Certyfikat w marketingu cyfrowego i mediów
ISB International School Of Business Dublin
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dublin, IIrlandia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 semestr
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Program ten przeznaczony jest dla studentów biznesu, którzy mają szczególny interes w nowej, szybko zmieniającym się świecie cyfrowym marketingu i mediów. To badanie granicą programu przez okres trzech miesięcy. Program zapewnia studentom wiedzy i umiejętności praktycznych, a także opiera się na ich poprzedniej wiedzy z zakresu zarządzania, komunikacji i ekonomii w kontekście wielokulturowym.
Moduły
- Marketing cyfrowy
- Media Cyfrowe
- Zarządzanie & Organizacje
- Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii
- Umiejętności Komunikacji Biznesowej
- Digital Marketing i Media Projekt
Marketing cyfrowy
Celem tego modułu jest umożliwienie zagranicznym uczniom wiedzy i zrozumienia roli i funkcji marketingu cyfrowego i narzędzia do planowania, wdrażania, analizy i oceny cyfrowej kampanii marketingowej.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Opisania krajobrazu irlandzki Digital Marketing i jego przyszłych trendów.
- Zidentyfikuj teorie, ról i funkcji głównych kanałów cyfrowych i mediach społecznościowych.
- Uznanie znaczenia i funkcje marketingu cyfrowego w kontekście szerszej funkcji komunikacji marketingowej.
- Omów zależność między cyfrowych trendów marketingowych i konsumenckich zachowań i mediów użytkowania.
- Wyjaśnij, w jaki sposób główne teorie, koncepcje, techniki i zastosowania marketingu cyfrowego można skutecznie opracowane, aby zaplanować i wdrożyć strategię marketingową cyfrowej na rynku irlandzkim.
Media Cyfrowe
Celem tego modułu jest przekazanie studentom wiedzy na temat rozwoju i roli mediów cyfrowych w nowoczesnym, społeczeństwa konsumpcyjnego. To również daje studentom wiedzy i korzystania z praktycznych narzędzi niezbędnych do pracy w mediach cyfrowych z mediów lub biznesowego punktu widzenia, w tym doświadczenie z treści multimedialnych za pomocą dźwięku i obrazu.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Dotyczą cyfrowego praktykę i teorię mediów do aplikacji biznesowych i konsumenckich.
- Uznanie znaczenia i osiągnięć w tym konsumpcji, cyfrowych mediów i struktur ramowych.
- Omów zagadnienia etyczne i prawne wynikające z treści 'wszędzie' kultury.
- Produce przykłady zawartości różnych nośnikach audio i video'rich 'i wyświetli kompetencje w zakresie obsługi multimediów cyfrowych.
- Communicate efektywnego wykorzystania określonych mediów cyfrowych w szerszym kampanii komunikacji marketingowej.
Zarządzanie & Organizacje
Celem tego modułu jest zapoznanie międzynarodowych uczniów z teorią, zasad, praktyk, ról i funkcji zarządzania i organizacji w Irish środowisku biznesowym.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Określić różne definicje i teorie zarządzania, rozpoznać ich subtelności i docenić ich historycznego rozwoju i podstawy ich firmowej realizacji.
- Wytwórnia, opisać i zastosować narzędzia do zarządzania, takie jak tłuczka i analizy SWOT, portierzy pięciu sił i koncepcji łańcucha wartości / dostaw.
- Definiowanie i dyskutować, używając jasnych przykładów korporacyjnych, kluczowych dyscyplin zarządzania, takie jak: struktury organizacyjne i kultury, przywództwa, pracy zespołowej, etyki i społecznej odpowiedzialności, podejmowania decyzji i rozwiązywania konfliktów.
- Wyjaśnij, w jaki sposób realizacja tradycyjnych funkcji, narzędzi zarządzania i dyscyplin zależy od struktury organizacyjnej, kultury i środowisk wewnętrznych i zewnętrznych.
Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii
Moduł ten ma na celu informowanie i zwiększyć uznanie społeczno-kulturowego Irlandii przez międzynarodowe uczących się oraz umożliwienie im korzystania ze standardowych narzędzi ekonomicznych w celu zbadania i oceny podstawowych aspektów gospodarki irlandzkiej.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Omów wymiary społeczno-kulturowe, polityczne i gospodarcze współczesnej Irlandii, identyfikując podobieństwa i kontrasty w kraju pochodzenia ucznia
- Zidentyfikować główne wpływy cywilizacji i wydarzeń, które ukształtowały społeczeństwo, polityka i gospodarka współczesnej Irlandii
- Wyjaśnić genezę konfliktu w Irlandii Północnej oraz postępy poczynione od 1990 roku
- Wyjaśnić rolę języka irlandzkiego w nowoczesnej Irlandii, i ocenić przyczyny jego użytkowania malejącego
- Wyjaśnić standardowych narzędzi stosowanych przez ekonomistów do analizy niektórych aspektów gospodarki narodowej, a także poszukiwać możliwości ich zastosowania do tych aspektów gospodarki irlandzkiej
- Omów przyczyny i konsekwencje wzrostu Irlandii na znaczeniu gospodarczym jako gospodarki Celtic Tiger i jego późniejszej katastrofy
- Zbadać i omówić najważniejsze współczesne problemy i opcje w odniesieniu do irlandzkiej polityki społecznej i ekonomicznej
Biznes Komunikacja Umiejętności
Celem tego modułu jest umożliwienie studentom komunikować się w języku angielskim z jasnością i władzy, stosując napisane, umiejętności komunikacji elektronicznej, werbalne i niewerbalne w zakresie środowisk gospodarczych i sytuacji.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Rozwijać zrozumienie zasad skutecznej komunikacji poprzez teoretyczne i praktyczne zastosowania języka angielskiego do komunikacji biznesowej
- Ocenia podstawowe nieakademickie zorientowana teksty i samodzielnie wygenerować zmierzoną i przegubowy odpowiedź
- Tworzenie, scenariusz i wydaje prezentacji biznesowych odbiorców zorientowanych, stosując odpowiednie słownictwo, wykresy, tabele i inne elektroniczne pomoce wizualne /
- Komunikować się jasno i zwięźle napisany w języku biznesu, z zachowaniem odpowiednich układ, konwencje i style, e-maili, listów, raportów i ulotek promocyjnych
- Komunikować się właściwie i przekonująco w doustnej języku angielskim, w tym w dyskusji, debaty, wywiady, spotkania i negocjacje
- Rozróżniać różne rejestry językowe w ramach działalności gospodarczej (formalny, nieformalny, improwizacja) dla planowanych i UN-przewidzieć scenariuszy biznesowych, niemal jak np negocjacji biznesowych i udawanym pitching produktu
- skutecznie komunikować się w zespole
Digital Marketing i Media Projekt
Moduł ten ma stanowić istotny element, który ułatwia uczniom w konsolidacji kluczowe aspekty programu Digital Marketing & Media w sposób zintegrowany projekt.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Uznanie i zastosować przekrój znaczenie dyscyplinarną uczenia się uzyskanych w innych modułach Digital Marketing i Digital programu MEDIA.
- Przekłada teorię naukową stanowiącego podstawę Digital Marketing i Mediów w przyłożonym natury poprzez stworzenie standardowego kampanię komunikacyjną cyfrowe realistyczny branży.
- Komunikować propozycję standardowej imprezy realistyczne przemysłu, który ilustruje skuteczną kampanię marketingową cyfrowego i wdrożenie odpowiednich strategii mediów cyfrowych.
- Wyjaśnij, jak wybranych marketingu cyfrowego i cyfrowe strategie medialne powinny i mogą być stosowane razem skutecznie w środowisku przemysłowym.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Certyfikat komunikacji i marketingu cyfrowego
- São Paulo, Brazylia
Graduate Specialisation Program in Digital Marketing
- Aveiro, Portugalia
Kurs marketingu cyfrowego
- Spain Online, Hiszpania