Certyfikat Absolwenta Reklamy - Strategia Kreatywna i Cyfrowa
Centennial College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Toronto, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 4464 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
May 2024
Rekrutacja
Program
Semestr 1
- ADCS-700 Wstęp do reklamy i marketingu
- ADCS-701 Projektowanie cyfrowe
- ADCS-702 Wprowadzenie do strategii kreatywnej
- ADCS-703 Pisanie cyfrowe
- ADCS-704 Wprowadzenie do oprogramowania kreatywnego
- ENGL-700 Profesjonalna komunikacja w języku angielskim
Semestr 2
- ADCS-720 Kreatywne zarządzanie karierą
- ADCS-721 Kreatywna przedsiębiorczość
- ADCS-722 Prezentacja cyfrowa
- ADCS-723 Ekosystem cyfrowy
- ADCS-724 Prototypowanie i badania
- ADCS-725 Współpraca
- ADCS-750 Praktyka zawodowa
Wynik programu
Najważniejsze wydarzenia programu
- Ten program Creative and Digital Strategy pozwoli Ci przekształcić stopień lub dyplom w ekscytującą karierę w rozwijającej się dziedzinie branży reklamowej.
- Nauczysz się tworzyć cyfrowo zorientowane kreatywne portfolio, wykorzystując aktualne standardy projektowania i pisania w branży.
- Członkowie wydziału mają bogate doświadczenie w branży i mogą pomóc Ci połączyć się z branżą poprzez wykorzystanie ich sieci.
- Program oferowany jest w Story Arts Centre, około 15 minut od większości agencji reklamowych i marketingu cyfrowego w Toronto. Aby wzmocnić doświadczenie uczenia się, będzie wiele okazji do współpracy z rówieśnikami w szeregu innych programów skupionych na marketingu i komunikacji.
Program Zawodowe Efekty Kształcenia
Programowe Zawodowe Efekty Kształcenia opisują, co absolwenci programu wykazali, że potrafią zrobić z wiedzą i umiejętnościami, które osiągnęli podczas studiów. Efekty są ściśle związane z potrzebami zakładu pracy. Poprzez ocenę (np. zadania i testy) studenci sprawdzają swoją zdolność do rzetelnego wykonania tych efektów przed ukończeniem studiów.
- Opracuj cyfrowo-centryczne kreatywne studia przypadków portfolio, wykorzystując aktualne branżowe umiejętności pisania i projektowania.
- Uzasadnij, analizuj i krytykuj wielomedialne reklamowe kampanie kreatywne, które wspierają cele biznesowe i marketingowe.
- Opracowywanie i pisanie kreatywnych strategii reklamowych z wykorzystaniem aktualnych i odpowiednich narzędzi branżowych oraz najlepszych praktyk.
- Stosuj konstruktywną krytykę, aby wzmocnić i unowocześnić twórcze myślenie.
- Opracuj plany działań, które budują strategiczne kreatywne kampanie reklamowe z wykorzystaniem technik współpracy.
- Analizuj i rozwiązuj wyzwania biznesowe i marketingowe dla klientów poprzez stosowanie innowacyjnych technik kreatywnych i cyfrowych.
- Opracowanie, komunikowanie i prezentowanie kreatywnych strategii kampanii reklamowych, które spełniają lub przekraczają cele biznesowe i marketingowe.
- Odnieść się, ocenić i pozytywnie odpowiedzieć na krytykę twórczą.
- Zastosuj umiejętności badawcze i śledcze w procesie twórczego rozwoju.
Możliwości związane z karierą
Perspektywy kariery
- Cyfrowy dyrektor artystyczny
- Projektant cyfrowy
- Pisarz cyfrowy
- Architekt informacji
- Strateg cyfrowy
- Strateg treści
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.