Kurs SMC - Service Management Compact

Informacje ogólne

Opis programu

Dzięki profesjonalnej obsłudze satysfakcji klienta i wydajności operacyjnej.

Ci, którzy biorą odpowiedzialność, potrzebują umiejętności zarządzania, aby wykonywać powierzone im zadania profesjonalnie i skutecznie. Ponadto można gromadzić wiedzę specjalistyczną, np. Rozwój i marketing portfela usług, klientów wewnętrznych i zewnętrznych, zarządzanie przychodami i kosztami, rozwój doskonałości biznesowej i kontrolowanie usług. To buduje wiedzę ekspercką.

Jeśli więc chcesz prowadzić działalność usługową, budować nowe obszary biznesowe, intensyfikować relacje z klientami i skutecznie kierować zespołem, potrzebujesz konkretnych umiejętności zarządzania, w tym pracy koncepcyjnej i znajomości dźwigni wzrostu.

Korzyści

Sytuacja korzystna dla obu stron: w ten sposób pracownicy i firmy korzystają z kursu SBM.

Oto korzyści dla pracowników:

Ten tygodniowy kurs wspiera Cię w branży usług operacyjnych, szczególnie w odniesieniu do satysfakcji klienta i efektywności kosztowej w branży usługowej. Wiedza na temat zarządzania i narzędzia wdrożeniowe wymagane w nowoczesnej praktyce serwisowej są systematycznie i kompaktowo przekazywane i stają się namacalne w oparciu o opracowanie koncepcji obszaru odpowiedzialności. W ten sposób wdrożenie we własnej pracy praktycznej jest intensywnie przygotowywane.

Raport uczestników:

„Seminarium Service Management Compact dostarczyło mi wielu nowych spostrzeżeń i pomysłów dotyczących mojej pracy.”

„SMC tnie wszystkie tematy w serwisie w bardzo krótkim czasie, co było dla mnie kluczowe. Szczególnie interesujące były planowanie usług i strategia serwisowa ... również numery firm. To, czego się spodziewałem, zostało spełnione. ”

„Dla mnie podejście do zarządzania, finansów i kontrolingu było ekscytujące, dzisiejszy menedżer usług wiele się ze sobą łączy. To, czego się spodziewałem, zostało w pełni spełnione. ”

Oto korzyści firm:

  • Wzmocnienie kompetencji pracowników w zakresie ich konkretnych funkcji i ról
  • Zwiększona wydajność i efektywność w codziennych procesach
  • Przewaga konkurencyjna dzięki certyfikowanym pracownikom serwisu
  • Zarządzanie biznesowe obszarami usług promuje wzrost i zysk
  • Stosowane są metody i procedury optymalizacji organizacji usługowej

Treść kursu

Serwis to Twoja firma: dzięki tym kursom opanujesz je po mistrzowsku.

  • Wzmocnienie zdolności strategicznych i koncepcyjnych
  • Rozwój władzy decyzyjnej w zakresie zarządzania gospodarczego
  • Promowanie kreatywności i chęć wzięcia odpowiedzialności za nowe rozwiązania
  • Opracowanie koncepcji usług dla własnego obszaru w oparciu o strukturę 9P
  • Wprowadzenie nowych usług w istniejących organizacjach
  • Instrumenty kontrolne do wydajnego zarządzania usługami

Doświadczasz ciekawej i intensywnej wymiany doświadczeń z trenerami i uczestnikami kursów z innych firm i branż - często sieć trwa długo po kursie. Intensywne wsparcie techniczne ze strony trenerów umożliwia rozpatrzenie również indywidualnych pytań. Po zdaniu egzaminu końcowego i wypełnieniu koncepcji usługi towarzyszącej w zakresie odpowiedzialności otrzymasz certyfikat od ISS ServiceAcademy.

Metodologia

Lekcje przednie były wczoraj! Studia przypadków, prace projektowe i spółka są dziś!

