Dwóch lat w pełnym wymiarze czasu edukacji międzynarodowej pilotażowego lotu pilota w akademii

Pilot Flight Academy

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Dwóch lat w pełnym wymiarze czasu edukacji międzynarodowej pilotażowego lotu pilota w akademii

Pilot Flight Academy

Międzynarodowy Edukacja pilotażowy w Pilot Flight Academy Jest to 2-letnie kształcenie w pełnym wymiarze godzin z równoległych badań teoretycznych i latania.

Cały program jest prowadzone w naszej nowoczesnej szkole na lotnisku Sandefjord Torp. Po ukończeniu studiów, będzie kwalifikacje do pracy jako pilot z linii lotniczych. Zajęcia teoretyczne prowadzone są w nowoczesnych salach lekcyjnych z nowymi SmartBoards. Samoloty są nowe i bardzo nowoczesne, z zaawansowanego sprzętu. Mamy state-of-the-art symulatory lotu, z których jeden jest symulator Boeing 737NG. Szkoła jest otwarta dla naszych studentów 24/7, a uczniowie korzystają szkoły, zarówno w dni powszednie i weekendy. Mamy żywe i aktywne środowisko studentów. Nasza sala odpraw jest miejscem spotkań dla studentów i instruktorów, a także jest "siedziba" dla planowania lotów krajowych i zagranicznych oraz wymiany doświadczeń i wiedzy.

PLAN KURSU

Na Pilot Flight Academy, szkolenia podzielony jest na dwie części: Naprzemienne tygodnie teorii i pływające. Teoria tygodnie składają się z instrukcją sześć godzin, a podczas tygodniach latania, studenci latać samoloty szkolne. Szkolenia lotniczego dla studentów rozpoczyna się na początku programu, a studenci mają zwykle nabyła dość wiedzy, aby móc latać solo, już pod koniec pierwszego semestru! Międzynarodowy program szkolenia lotniczego Pilot lotu w Szkole składa się z 915 godzin wysokiej jakości nauki w klasie na poziomie ATPL (A), najbardziej zaawansowanego certyfikatu dla pilotów linii lotniczych. Obok nauki teorii, uczniowie będą uczyć się podstawowych postępy wizualne i instrumentu latające na początku, a później do zaawansowanego urządzenia latającego na samolotach dwusilnikowych szkoły. Pod koniec kursu studenci będą przechodzić przez symulator szkolenia gdzie uczą się wymagające zadanie współpracy załogi podczas sytuacji stresowych.

Semestr letni rozpoczyna się pierwszy cały tydzień stycznia i trwa przez cały czerwiec. Semestr zimowy rozpoczyna pierwszy cały tydzień sierpnia i trwa do ok. 20 grudnia. Jest Wielkanoc święto, cztery tygodnie wakacji letnich i dwa tygodnie świąt Bożego Narodzenia w ciągu roku szkolnego.

Nauczanie i uczenie się

Na Pilot Flight Academy zachęcamy do prowadzenia edukacji, jak bliska rzeczywistości do zawodu pilota, jak to możliwe. Nasz program obejmuje wszystkie odmiany pracy pilota, aby przygotować studentów do zawodu w najlepszym możliwym zakresie.

150112 presentasjon kariery-badania

Trenażer

Szkoła posiada nowoczesne symulatory, że studenci korzystają w ramach szkolenia. Jednym z symulatorów jest Cessna 172, podobne do podstawowych samolotów szkolenia szkoła używa. Pod koniec programu szkoleniowego, studenci będą latać symulator Boeing 737NG, używany do wielu orientacji i szkolenia załogi jet.

KARIERA

Ludzie podróżują więcej niż kiedykolwiek, a rośnie zapotrzebowanie na pilotów. Ukończeniu Pilot Flight Academy będziesz miał wszystkie certyfikaty niezbędne do zastosowania jako pierwszego oficera linii lotniczych.

Oczekuje się, że zapotrzebowanie na pilotów, aby zwiększyć w kolejnych latach. Zarówno biznesowych i prywatnych podróży samolotem rosną. Ruch lotnicze zwiększa się co miesiąc, a duże przedsiębiorstwa lotnicze są stale uruchomienie nowych połączeń. To, wraz z oczekiwanymi emeryturę z powodu starości wśród pilotów, stworzy duże zapotrzebowanie na nowych pilotów w nadchodzących latach, zwłaszcza w Skandynawii. Rokowanie z Boeing i Airbus stanie, że szeroki świat zapotrzebowanie na pilotów będzie przekraczać 500 000 w roku 2033, a już zacząłem widzieć niedobór pilotażowy w USA i Azji. Tak, teraz jest czas, aby rozpocząć edukację pilota!

