- AMT124 Czynnik ludzki w lotnictwie — 8 godzin
- Przeglądy konserwacyjne samolotów AMT125 - 32 godziny
- AMT126 Basic Electricity AC - 16 godzin
- Teoria silnika turbinowego AMT127 — 24 godziny
- Silniki tłokowe AMT128 1–32 godziny
- Komponenty tłokowe AMT129 — 54 godziny
- AMT130 Instalacje elektryczne - 37 godzin
- AMT132 Projekty praktyczne 2 - 188 godzin
Rok 2
Semestr 3
- AMT210 Oprzyrządowanie i Awionika - 40 godzin
- Systemy dynamiczne AMT211 - 30 godzin
- Systemy ochrony samolotu AMT212 — 48 godzin
- AMT213 Waga i wyważenie — 8 godzin
- Silniki tłokowe AMT214 2 - 36 godzin
- Śmigła AMT215 — 24 godziny
- Systemy silników turbinowych AMT216 — 32 godziny
- Podwozie AMT217 — 24 godziny
- AMT218 Obrotowe sterowanie lotem i olinowanie — 16 godzin
- Systemy silników turbinowych AMT219 — 24 godziny
- AMT220 Projekty praktyczne 3 - 173 godziny
Semestr 4
- AMT221 Kanadyjskie przepisy lotnicze 3 - 16 godzin
- AMT222 Projekty praktyczne 4 - 439 godzin