Certyfikat w sprzedaży i zarządzaniu

Informacje ogólne

Opis programu

Program ten jest przeznaczony dla studentów studiów biznesowych, którzy mają szczególny interes w obszarach sprzedaży, negocjowanie i Zarządzania. To badanie granicą programu przez okres trzech miesięcy. Studenci uczą się odpowiednich umiejętności i teorii w kontekście wielokulturowym. Budują także od ich wcześniejszej wiedzy o marketingu, komunikacji i ekonomii.

QQI (HETAC) zatwierdzone - poziom 6 specjalnego przeznaczenia Award

  • Marketing Communications
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie & Organizacje
  • Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii
  • Umiejętności Komunikacji Biznesowej
  • Sprzedaż i Negocjacje projektu

Marketing Communications

Celem tego modułu jest umożliwienie międzynarodowych uczniów do szerokiego zrozumienia teorii i praktyki komunikacji marketingowej do obcego środowiska pracy.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Wyjaśnić zasady marketingu oraz roli i zastosowania komunikacji w marketingu mix
  • Zidentyfikowanie kluczowych elementów procesu planowania komunikacji marketingowej
  • Wyjaśnić rolę i kluczowe cechy różnych metod komunikacji marketingowej
  • Omów krajowe i międzynarodowe studia przypadków
  • Interpretacji danych badań i poszukiwania rozwiązania komunikacyjne dla osiągnięcia celów
  • Tworzenie planu komunikacji marketingowej za pomocą odpowiednich ram i odpowiadająca zestaw celów komunikacyjnych
  • Opisać rolę mieszanki promocyjnej w kontekście komunikacji marketingowej
  • Zaprezentowanie umiejętności w zakresie analizy i prezentacji koncepcyjnego poprzez uczestnictwo w projekcie grupowym

Zarządzanie sprzedażą

Celem tego modułu jest umożliwienie międzynarodowych uczniów do szerokiego zrozumienia teorii i praktyki zarządzania sprzedażą i sprzedaży osobistej zagranicznemu środowisku pracy.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni mieć możliwość

  • Opisać genezę zarządzania sprzedażą i jej relacji z marketingu
  • Omów w jaki sposób zasady menedżerów sprzedaży wpływających zarządzanie sprzedażą na codzień
  • Oceniać zadania i obowiązki w zakresie funkcji sprzedażowych
  • Oceny wpływu marketingu mix i cykl życia produktu od zastosowanych technik sprzedaży
  • Wdrożenie szereg spotkań pre-sprzedaży technik przygotowania
  • Zastosuj w praktyce teoretyczne aspekty procesu sprzedaży osobistej
  • Masz wgląd w Irish środowisku zarządzania sprzedażą

Zarządzanie & Organizacje

Celem tego modułu jest zapoznanie międzynarodowych uczniów z teorią, zasad, praktyk, ról i funkcji zarządzania i organizacji w Irish środowisku biznesowym.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Określić różne definicje i teorie zarządzania, rozpoznać ich subtelności i docenić ich historycznego rozwoju i podstawy ich firmowej realizacji.
  • Wytwórnia, opisać i zastosować narzędzia do zarządzania, takie jak tłuczka i analizy SWOT, portierzy pięciu sił i koncepcji łańcucha wartości / dostaw.
  • Definiowanie i dyskutować, używając jasnych przykładów korporacyjnych, kluczowych dyscyplin zarządzania, takie jak: struktury organizacyjne i kultury, przywództwa, pracy zespołowej, etyki i społecznej odpowiedzialności, podejmowania decyzji i rozwiązywania konfliktów.
  • Wyjaśnij, w jaki sposób realizacja tradycyjnych funkcji, narzędzi zarządzania i dyscyplin zależy od struktury organizacyjnej, kultury i środowisk wewnętrznych i zewnętrznych.

Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii

Moduł ten ma na celu informowanie i zwiększyć uznanie społeczno-kulturowego Irlandii przez międzynarodowe uczących się oraz umożliwienie im korzystania ze standardowych narzędzi ekonomicznych w celu zbadania i oceny podstawowych aspektów gospodarki irlandzkiej.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Omów wymiary społeczno-kulturowe, polityczne i gospodarcze współczesnej Irlandii, identyfikując podobieństwa i kontrasty w kraju pochodzenia ucznia
  • Zidentyfikować główne wpływy cywilizacji i wydarzeń, które ukształtowały społeczeństwo, polityka i gospodarka współczesnej Irlandii
  • Wyjaśnić genezę konfliktu w Irlandii Północnej oraz postępy poczynione od 1990 roku
  • Wyjaśnić rolę języka irlandzkiego w nowoczesnej Irlandii, i ocenić przyczyny jego użytkowania malejącego
  • Wyjaśnić standardowych narzędzi stosowanych przez ekonomistów do analizy niektórych aspektów gospodarki narodowej, a także poszukiwać możliwości ich zastosowania do tych aspektów gospodarki irlandzkiej
  • Omów przyczyny i konsekwencje wzrostu Irlandii na znaczeniu gospodarczym jako gospodarki Celtic Tiger i jego późniejszej katastrofy
  • Zbadać i omówić najważniejsze współczesne problemy i opcje w odniesieniu do irlandzkiej polityki społecznej i ekonomicznej

Biznes Komunikacja Umiejętności

Celem tego modułu jest umożliwienie studentom komunikować się w języku angielskim z jasnością i władzy, stosując napisane, umiejętności komunikacji elektronicznej, werbalne i niewerbalne w zakresie środowisk gospodarczych i sytuacji.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Rozwijać zrozumienie zasad skutecznej komunikacji poprzez teoretyczne i praktyczne zastosowania języka angielskiego do komunikacji biznesowej
  • Ocenia podstawowe nieakademickie zorientowana teksty i samodzielnie wygenerować zmierzoną i przegubowy odpowiedź
  • Tworzenie, scenariusz i wydaje prezentacji biznesowych odbiorców zorientowanych, stosując odpowiednie słownictwo, wykresy, tabele i inne elektroniczne pomoce wizualne /
  • Komunikować się jasno i zwięźle napisany w języku biznesu, z zachowaniem odpowiednich układ, konwencje i style, e-maili, listów, raportów i ulotek promocyjnych
  • Komunikować się właściwie i przekonująco w doustnej języku angielskim, w tym w dyskusji, debaty, wywiady, spotkania i negocjacje
  • Rozróżniać różne rejestry językowe w ramach działalności gospodarczej (formalny, nieformalny, improwizacja) dla planowanych i UN-przewidzieć scenariuszy biznesowych, niemal jak np negocjacji biznesowych i udawanym pitching produktu
  • skutecznie komunikować się w zespole

Sprzedaż i Negocjacje projektu

Moduł ten jest przeznaczony do utworzenia zwieńczenie która ułatwia uczniom w konsolidacji kluczowe aspekty programu sprzedaży i zarządzania w sposób zintegrowany projekt negocjacji sprzedaży.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Praca jako część międzynarodowego zespołu w obcym środowisku biznesowym.
  • Przeprowadzenie kompleksowej analizy rynku i oparcie decyzji zarządczych na ustaleniach.
  • Zidentyfikować i zastosować przekrój znaczenie dyscyplinarną uczenia się uzyskanych w innych modułach Sprzedaży i Zarządzania.
  • Generowanie kulturowo i komercyjnie odpowiednią relację kupujący-sprzedający.
  • Badań, projektowania i produkcji przemysłu dokumentów wsparcia sprzedaży standardzie.
  • Przygotować i dostarczać interaktywną negocjacji sprzedaży, która dotyczy każdego etapu procesu sprzedaży osobistej.
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

ISB Dublin is a private business school which specialises in semester abroad programmes for international students. We are accredited by Quality and Qualifications Ireland (QQI – formerly HETAC). We w ... Czytaj więcej

ISB Dublin is a private business school which specialises in semester abroad programmes for international students. We are accredited by Quality and Qualifications Ireland (QQI – formerly HETAC). We were established in 2009 and currently have approximately 135 students per semester. We have a part-time faculty of 17 lecturers. Pokaż mniej