Read the Official Description

Biznesowy kontekst całościowego zarządzania jakością

KLUCZ INFORMACYJNY

  • Kod przedmiotu: OPM106B
  • Czas trwania: 1 tydzień
  • Opłata: 2675 £

KONSPEKT SZKOLENIA

Wdrażanie polityki

  • Co to jest wdrożenie polityki?
  • Proces wdrażania zasad
  • Kontrola-poprawa-weryfikacja-przebieg (CRISP)
  • Podejście do wdrażania polityki

Kosztorysowanie

  • Kategoryzacja kosztów jakości
  • Zbieranie kosztów jakości
  • Niektóre aspekty kosztowe przemysłu wytwórczego
  • Raportowanie kosztów jakości
  • Wykorzystanie kosztów jakości

Zarządzanie ludźmi

  • Zarządzanie jakością i zarządzanie ludźmi
  • Polityka i praktyki HR
  • Zaangażowanie pracowników
  • Kultura organizacyjna
  • Integracja

Zarządzanie jakością usług

  • Środowisko usług
  • Definiowanie jakości usług
  • Rola personelu w świadczeniu usług
  • Dostawa usługi

Rozwój dostawców

  • Długoterminowe problemy partnerstwa
  • Bariery rozwoju partnerstw
  • Warunki partnerstwa
  • Kwestie do rozważenia w partnerstwie
  • Proces partnerstwa
  • Potencjalne trudności z funkcjonowaniem partnerstw

Grupa docelowa

  • Główni oficerowie, dyrektorzy i szefowie departamentów, którzy chcą odgrywać większą rolę w określaniu polityki jakości w swoich organizacjach.
  • Członkowie kierownictwa wyższego szczebla, którzy chcą stworzyć strategiczny dialog, środowisko organizacyjne, atmosferę, wartości i zachowania, w których całkowite zarządzanie jakością (TQM) może osiągnąć swój potencjał.
  • Tych, którzy chcą stworzyć kulturę organizacyjną, w której każda osoba w każdym dziale jest w pełni zaangażowana w poprawę własnej wydajności i jest poświęcona zaspokajaniu potrzeb wewnętrznych klientów i przyszłych oczekiwań.
  • Kierownictwo średniego i pierwszego szczebla, którzy chcą odgrywać kluczową rolę w zakresie wprowadzania zasad TQM na ostrym końcu swojej organizacji.
  • Przemysłowcy
  • Doradców ds. Zarządzania

Wyniki nauki

Po ukończeniu tych kursów zarządzania jakością będziesz w stanie zrozumieć:

  • Historia i koncepcja rozwoju polityki.
  • Model wdrażania polityki, który umożliwi organizacji efektywne wdrożenie swojej wizji, misji, celów, celów, celów i środków.
  • Dlaczego koszty jakości są ważne dla zarządzania.
  • Jak identyfikować, zbierać, analizować, raportować i wykorzystywać koszty jakości, by jak najlepiej wykorzystać.
  • Typowe pułapki w zbieraniu kosztów jakości.
  • Konieczność rozważenia "miękkich aspektów" TQM.
  • Kluczową rolę, jaką funkcja HR może odegrać w rozwoju i sukcesie TQM.
  • Implikacje dla jakości usług w zmieniającym się środowisku biznesowym.
  • Charakterystyka usługi, model jakości usługi GAP, wymiary i uwarunkowania usług i spotkań serwisowych oraz procesy świadczenia usług i rola personelu.
  • Znaczenie i rola rozwoju dostawców w TQM i potrzeba rozwijania długoterminowych partnerskich relacji biznesowych między klientem a dostawcą.
  • Typowe bariery rozwoju dostawców.
  • W jaki sposób organizacje powinny rozpocząć i rozwijać koncepcję partnerstwa.

CO JEST WLICZONE:

  • 30 godzin szkolenia w klasie
  • Apple iPad
Program taught in:
Język angielski

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 27, 2018
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Mar. 25, 2019
Lipiec 29, 2019
Duration
1 tydzień
W pełnym wymiarze godzin
Cena
2,675 GBP
By locations
By date
Data początkowa
Mar. 25, 2019
Data końcowa
Mar. 29, 2019
Application deadline
Data początkowa
Lipiec 29, 2019
Data końcowa
Sierp. 2, 2019
Application deadline
Data początkowa
Listop. 25, 2019
Data końcowa
Listop. 29, 2019
Application deadline
Data początkowa
Grudz. 2019
Application deadline

Mar. 25, 2019

Location
Application deadline
Data końcowa
Mar. 29, 2019

Lipiec 29, 2019

Location
Application deadline
Data końcowa
Sierp. 2, 2019

Listop. 25, 2019

Location
Application deadline
Data końcowa
Listop. 29, 2019

Grudz. 2019