Certyfikat stosowanej turystyka i zarządzanie zdarzeniami

Informacje ogólne

Opis programu

Program ten jest przeznaczony dla studentów studiów biznesowych, którzy mają szczególny interes w turystyce i Event Management. To badanie granicą programu przez okres trzech miesięcy. Studenci uczyć się tych przedmiotów w kontekście Irlandii, który przyczynia się do ich wcześniejszej wiedzy w tych dziedzinach. Oni nadal opierać się na ich wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania, komunikacji i ekonomii w kontekście wielokulturowym.

  • Turystyka Marketing
  • Zarządzanie & Organizacje
  • Event Management
  • Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii
  • Umiejętności Komunikacji Biznesowej
  • Turystyka i Event Project Management

Turystyka Marketing

Celem tego modułu jest umożliwienie międzynarodowych uczniów do szerokiego zrozumienia teorii i praktyki marketingu turystycznego w obcym środowisku pracy.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Określić główne elementy marketingu mix, proces segmentacji i decyzje strategiczne dla marketerów turystycznych.
  • Rozpoznać różnicę między 7P-tych usług marketingowych z 4P marketingu produktów i związane z charakterystyką i wyzwań usług marketingowych.
  • Komunikowania się stosowanie oryginalnego i właściwej kampanii strategii marketingowej i komunikacyjnej dla turystycznym.
  • Omów specyfikę środowiska marketingu turystycznego w Irlandii i wyjaśnić, jak to może być stosowane w środowisku międzynarodowym.

Zarządzanie & Organizacje

Celem tego modułu jest zapoznanie międzynarodowych uczniów z teorią, zasad, praktyk, ról i funkcji zarządzania i organizacji w Irish środowisku biznesowym.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Określić różne definicje i teorie zarządzania, rozpoznać ich subtelności i docenić ich historycznego rozwoju i podstawy ich firmowej realizacji.
  • Wytwórnia, opisać i zastosować narzędzia do zarządzania, takie jak tłuczka i analizy SWOT, portierzy pięciu sił i koncepcji łańcucha wartości / dostaw.
  • Definiowanie i dyskutować, używając jasnych przykładów korporacyjnych, kluczowych dyscyplin zarządzania, takie jak: struktury organizacyjne i kultury, przywództwa, pracy zespołowej, etyki i społecznej odpowiedzialności, podejmowania decyzji i rozwiązywania konfliktów.
  • Wyjaśnij, w jaki sposób realizacja tradycyjnych funkcji, narzędzi zarządzania i dyscyplin zależy od struktury organizacyjnej, kultury i środowisk wewnętrznych i zewnętrznych.

Event Management

Celem tego modułu jest zapoznanie międzynarodowych uczniów z teorią, zasad i praktyk zarządzania zdarzeniami. Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Opisać środowisko imprez, w tym kategorii zdarzeń, ich pochodzenia i rozwoju oraz ich relacji z oraz wpływu na interesariuszy.
  • Omów główne fazy, etapy i elementy planowania zdarzeń i procesów zarządzania od studium wykonalności, aby dodawać oceny zdarzeń.
  • Przygotuj wybór dokumentów zdarzeń związanych z tym plan zdarzeń (ów), Post raportów o zdarzeniach i propozycje imprez.
  • Komunikować proponowaną strategię handlową i twórcze dla planowania i realizacji imprezy opartej na przemyśle.

Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii

Moduł ten ma na celu informowanie i zwiększyć uznanie społeczno-kulturowego Irlandii przez międzynarodowe uczących się oraz umożliwienie im korzystania ze standardowych narzędzi ekonomicznych w celu zbadania i oceny podstawowych aspektów gospodarki irlandzkiej.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Omów wymiary społeczno-kulturowe, polityczne i gospodarcze współczesnej Irlandii, identyfikując podobieństwa i kontrasty w kraju pochodzenia ucznia
  • Zidentyfikować główne wpływy cywilizacji i wydarzeń, które ukształtowały społeczeństwo, polityka i gospodarka współczesnej Irlandii
  • Wyjaśnić genezę konfliktu w Irlandii Północnej oraz postępy poczynione od 1990 roku
  • Wyjaśnić rolę języka irlandzkiego w nowoczesnej Irlandii, i ocenić przyczyny jego użytkowania malejącego
  • Wyjaśnić standardowych narzędzi stosowanych przez ekonomistów do analizy niektórych aspektów gospodarki narodowej, a także poszukiwać możliwości ich zastosowania do tych aspektów gospodarki irlandzkiej
  • Omów przyczyny i konsekwencje wzrostu Irlandii na znaczeniu gospodarczym jako gospodarki Celtic Tiger i jego późniejszej katastrofy
  • Zbadać i omówić najważniejsze współczesne problemy i opcje w odniesieniu do irlandzkiej polityki społecznej i ekonomicznej

Biznes Komunikacja Umiejętności

Celem tego modułu jest umożliwienie studentom komunikować się w języku angielskim z jasnością i władzy, stosując napisane, umiejętności komunikacji elektronicznej, werbalne i niewerbalne w zakresie środowisk gospodarczych i sytuacji.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Rozwijać zrozumienie zasad skutecznej komunikacji poprzez teoretyczne i praktyczne zastosowania języka angielskiego do komunikacji biznesowej
  • Ocenia podstawowe nieakademickie zorientowana teksty i samodzielnie wygenerować zmierzoną i przegubowy odpowiedź
  • Tworzenie, scenariusz i wydaje prezentacji biznesowych odbiorców zorientowanych, stosując odpowiednie słownictwo, wykresy, tabele i inne elektroniczne pomoce wizualne /
  • Komunikować się jasno i zwięźle napisany w języku biznesu, z zachowaniem odpowiednich układ, konwencje i style, e-maili, listów, raportów i ulotek promocyjnych
  • Komunikować się właściwie i przekonująco w doustnej języku angielskim, w tym w dyskusji, debaty, wywiady, spotkania i negocjacje
  • Rozróżniać różne rejestry językowe w ramach działalności gospodarczej (formalny, nieformalny, improwizacja) dla planowanych i UN-przewidzieć scenariuszy biznesowych, niemal jak np negocjacji biznesowych i udawanym pitching produktu
  • skutecznie komunikować się w zespole

Turystyka i Event Project Management

Moduł ten ma stanowić istotny element, który ułatwia uczniom w konsolidacji kluczowych nici Turystyki i Zarządzania programu wydarzeniem w sposób zintegrowany projekt.

Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:

  • Uznanie i zastosować przekrój znaczenie dyscyplinarną uczenia się uzyskanych w innych modułach turystyka i programu Event Management.
  • Przekłada teorię naukową podporowego i Turystyki Zarządzanie i Marketing Event pod przyłożonym natury poprzez stworzenie realistycznego przemysł standardzie turystycznym zdarzeń.
  • Komunikować propozycję identyfikujący kampanię marketingową i szczegółowego planowania zdarzeń na realistyczne przemysłu standardzie turystycznym zdarzeń.
  • Wyjaśnij, jak wybranych turystyka marketing i strategie zarządzania zdarzenie powinno i może być stosowany razem skutecznie w środowisku przemysłowym.
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

ISB Dublin is a private business school which specialises in semester abroad programmes for international students. We are accredited by Quality and Qualifications Ireland (QQI – formerly HETAC). We w ... Czytaj więcej

ISB Dublin is a private business school which specialises in semester abroad programmes for international students. We are accredited by Quality and Qualifications Ireland (QQI – formerly HETAC). We were established in 2009 and currently have approximately 135 students per semester. We have a part-time faculty of 17 lecturers. Pokaż mniej