Biznesowy kontekst całościowego zarządzania jakością

KLUCZ INFORMACYJNY

  • Kod przedmiotu: OPM106B
  • Czas trwania: 1 tydzień
  • Opłata: 2675 £

KONSPEKT SZKOLENIA

Wdrażanie polityki

  • Co to jest wdrożenie polityki?
  • Proces wdrażania zasad
  • Kontrola-poprawa-weryfikacja-przebieg (CRISP)
  • Podejście do wdrażania polityki

Kosztorysowanie

  • Kategoryzacja kosztów jakości
  • Zbieranie kosztów jakości
  • Niektóre aspekty kosztowe przemysłu wytwórczego
  • Raportowanie kosztów jakości
  • Wykorzystanie kosztów jakości

Zarządzanie ludźmi

  • Zarządzanie jakością i zarządzanie ludźmi
  • Polityka i praktyki HR
  • Zaangażowanie pracowników
  • Kultura organizacyjna
  • Integracja

Zarządzanie jakością usług

  • Środowisko usług
  • Definiowanie jakości usług
  • Rola personelu w świadczeniu usług
  • Dostawa usługi

Rozwój dostawców

  • Długoterminowe problemy partnerstwa
  • Bariery rozwoju partnerstw
  • Warunki partnerstwa
  • Kwestie do rozważenia w partnerstwie
  • Proces partnerstwa
  • Potencjalne trudności z funkcjonowaniem partnerstw

Grupa docelowa

  • Główni oficerowie, dyrektorzy i szefowie departamentów, którzy chcą odgrywać większą rolę w określaniu polityki jakości w swoich organizacjach.
  • Członkowie kierownictwa wyższego szczebla, którzy chcą stworzyć strategiczny dialog, środowisko organizacyjne, atmosferę, wartości i zachowania, w których całkowite zarządzanie jakością (TQM) może osiągnąć swój potencjał.
  • Tych, którzy chcą stworzyć kulturę organizacyjną, w której każda osoba w każdym dziale jest w pełni zaangażowana w poprawę własnej wydajności i jest poświęcona zaspokajaniu potrzeb wewnętrznych klientów i przyszłych oczekiwań.
  • Kierownictwo średniego i pierwszego szczebla, którzy chcą odgrywać kluczową rolę w zakresie wprowadzania zasad TQM na ostrym końcu swojej organizacji.
  • Przemysłowcy
  • Doradców ds. Zarządzania

Wyniki nauki

Po ukończeniu tych kursów zarządzania jakością będziesz w stanie zrozumieć:

  • Historia i koncepcja rozwoju polityki.
  • Model wdrażania polityki, który umożliwi organizacji efektywne wdrożenie swojej wizji, misji, celów, celów, celów i środków.
  • Dlaczego koszty jakości są ważne dla zarządzania.
  • Jak identyfikować, zbierać, analizować, raportować i wykorzystywać koszty jakości, by jak najlepiej wykorzystać.
  • Typowe pułapki w zbieraniu kosztów jakości.
  • Konieczność rozważenia "miękkich aspektów" TQM.
  • Kluczową rolę, jaką funkcja HR może odegrać w rozwoju i sukcesie TQM.
  • Implikacje dla jakości usług w zmieniającym się środowisku biznesowym.
  • Charakterystyka usługi, model jakości usługi GAP, wymiary i uwarunkowania usług i spotkań serwisowych oraz procesy świadczenia usług i rola personelu.
  • Znaczenie i rola rozwoju dostawców w TQM i potrzeba rozwijania długoterminowych partnerskich relacji biznesowych między klientem a dostawcą.
  • Typowe bariery rozwoju dostawców.
  • W jaki sposób organizacje powinny rozpocząć i rozwijać koncepcję partnerstwa.

CO JEST WLICZONE:

  • 30 godzin szkolenia w klasie
  • Apple iPad
Program prowadzony przez:
  • Język angielski

Zobacz 131 więcej kursów w London Business Training & Consulting »

Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Lis 25, 2019
Sty 13, 2020
Duration
1 tydzień
W pełnym wymiarze godzin
Cena
2,675 GBP
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Lis 25, 2019
Data końcowa
Lis 29, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Sty 13, 2020
Data końcowa
Sty 17, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Maj 18, 2020
Data końcowa
Maj 22, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Wrz 21, 2020
Data końcowa
Wrz 25, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Lis 25, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Lis 29, 2019

Sty 13, 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Sty 17, 2020

Maj 18, 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Maj 22, 2020

Wrz 21, 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Wrz 25, 2020