Co dwa lata: Specjalizacja w malarstwie, rzeźbie lub złotnictwie

Informacje ogólne

Opis programu

127090_Untitleddesign3.jpg

Specjalizacja malarska

Cele

Doskonałość Trening Specjalista
Stworzenie nowej generacji malarzy zdolnych do tworzenia dzieł doskonałości w dziedzinie sztuki sakralnej. Aby stworzyć profesjonalną postać malarza zdolnego do pomysłów, zaprojektować i zrealizować obrazy dla kultu (ołtarze lub cykle obrazowe opisowe) i dla prywatnego nabożeństwa. Oferować specjalizację w malarstwie sakralnym przede wszystkim poprzez technikę malowania olejnego z odniesieniem do techniki akrylowej.

Nauki

Laboratorium

  • Malowanie - 205 godzin
  • Malarstwo pejzażowe - 36 godzin
  • Photoshop, edycja sesji zdjęciowej - 24 godziny
  • Projekt malarstwa świętego - 140 godzin

Rysunek

  • Rysunek - 100 godzin
  • Anatomia - 30 godzin

Sala lekcyjna

  • Seminaria z anatomii - 6 godzin
  • Historia sztuki - 25 godzin
  • Filozofia i teologia ciała - 10 godzin
  • Seminaria poświęcone sztuce sakralnej - 20 godzin
  • Ikonografia chrześcijańska - 10 godzin
  • Skład - 8 godzin
  • Święta liturgia - 20 godzin
  • Pismo Święte - 24 godziny
  • Artystyczna przedsiębiorczość - 20 godzin
  • Sztuka sakralna we współczesnej kulturze - 10 godzin

Indywidualny

  • Praca indywidualna - 108 godzin

Program

Roczny program malowania zostanie podzielony na trzy trymestry.

W pierwszym trymestrze uczniowie zapoznają się z ćwiczeniami malarskimi mającymi na celu zrozumienie podstaw techniki malarstwa olejnego. Dlatego ćwiczenia skupią się na nauczeniu się mieszania kolorów, różnych podstawowych kolorów i ich wpływu na malowanie, użycia „materii” lub „pasty” do malowania i wypracowania dobrego smaku w doborze kształtów i kolorów.

Ćwiczenia te zostaną następnie wykorzystane do namalowania martwej natury i dwóch nagich szkiców, które będą pierwszym badaniem koloru cery.

W drugim trymestrze będziemy kontynuować ćwiczenia na temat draperii (podstawowa cecha świętych obrazów tematycznych), badania tonów, pociągnięcia pędzla, które podążają za objętością obiektu i użycia półtonów.

Studenci zapoznają się z badaniem portretu, koncentrując się na szczegółach twarzy. Ta część kursu obejmuje teoretyczne lekcje technik malarskich, zajęcia w Photoshopie, używane jako narzędzie wspierające kompozycje o tematyce Świętej. Nauczą się także, jak zbudować zestaw do robienia zdjęć, który będzie podstawą ich pierwszego projektu o tematyce świętej.

Trzeci trymestr obejmie bardziej szczegółowe ćwiczenia poświęcone badaniu kontrastu i materii w malowaniu poprzez malowanie martwej natury. Oprócz lekcji teoretycznych i studium krajobrazowego Plein, nauka rąk i stóp na podstawie żywych modeli będzie punktem wyjścia do namalowania nagiej postaci i ukończenia drugiego projektu o tematyce Świętej.

127093_10655334_560363254065379_6990338294700388283_o.jpg

Cody Swanson - Madonna z dzieckiem

Specjalizacja rzeźbiarska

Cele

Doskonałość Trening Specjalista
Aby wyszkolić nową generację rzeźbiarzy zdolnych do tworzenia dzieł doskonałości w dziedzinie Sacra. Aby stworzyć profesjonalną postać rzeźbiarza, który jest w stanie wymyślić, zaplanować i zrealizować prace dla kultu oraz dla publicznego i prywatnego nabożeństwa. Aby zaoferować specjalizację w rzeźbie świętej, szczególnie poprzez techniki modelowania w glinie i gipsie.

