Certyfikacja w komunikacji interpersonalnej

Informacje ogólne

Liczba dostępnych lokalizacji: 2

Opis programu

10 września - 9 października 2020 r

Certyfikacja w komunikacji interpersonalnej

Opracuj konstruktywną komunikację

Informacje ogólne

cel

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

  • dostosować się do różnych typów osobowości,
  • przyjąć skuteczną komunikację ze swoimi rozmówcami, zgodnie z ich typami osobowości,
  • wykryć oznaki stresu pierwszego i drugiego stopnia,
  • wprowadzić konstruktywne strategie komunikacji w kontekście zawodowym.

kontekst

Model Process Com ® to narzędzie zaprojektowane dla astronautów NASA opracowane przez dr Taïbi Kahler z psychologii. Od tego czasu jest wykorzystywany w firmach na całym świecie, zapewniając menedżerom, liderom lub kierownikom projektów narzędzie do rozwijania konstruktywnej komunikacji służącej osiągnięciu celów firmy. Regulacja kształcenia zawodowego zachęca do poświadczania umiejętności nabytych podczas szkolenia. Certyfikacja jest planowana, aby spełnić te nowe wymagania, jednocześnie umożliwiając ich stosowanie w ramach operacyjnych.

Umiejętności te podlegają certyfikacji przez niezależną jednostkę certyfikującą APMG International.

Wymagania

Inwentaryzacja osobowości do ukończenia przed treningiem.

publiczny

Kierownicy, kierownicy zespołów, kierownicy projektów

poziomy

poprawa

business, deal, laptoprawpixel / Pixabay

program

opisowy

Zrozum podstawowe pojęcia komunikacji procesowej

  • Rozróżnij sposób mówienia tego, co zostało powiedziane
  • Poznaj sześć typów osobowości i ich specyficzny sposób komunikowania się: dając każdemu uczestnikowi spis osobowości

Rozwijaj pozytywną komunikację

  • Różne tryby postrzegania dla każdego rodzaju osobowości
  • Rozpoznawaj odkrywcze znaki, postawy i zachowania typu osobowości osoby
  • Użyj właściwego kanału komunikacji

Zrozumienie i zarządzanie sytuacjami „braku komunikacji”, napięć, nieporozumień, nieskuteczności, pojawiających się lub udowodnionych konfliktów.

  • Potrzeby psychologiczne: źródło motywacji lub demotywacji
  • Jak rozpoznać pozytywne lub negatywne przejawy potrzeb psychologicznych drugiej osoby. Jak na to odpowiedzieć?
  • Stres negatywny i jego różne przejawy
  • Trzy stopnie stresu: „kierowcy”, mechanizmy awarii i rozpaczy
  • Strategie interwencyjne mające na celu powrót do pozytywnej komunikacji

Dodatkowe informacje

Metoda nauczania

Pedagogika opiera się na:

  • na przemian teoria i praktyka: ćwiczenia, odgrywanie ról, coaching z trenerem i między rówieśnikami,
  • korzystanie z symulatora w trakcie kursu: interaktywne i innowacyjne narzędzie, które oferuje wiele interakcji z prawdziwymi postaciami reagującymi na propozycje złożone przez uczestnika.

Certyfikacja:

  1. Egzamin online z symulatorem. Uczeń będzie musiał uzyskać wynik 90% w linii minimalnej. Ten pierwszy krok pozwala przejść do egzaminu ustnego.
  2. Egzamin ustny w drodze wideokonferencji z zatwierdzonym certyfikatem.
  3. W przypadku niepowodzenia kandydat może powtórzyć egzamin pisemny i ustny trzy razy, na jedynych testach, w których nie zdał egzaminu.

głośniki

Trener konsultantów specjalizujących się w rozwoju zawodowym

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

L’IFCAM est l’Université du Groupe Crédit Agricole, centre d’investissement et de développement du capital humain, au service des ambitions du projet de groupe CA. Créé en 1976, à l’initiative des Cai ... Czytaj więcej

L’IFCAM est l’Université du Groupe Crédit Agricole, centre d’investissement et de développement du capital humain, au service des ambitions du projet de groupe CA. Créé en 1976, à l’initiative des Caisses régionales de Crédit Agricole, le périmètre de l’IFCAM s’est élargi en 2001, avec la création de l’entité Crédit agricole SA et l’intégration des filiales. Pokaż mniej
Montrouge , Paryż + 1 Więcej Mniej