  • Koncepcja blended learning (seminaria internetowe i szkolenie w klasie)
  • Główne przemówienia i wykłady zorientowane na dialog
  • Dyskusja plenarna i aktywna wymiana doświadczeń
  • Codzienne przenoszenie odpowiednich treści szkoleniowych do własnej praktyki pracy poprzez
    • przeniesienie 9 Ps do własnej praktyki
    • przetwarzanie płótna modelu biznesowego usługi
    • systematyczny rozwój własnej koncepcji usług
  • Praca indywidualna i praca w grupie
  • Studia przypadków, gry RPG
  • Na życzenie indywidualne konsultacje i coaching

Dla kogo jest ten kurs?

  • Pracownicy odpowiedzialni za działalność usług operacyjnych na różnych rynkach i regionach
  • Pracownicy, którzy zarządzają zewnętrznymi partnerami serwisowymi i którzy chcą być odpowiedzialni za zadowolenie klienta
  • Pracownicy, którzy chcą generować nowe innowacje w służbie
  • Kierownictwo z doświadczeniem w dziedzinie usług technicznych
  • Byli uczestnicy „Certyfikowanej usługi dystrybutora”
  • Uczestnicy uczestniczący w SMC jako pierwszy moduł kursu zarządzania Certified Service Business Manager

Mówcy i trenerzy

Prelegentami i trenerami w ISS International Business School of Service Management są aktywni menedżerowie, przedsiębiorcy i konsultanci z wieloletnim doświadczeniem serwisowym.

Nasze Usługi

Zwrot osobisty, zwrot z inwestycji - możesz się tego spodziewać i więcej!

  • Uczestnictwo w kursie i nawiązywanie kontaktów
  • Dokumenty szkoleniowe
  • Napoje i obiad
  • Egzamin pisemny
  • Nadzór nad opracowaniem własnej koncepcji usług
  • Towarzyszenie uczestnikom i mentorom / mistrzom z firmy w ciągu 4 tygodni po szkoleniu
  • Ukończenie certyfikatu

IHR Investment

Zaangażowanie, egzaminy, opłaty: co inwestujesz w kurs.

Twój czas na uczestnictwo w pięciu dniach obecności, a także działania przygotowawcze i kontrolne oraz osobistą pracę w trakcie kursu.

Obejmuje to w szczególności prace nad kolejną koncepcją usług dla własnej firmy. Towarzyszący rozwój koncepcji usługi zapewnia również zwrot inwestycji firmy wysyłającej w dalszą edukację.

Kierunek
5 dni intensywnego szkolenia w klasie 3680,00 € plus VAT

Orzecznictwo
Egzamin końcowy, koncepcja usługi rozwoju nadzoru 1 200,00 € plus VAT

Uwaga: własna krzywa uczenia się się opłaca! W przypadku uczestnictwa / rezerwacji kilku kursów prosimy o kontakt.

Pakiet Business Networking

Pakiet Business Networking jest opcjonalny i obejmuje indywidualne wsparcie uczestnika przez cały czas trwania kursu. Wieczorne imprezy z uczestnikami kursu i zakwaterowanie w tym samym hotelu promują tworzenie sieci między uczestnikami i zwiększają ich motywację. Ten pakiet został opracowany z myślą o uczeniu się całościowym i okazał się cennym dodatkiem do kursu.
Cena podlega wahaniom ze względu na wybór imprezy i hotelu i jest podawana indywidualnie.

Orzecznictwo

Ostatniego dnia odbędzie się egzamin pisemny z pytaniami otwartymi i wielokrotnego wyboru. Dwa tygodnie po szkoleniu rozpoczyna się opracowywanie własnej koncepcji praktycznej usługi. To trwa cztery tygodnie i jest aktywnie wspierane przez ISS Business School i ostatecznie ocenione. Po zdaniu egzaminu końcowego i pomyślnym opracowaniu własnej koncepcji usług uczestnicy otrzymują certyfikat od ISS ServiceAcademy.

Certyfikatem kursu „Service Management Compact” absolwenci udowadniają, że zdobyli niezbędną wiedzę i umiejętności, aby optymalnie i opłacalnie dopasować istniejące zasoby do potrzeb i referencji klientów i rynku.

Kursy są certyfikowane od 1992 roku, od 2009 roku przez ISS ServiceAcademy. Wysoką jakość i aktualność kursów certyfikacyjnych zapewnia rada doradcza ISS ServiceAcademy.

Ostatnia aktualizacja Listopad 2019

Informacje o uczelni

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... Czytaj więcej

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Pokaż mniej