Nauki

Laboratorium

  • Rzeźba - 265 godzin
  • Projekt rzeźby sakralnej - 140 godzin

Rysunek

  • Rysunek - 100 godzin
  • Anatomia - 30 godzin

Sala lekcyjna

  • Seminaria z anatomii - 6 godzin
  • Historia sztuki - 25 godzin
  • Filozofia i teologia ciała - 10 godzin
  • Seminaria poświęcone sztuce sakralnej - 20 godzin
  • Ikonografia chrześcijańska - 10 godzin
  • Skład - 8 godzin
  • Święta liturgia - 20 godzin
  • Pismo Święte - 24 godziny
  • Artystyczna przedsiębiorczość - 20 godzin
  • Sztuka sakralna we współczesnej kulturze - 10 godzin

Indywidualny

  • Praca indywidualna - 108 godzin

Program

Wszystkie ćwiczenia wykonywane są na podstawie obserwacji z modelu na żywo, obsady i draperii w celu ćwiczenia oka w celu rozwinięcia umiejętności interpretowania postaci ludzkiej i komponowania.

Studenci pierwszego roku rozpoczną studia w pierwszym trymestrze, badając cechy Dawida, a następnie ludzką czaszkę i klasyczne popiersia jako zadośćuczynienie za portrety z życia.

Drugi trymestr będzie w dużej mierze poświęcony portretowaniu, studiom draperii i sylwetkom połowy wielkości z różnych krótkich pozycji i modeli dla różnych proporcji / typów ciała, a następnie z pozycjami długoterminowymi.

W miarę postępów uczniów wprowadzona zostanie szczególna ikonografia z zastosowaniem draperii do postaci, aby skomponować całość dzieła. Podstawowe ćwiczenia „pseudo-formy” mogą być udzielane zaawansowanym studentom tylko po dokładnym przestudiowaniu trójwymiarowej formy.

Sesje „lavoro indywidualne” mogą być wykorzystane do kontynuowania ćwiczeń opisanych w programie lub do opracowania komisji Bottega z udziałem studentów wybranych według uznania instruktora. W trzecim trymestrze ciąży (po Wielkanocy) uczniowie pierwszego roku będą musieli wykonać kompletną kompozycję sylwetki w połowie wielkości z draperią, a zaawansowany student drugiego roku może zdecydować się na wykonanie kompozycji w pełnej skali (naturalnej wielkości) według uznania instruktora. Ostatni tydzień każdego trymestru poświęcony będzie formom pracy do wykonania kopii w gipsie.

jewellery, solder, chaindanielkirsch / Pixabay

Specjalizacja złotnicza

Cele

Doskonałość Trening Praca
Promowanie nowej generacji złotników zdolnych do tworzenia dzieł doskonałości w dziedzinie sztuki sakralnej. Aby stworzyć profesjonalną postać złotnika zdolną do poczęcia, planowania i realizacji świętych mebli liturgicznych. Oferuj możliwości pracy w sektorze Świętej Biżuterii, ze specjalizacją w technikach kucia, grawerowania i emaliowania.

Nauki

Laboratorium

  • Warsztat złotniczy - 300 godzin
  • Projekt świętej złotnictwa - 140 godzin

Rysunek

  • Projekt - 35 godzin
  • Kurs nosorożca 3D 1 poziom - 24 godziny

Sala lekcyjna

  • Technologia - 35 godzin
  • Historia sztuki - 25 godzin
  • Historia złotnictwa - 12 godzin
  • Filozofia i teologia ciała - 10 godzin
  • Seminaria poświęcone sztuce sakralnej - 20 godzin
  • Ikonografia chrześcijańska - 10 godzin / li
  • Skład - 8 godzin
  • Święta liturgia - 20 godzin
  • Pismo Święte - 24 godziny
  • Artystyczna przedsiębiorczość - 20 godzin
  • Sztuka sakralna we współczesnej kulturze - 10 godzin

