Read the Official Description

Chartered Institute of Marketing programu (CIM)

Studenci przystępujący do programów CIM należy zwrócić uwagę na następujące:
Wstęp: Nowi studenci płacą za wejście z Kshs 10000 / -
2014 Spożycie

  • 13 stycznia 2014 do 23 maja 2014 dopuszczenia w toku aplikacji ********
  • 24 czerwca 2014 do 21 listopada 2014

Blok programów wydania: Kshs 7000 / - za jednostkę

WPROWADZENIE CERTYFIKAT w marketingu

Czas trwania kursu: 3 miesięcy do 6 miesięcy
Wymagania kwalifikacyjne:

  • CIM Professional Certificate poziom.
  • Inne kwalifikacje (e) zatwierdzony przez CIM.

Jednostki

  • Czym jest marketing
  • Zrozumienie Customer Relations

Professional Certificate in Marketing

Czas trwania kursu: 1 rok
Wymagania kwalifikacyjne:
Cztery (4) C jest w KCSE lub dwa (2) Poziom podania, wiek 18 z wymaganymi ekwiwalentów CIM lub spełniają co najmniej jeden z następujących zatwierdzonych kwalifikacji CIM:

  • CIM Professional Diploma LUB
  • Ponosi ogólną licencjata lub magistra LUB
  • Mają certyfikat wstępna w CIM Marketing (poziom 2 lub 3) lub
  • Masz NVQ lub SVQ Poziom 3 w marketingu (odpowiednik KRK Level 3) lub
  • Masz NVQ lub SVQ Poziom 4 w każdej innej sprawie (UK - co odpowiada 4. poziomowi KRK i powyżej) lub
  • Posiadać International Baccalaureate (odpowiednik KRK poziomu 3 i wyżej) lub
  • Doświadczenie biznesowe lub marketingu będzie dodatkowym atutem, ale nie jest to istotne.

Jednostki:

  • Podstawy marketingu
  • Oceny uwarunkowań obrotu
  • Informacje i badania marketingowe
  • Interesariuszy Marketing

Professional Diploma podyplomowych z marketingu

Czas trwania kursu: 1 rok
Wymagania kwalifikacyjne: CIM Professional Diploma lub magisterskich w Marketing z uznanych uczelni

Jednostki:

Etap 1

  • Motywy wschodzących
  • Analiza i decyzja
  • Zarządzanie i planowanie przywództwo
  • Zarządzanie reputacji firmy

Progresja: Studenci mogą rozwijać się MBA / MSc (Marketing) na zakończeniu. Student staje czarterowany marketingu w zawodzie marketingowej.

Etap 2

  • Prowadząc marketing

Progresja: Studenci mogą rozwijać się MBA / MSc (Marketing) na zakończeniu. Student staje się zawodem biegłego marketingu w marketingu.

NB: CIM ma wyłącznego uznania zwolnienia z innych poziomów. Dostępne płatności ratalne
Egzaminy CIM Rejestracja i opłaty: odpłatne według przepisów CIM
Inne opłaty: Knec inwigilacji / kurier

CHARTERED PROF

Czas trwania kursu: 1 rok
Wymagania kwalifikacyjne:
Aby zakwalifikować się wnioskodawcy muszą spełniać co najmniej jeden z następujących zatwierdzonych kwalifikacji CIM:

  • CIM Professional Certificate in Marketing OR
  • Posiadają tytuł licencjata biznesu / marketingu lub magistra z uznanych uczelni lub
  • Doświadczenie w roli zarządzania gospodarczego lub
  • Wszelkie licencjata biznesu i marketingu lub studiów magisterskich, w których co najmniej jedna trzecia kredytów pochodzą z obrotu (tj. 120 punktów w Licencjat lub 60 punktów w Masters).

Jednostki:

  • Proces planowania marketingowego
  • Dostarczanie wartości dla klienta poprzez marketing
  • Zarządzanie Marketing
  • Zarządzanie projektami w marketingu
Program taught in:
Język angielski

See 2 more programs offered by INtel College »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Stycz. 2020
Duration
3 - 12 miesięcy
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Cena
7,000 KES
za sztukę
By locations
By date
Data początkowa
Stycz. 2020
Application deadline

Stycz. 2020