Certyfikat NCFE Level 3 w zakresie zasad obsługi klienta
Stonebridge Associated Colleges
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online United Kingdom
Języki
Język angielski
Forma badania
Poproś o informacje
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Certyfikat NCFE poziomu 3 w zakresie zasad obsługi klienta (kod kwalifikacji RQF: 601/7073/6) ma na celu dostarczenie wiedzy potrzebnej do pracy w branży zorientowanej na klienta. Doskonała obsługa klienta ma kluczowe znaczenie dla trwałego sukcesu każdej firmy i bardzo ważne jest, aby wszyscy pracownicy doskonale rozumieli zasady obsługi klienta.
Umiejętności obsługi klienta są wysoko cenione i poszukiwane, wystarczy zapytać dowolnego konsumenta, menedżera lub właściciela firmy. Niezależnie od tego, czy pracujesz w sektorze prywatnym, czy publicznym, a klienci stają się coraz bardziej wymagający, Twoja umiejętność radzenia sobie z klientami i dostosowywania się do zmieniających się wymagań i gustów jest kluczowym wyznacznikiem sukcesu.
Certyfikat NCFE Poziom 3 w zakresie zasad obsługi klienta kładzie nacisk na efektywne wykorzystanie komunikacji w zakresie obsługi klienta. Uwzględnia również podstawowe zasady prowadzenia działalności, zatrzymywanie klientów przy rozpatrywaniu reklamacji oraz sposób monitorowania ogólnego poziomu świadczonej obsługi klienta. Analizuje również, w jaki sposób można zapewnić obsługę klienta w różnych sektorach, a także równość w miejscu pracy i jak efektywnie współpracować z innymi działami. Wreszcie, przez cały kurs treść koncentruje się na tym, jakie kroki można podjąć w celu poprawy obsługi klienta.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Menedżer ds. relacji z klientami
- London, Wielka Brytania