Indywidualny

  • Praca indywidualna - 70 godzin

Program

W pierwszym roku kursu moduł warsztatowy Goldsmithing koncentruje się na głównych technikach obróbki metali. W nadchodzącym roku akademickim postanowiliśmy go podzielić, aby uzyskać trzy kwartalne moduły, w których można uczestniczyć niezależnie od programu głównego.

Pierwszy moduł ma na celu uzyskanie wystarczającej zręczności manualnej i precyzji w posługiwaniu się podstawowymi narzędziami pracy złotnika (pilniki, sztukateria, burins, młotek, szczypce, przyrządy pomiarowe itp.), Zrozumienie zasad konstrukcji metalowej (prawidłowe użycie spoiny, projektowanie płaskich kształtów 3D, precyzyjne zespoły, procedury montażowe, techniki wykończeniowe) oraz w celu udoskonalenia smaku pięknego projektu i dopracowanego dzieła.

Drugi moduł jest w całości poświęcony technice kucia, która jest najstarszą i najszlachetniejszą sztuką dekoracyjną do zastosowania na metalu. Na początku kursu studenci poznają wytwarzanie dłut i skoku, podstawowe kroki dla dłuta, który zwykle tworzy własne narzędzia pracy. Przechodzimy do dłutowania płaskich płyt, napotykając stopniowo trudności, jakie stwarza ta technika.

Trzeci moduł, jedyny, który wymaga wcześniejszej wiedzy technicznej, dodatkowo udoskonala techniki konstrukcyjne wyuczone w pierwszym trymestrze ciąży. Jest mniej ćwiczeń o większej złożoności, które wymagają stworzenia osobistego projektu zaprojektowanego i wykonanego przez studenta. Nauczymy się również techniki emaliowania z użyciem pochodni. Przez trzy moduły uczniowie zdobędą doświadczenie w ustawianiu kamieni.

Informacja

Czesne

Roczny koszt kursu: 7000,00 €.

Terminy płatności

  • Bezzwrotna opłata rejestracyjna 500,00 €: 30 kwietnia 2020 r.
  • Pozostałe saldo (6500,00 EUR): 1 września 2020 r.

Każdy uczeń kupi sprzęt osobisty zgodnie z instrukcjami Mistrza.

Częstotliwość

Obecność na wszystkich lekcjach jest obowiązkowa. Ocena każdego przedmiotu będzie możliwa, jeśli nieobecności nie przekroczą 20%.

Dyplom specjalizacji zostanie wydany pod koniec dwuletniego okresu. Głosowanie będzie odpowiadać sumie ocen każdego przedmiotu.

Stypendia

Studenci mogą ubiegać się o stypendium pod koniec pierwszego roku kursu, do 31 maja. Stypendium zostanie ostatecznie przyznane na drugi rok specjalizacji.

Jeśli uczeń nie przyjdzie z zyskiem i nie wykaże się konsekwencją w wypełnieniu wszystkich podpisanych zobowiązań szkolnych, szkoła odwoła stypendium, które beneficjent musi w całości zwrócić.

Ostatnia aktualizacja Grudzień 2019

Informacje o uczelni

The School, which does not adhere to any particular artistic current, is above all a Workshop where students and teachers, artists and craftsmen, produce high-quality sacred artworks. As students deve ... Czytaj więcej

The School, which does not adhere to any particular artistic current, is above all a Workshop where students and teachers, artists and craftsmen, produce high-quality sacred artworks. As students develop their design and production skills, they worked on artistic commissions, learning also how to interact with clients and their needs. Pokaż mniej
Miasto metropolitalne we Florencji