Certyfikat w sprzedaży i zarządzaniu
ISB International School Of Business Dublin
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dublin, IIrlandia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 semestr
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Program ten jest przeznaczony dla studentów studiów biznesowych, którzy mają szczególny interes w obszarach sprzedaży, negocjowanie i Zarządzania. To badanie granicą programu przez okres trzech miesięcy. Studenci uczą się odpowiednich umiejętności i teorii w kontekście wielokulturowym. Budują także od ich wcześniejszej wiedzy o marketingu, komunikacji i ekonomii.
QQI (HETAC) zatwierdzone - poziom 6 specjalnego przeznaczenia Award
- Marketing Communications
- Zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie & Organizacje
- Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii
- Umiejętności Komunikacji Biznesowej
- Sprzedaż i Negocjacje projektu
Marketing Communications
Celem tego modułu jest umożliwienie międzynarodowych uczniów do szerokiego zrozumienia teorii i praktyki komunikacji marketingowej do obcego środowiska pracy.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Wyjaśnić zasady marketingu oraz roli i zastosowania komunikacji w marketingu mix
- Zidentyfikowanie kluczowych elementów procesu planowania komunikacji marketingowej
- Wyjaśnić rolę i kluczowe cechy różnych metod komunikacji marketingowej
- Omów krajowe i międzynarodowe studia przypadków
- Interpretacji danych badań i poszukiwania rozwiązania komunikacyjne dla osiągnięcia celów
- Tworzenie planu komunikacji marketingowej za pomocą odpowiednich ram i odpowiadająca zestaw celów komunikacyjnych
- Opisać rolę mieszanki promocyjnej w kontekście komunikacji marketingowej
- Zaprezentowanie umiejętności w zakresie analizy i prezentacji koncepcyjnego poprzez uczestnictwo w projekcie grupowym
Zarządzanie sprzedażą
Celem tego modułu jest umożliwienie międzynarodowych uczniów do szerokiego zrozumienia teorii i praktyki zarządzania sprzedażą i sprzedaży osobistej zagranicznemu środowisku pracy.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni mieć możliwość
- Opisać genezę zarządzania sprzedażą i jej relacji z marketingu
- Omów w jaki sposób zasady menedżerów sprzedaży wpływających zarządzanie sprzedażą na codzień
- Oceniać zadania i obowiązki w zakresie funkcji sprzedażowych
- Oceny wpływu marketingu mix i cykl życia produktu od zastosowanych technik sprzedaży
- Wdrożenie szereg spotkań pre-sprzedaży technik przygotowania
- Zastosuj w praktyce teoretyczne aspekty procesu sprzedaży osobistej
- Masz wgląd w Irish środowisku zarządzania sprzedażą
Zarządzanie & Organizacje
Celem tego modułu jest zapoznanie międzynarodowych uczniów z teorią, zasad, praktyk, ról i funkcji zarządzania i organizacji w Irish środowisku biznesowym.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Określić różne definicje i teorie zarządzania, rozpoznać ich subtelności i docenić ich historycznego rozwoju i podstawy ich firmowej realizacji.
- Wytwórnia, opisać i zastosować narzędzia do zarządzania, takie jak tłuczka i analizy SWOT, portierzy pięciu sił i koncepcji łańcucha wartości / dostaw.
- Definiowanie i dyskutować, używając jasnych przykładów korporacyjnych, kluczowych dyscyplin zarządzania, takie jak: struktury organizacyjne i kultury, przywództwa, pracy zespołowej, etyki i społecznej odpowiedzialności, podejmowania decyzji i rozwiązywania konfliktów.
- Wyjaśnij, w jaki sposób realizacja tradycyjnych funkcji, narzędzi zarządzania i dyscyplin zależy od struktury organizacyjnej, kultury i środowisk wewnętrznych i zewnętrznych.
Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii
Moduł ten ma na celu informowanie i zwiększyć uznanie społeczno-kulturowego Irlandii przez międzynarodowe uczących się oraz umożliwienie im korzystania ze standardowych narzędzi ekonomicznych w celu zbadania i oceny podstawowych aspektów gospodarki irlandzkiej.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Omów wymiary społeczno-kulturowe, polityczne i gospodarcze współczesnej Irlandii, identyfikując podobieństwa i kontrasty w kraju pochodzenia ucznia
- Zidentyfikować główne wpływy cywilizacji i wydarzeń, które ukształtowały społeczeństwo, polityka i gospodarka współczesnej Irlandii
- Wyjaśnić genezę konfliktu w Irlandii Północnej oraz postępy poczynione od 1990 roku
- Wyjaśnić rolę języka irlandzkiego w nowoczesnej Irlandii, i ocenić przyczyny jego użytkowania malejącego
- Wyjaśnić standardowych narzędzi stosowanych przez ekonomistów do analizy niektórych aspektów gospodarki narodowej, a także poszukiwać możliwości ich zastosowania do tych aspektów gospodarki irlandzkiej
- Omów przyczyny i konsekwencje wzrostu Irlandii na znaczeniu gospodarczym jako gospodarki Celtic Tiger i jego późniejszej katastrofy
- Zbadać i omówić najważniejsze współczesne problemy i opcje w odniesieniu do irlandzkiej polityki społecznej i ekonomicznej
Biznes Komunikacja Umiejętności
Celem tego modułu jest umożliwienie studentom komunikować się w języku angielskim z jasnością i władzy, stosując napisane, umiejętności komunikacji elektronicznej, werbalne i niewerbalne w zakresie środowisk gospodarczych i sytuacji.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Rozwijać zrozumienie zasad skutecznej komunikacji poprzez teoretyczne i praktyczne zastosowania języka angielskiego do komunikacji biznesowej
- Ocenia podstawowe nieakademickie zorientowana teksty i samodzielnie wygenerować zmierzoną i przegubowy odpowiedź
- Tworzenie, scenariusz i wydaje prezentacji biznesowych odbiorców zorientowanych, stosując odpowiednie słownictwo, wykresy, tabele i inne elektroniczne pomoce wizualne /
- Komunikować się jasno i zwięźle napisany w języku biznesu, z zachowaniem odpowiednich układ, konwencje i style, e-maili, listów, raportów i ulotek promocyjnych
- Komunikować się właściwie i przekonująco w doustnej języku angielskim, w tym w dyskusji, debaty, wywiady, spotkania i negocjacje
- Rozróżniać różne rejestry językowe w ramach działalności gospodarczej (formalny, nieformalny, improwizacja) dla planowanych i UN-przewidzieć scenariuszy biznesowych, niemal jak np negocjacji biznesowych i udawanym pitching produktu
- skutecznie komunikować się w zespole
Sprzedaż i Negocjacje projektu
Moduł ten jest przeznaczony do utworzenia zwieńczenie która ułatwia uczniom w konsolidacji kluczowe aspekty programu sprzedaży i zarządzania w sposób zintegrowany projekt negocjacji sprzedaży.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Praca jako część międzynarodowego zespołu w obcym środowisku biznesowym.
- Przeprowadzenie kompleksowej analizy rynku i oparcie decyzji zarządczych na ustaleniach.
- Zidentyfikować i zastosować przekrój znaczenie dyscyplinarną uczenia się uzyskanych w innych modułach Sprzedaży i Zarządzania.
- Generowanie kulturowo i komercyjnie odpowiednią relację kupujący-sprzedający.
- Badań, projektowania i produkcji przemysłu dokumentów wsparcia sprzedaży standardzie.
- Przygotować i dostarczać interaktywną negocjacji sprzedaży, która dotyczy każdego etapu procesu sprzedaży osobistej.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Świadectwo ukończenia studiów magisterskich w zakresie marketingu - zarządzanie kontem korporacyjnym (opcjonalna współpraca)
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Certyfikat ukończenia studiów z zakresu reklamy - zarządzanie kontem
- Online Canada
- Toronto, Kanada