Byciu pilotem

Jako pilot jest wymagający i ekscytujące, a wiele decyzji muszą być wykonane zarówno przed, jak i podczas lotu. Piloci muszą więc być dobrze wykształceni i przygotowani do czekających ich zadań.

Nasza flota

Diamond DA42 NG - LN-FTL

Diamond DA42 NG jest najbardziej samoloty tłokowe nowoczesny silnik bliźniaczy na rynku. Samolot jest dopuszczony do lotów IFR. Ma Garmin 1000, podobnie jak nasze 172`s Cessna i zapewnia dobrą przejścia od jedno- do szkolenia multiengine. Nasz DA42 NG ma autopilota, flightdirector, TKS (płynu) systemu odladzanie ruchu systemu ostrzegania (TAS) oraz Stormscope.

CESSNA 172SP

LN-EPC, spółka FTF, FTG, FTH, FTI, FTJ i FTK er wszystkie nowe Cessna 172SP jest z Garmin G1000 glasscockpit, autopilota i lotu dyrektora. Wszystkie samoloty są certyfikowane IFR i są wykorzystywane zarówno do edukacji i narzędziem PPL latania. Cessna 172 jest znany samolot szkolenia. Samolot jest bardzo dobrze nadaje się do szkolenia podstawowego, podczas gdy oprzyrządowanie jest zaawansowany, więc samolot jest również używany do lotów instrumentów. Garmin 1000 oprzyrządowanie jest podobny do instrumentów w nowoczesnych samolotów. System Garmin 1000 wyświetla instrumentów samolotu na dwóch ekranach LCD. Radio, urządzenia nawigacyjne i GPS są zintegrowane. Pozycja GPS jest wyświetlana w mapie na jednym ekranie LCD.

WSTĘP

Warunki przyjęcia do badań pilotażowych w Pilot Flight Academy:

Wnioskodawca musi - być pomiędzy 18 i 33 lat - Pass klasa komórkom lotniczej Badanie 1 - Proszę przejść testy wstępne do matematyki, logiki i angielskich do zastosowania badań pilotażowych w Pilot Flight Academy te charakterystyczne muszą być spełnione i testach wstępnych musi być podjęte i zatwierdzone. Międzynarodowe kandydaci muszą także posiadać ważną wizę studencką na studia w Norwegii, lub być w stanie zapewnić tego.

BADANIE LEKARSKIE

Wzywamy naszych kandydatów skontaktować się z Centrum komórkom lotniczej, aby umówić się na podjęcie certyfikat komórkom lotniczej klasy 1, w momencie ich rozpoczęcia studiów. Należy pamiętać, że wnioskodawcy, którzy nie są udzielane jest komórkom lotniczej zaświadczenie lekarskie klasy 1, otrzyma zwrot wszystkich płatności dokonanych na rzecz szkoły w sprawie tego wniosku. Należy zauważyć, że wydanie w komórkom lotniczej zaświadczenie lekarskie klasy 1 może, w Norwegii, być dokonana jedynie przez "Luftfartstilsynets Flymedisinske seksjon" w Oslo, ale z innym zatwierdzonym Aero Medical Center w krajach europejskich, jak również. Proszę skontaktować się ze szkołą w celu uzyskania dalszych informacji kontaktowych Centrów komórkom lotniczej.

Nie przekazując komórkom lotniczej badania wolę ołowiu oczywiście do pełnego zwrotu opłaty rekrutacyjnej w wysokości 30 000 NOK, -.

Obudowa

Pilot Flight Academy wspiera wszystkie pochodzących studentom w znalezieniu mieszkania. Mamy różne rozwiązania pokoju w akademiku w rzeczywistych terenie lotniska / szkolnych, i przekazuje wszystkie uczestniczących uczniów do dalszej rezerwacji tych lub innych alternatywnych rozwiązań mieszkaniowych.

Ceny różnią się wielkością, prywatne rozwiązania w łazience itp, ale zaczyna się od ok. 4700 NOK za miesiąc, energii elektrycznej i wi fi włączone.

Pokoje wieloosobowe oferuje umeblowany pokój z łóżko, biurko i szafę, ale także wspólnych obszarów kuchnia i salon. Niektóre pokoje wieloosobowe wyposażone są w łazienkę, a inne dzielić.

Wszystkie obiekty pokoju w akademiku są nowo urządzone i świeże spojrzenie.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Stycz. 2019
Sierp. 2019
Duration
Czas trwania
2 lat
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
890,000 NOK
z czego zapłacić 30 000 NOK przy przyjęciu.
Locations
Norwegia - Sandefjord, Vestfold
Data rozpoczęcia : Stycz. 2019, Sierp. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Stycz. 2019, Sierp. 2019
Norwegia - Sandefjord, Vestfold
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą