Certyfikat w marketingu cyfrowego i mediów

Informacje ogólne

Opis programu

Program ten przeznaczony jest dla studentów biznesu, którzy mają szczególny interes w nowej, szybko zmieniającym się świecie cyfrowym marketingu i mediów. To badanie granicą programu przez okres trzech miesięcy. Program zapewnia studentom wiedzy i umiejętności praktycznych, a także opiera się na ich poprzedniej wiedzy z zakresu zarządzania, komunikacji i ekonomii w kontekście wielokulturowym.

Moduły

  • Marketing cyfrowy
  • Media Cyfrowe
  • Zarządzanie & Organizacje
  • Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii
  • Umiejętności Komunikacji Biznesowej
  • Digital Marketing i Media Projekt

Marketing cyfrowy

Celem tego modułu jest umożliwienie zagranicznym uczniom wiedzy i zrozumienia roli i funkcji marketingu cyfrowego i narzędzia do planowania, wdrażania, analizy i oceny cyfrowej kampanii marketingowej.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Opisania krajobrazu irlandzki Digital Marketing i jego przyszłych trendów.
  • Zidentyfikuj teorie, ról i funkcji głównych kanałów cyfrowych i mediach społecznościowych.
  • Uznanie znaczenia i funkcje marketingu cyfrowego w kontekście szerszej funkcji komunikacji marketingowej.
  • Omów zależność między cyfrowych trendów marketingowych i konsumenckich zachowań i mediów użytkowania.
  • Wyjaśnij, w jaki sposób główne teorie, koncepcje, techniki i zastosowania marketingu cyfrowego można skutecznie opracowane, aby zaplanować i wdrożyć strategię marketingową cyfrowej na rynku irlandzkim.

Media Cyfrowe

Celem tego modułu jest przekazanie studentom wiedzy na temat rozwoju i roli mediów cyfrowych w nowoczesnym, społeczeństwa konsumpcyjnego. To również daje studentom wiedzy i korzystania z praktycznych narzędzi niezbędnych do pracy w mediach cyfrowych z mediów lub biznesowego punktu widzenia, w tym doświadczenie z treści multimedialnych za pomocą dźwięku i obrazu.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Dotyczą cyfrowego praktykę i teorię mediów do aplikacji biznesowych i konsumenckich.
  • Uznanie znaczenia i osiągnięć w tym konsumpcji, cyfrowych mediów i struktur ramowych.
  • Omów zagadnienia etyczne i prawne wynikające z treści 'wszędzie' kultury.
  • Produce przykłady zawartości różnych nośnikach audio i video'rich 'i wyświetli kompetencje w zakresie obsługi multimediów cyfrowych.
  • Communicate efektywnego wykorzystania określonych mediów cyfrowych w szerszym kampanii komunikacji marketingowej.

Zarządzanie & Organizacje

Celem tego modułu jest zapoznanie międzynarodowych uczniów z teorią, zasad, praktyk, ról i funkcji zarządzania i organizacji w Irish środowisku biznesowym.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Określić różne definicje i teorie zarządzania, rozpoznać ich subtelności i docenić ich historycznego rozwoju i podstawy ich firmowej realizacji.
  • Wytwórnia, opisać i zastosować narzędzia do zarządzania, takie jak tłuczka i analizy SWOT, portierzy pięciu sił i koncepcji łańcucha wartości / dostaw.
  • Definiowanie i dyskutować, używając jasnych przykładów korporacyjnych, kluczowych dyscyplin zarządzania, takie jak: struktury organizacyjne i kultury, przywództwa, pracy zespołowej, etyki i społecznej odpowiedzialności, podejmowania decyzji i rozwiązywania konfliktów.
  • Wyjaśnij, w jaki sposób realizacja tradycyjnych funkcji, narzędzi zarządzania i dyscyplin zależy od struktury organizacyjnej, kultury i środowisk wewnętrznych i zewnętrznych.

Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii

Moduł ten ma na celu informowanie i zwiększyć uznanie społeczno-kulturowego Irlandii przez międzynarodowe uczących się oraz umożliwienie im korzystania ze standardowych narzędzi ekonomicznych w celu zbadania i oceny podstawowych aspektów gospodarki irlandzkiej.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Omów wymiary społeczno-kulturowe, polityczne i gospodarcze współczesnej Irlandii, identyfikując podobieństwa i kontrasty w kraju pochodzenia ucznia
  • Zidentyfikować główne wpływy cywilizacji i wydarzeń, które ukształtowały społeczeństwo, polityka i gospodarka współczesnej Irlandii
  • Wyjaśnić genezę konfliktu w Irlandii Północnej oraz postępy poczynione od 1990 roku
  • Wyjaśnić rolę języka irlandzkiego w nowoczesnej Irlandii, i ocenić przyczyny jego użytkowania malejącego
  • Wyjaśnić standardowych narzędzi stosowanych przez ekonomistów do analizy niektórych aspektów gospodarki narodowej, a także poszukiwać możliwości ich zastosowania do tych aspektów gospodarki irlandzkiej
  • Omów przyczyny i konsekwencje wzrostu Irlandii na znaczeniu gospodarczym jako gospodarki Celtic Tiger i jego późniejszej katastrofy
  • Zbadać i omówić najważniejsze współczesne problemy i opcje w odniesieniu do irlandzkiej polityki społecznej i ekonomicznej

Biznes Komunikacja Umiejętności

Celem tego modułu jest umożliwienie studentom komunikować się w języku angielskim z jasnością i władzy, stosując napisane, umiejętności komunikacji elektronicznej, werbalne i niewerbalne w zakresie środowisk gospodarczych i sytuacji.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Rozwijać zrozumienie zasad skutecznej komunikacji poprzez teoretyczne i praktyczne zastosowania języka angielskiego do komunikacji biznesowej
  • Ocenia podstawowe nieakademickie zorientowana teksty i samodzielnie wygenerować zmierzoną i przegubowy odpowiedź
  • Tworzenie, scenariusz i wydaje prezentacji biznesowych odbiorców zorientowanych, stosując odpowiednie słownictwo, wykresy, tabele i inne elektroniczne pomoce wizualne /
  • Komunikować się jasno i zwięźle napisany w języku biznesu, z zachowaniem odpowiednich układ, konwencje i style, e-maili, listów, raportów i ulotek promocyjnych
  • Komunikować się właściwie i przekonująco w doustnej języku angielskim, w tym w dyskusji, debaty, wywiady, spotkania i negocjacje
  • Rozróżniać różne rejestry językowe w ramach działalności gospodarczej (formalny, nieformalny, improwizacja) dla planowanych i UN-przewidzieć scenariuszy biznesowych, niemal jak np negocjacji biznesowych i udawanym pitching produktu
  • skutecznie komunikować się w zespole

Digital Marketing i Media Projekt

Moduł ten ma stanowić istotny element, który ułatwia uczniom w konsolidacji kluczowe aspekty programu Digital Marketing & Media w sposób zintegrowany projekt.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Uznanie i zastosować przekrój znaczenie dyscyplinarną uczenia się uzyskanych w innych modułach Digital Marketing i Digital programu MEDIA.
  • Przekłada teorię naukową stanowiącego podstawę Digital Marketing i Mediów w przyłożonym natury poprzez stworzenie standardowego kampanię komunikacyjną cyfrowe realistyczny branży.
  • Komunikować propozycję standardowej imprezy realistyczne przemysłu, który ilustruje skuteczną kampanię marketingową cyfrowego i wdrożenie odpowiednich strategii mediów cyfrowych.
  • Wyjaśnij, jak wybranych marketingu cyfrowego i cyfrowe strategie medialne powinny i mogą być stosowane razem skutecznie w środowisku przemysłowym.
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

ISB Dublin is a private business school which specialises in semester abroad programmes for international students. We are accredited by Quality and Qualifications Ireland (QQI – formerly HETAC). We w ... Czytaj więcej

ISB Dublin is a private business school which specialises in semester abroad programmes for international students. We are accredited by Quality and Qualifications Ireland (QQI – formerly HETAC). We were established in 2009 and currently have approximately 135 students per semester. We have a part-time faculty of 17 lecturers. Pokaż mniej