Biznesowy kontekst całościowego zarządzania jakością

Informacje ogólne

Opis programu

Biznesowy kontekst całościowego zarządzania jakością

Klucz informacyjny

  • Kod przedmiotu: OPM106B
  • Czas trwania: 5 dni
  • Opłata: 2675 £

Konspekt szkolenia

Wdrażanie polityki

  • Co to jest wdrożenie polityki?
  • Proces wdrażania zasad
  • Kontrola-poprawa-weryfikacja-przebieg (CRISP)
  • Podejście do wdrażania polityki

Kosztorysowanie

  • Kategoryzacja kosztów jakości
  • Zbieranie kosztów jakości
  • Niektóre aspekty kosztowe przemysłu wytwórczego
  • Raportowanie kosztów jakości
  • Wykorzystanie kosztów jakości

Zarządzanie ludźmi

  • Zarządzanie jakością i zarządzanie ludźmi
  • Polityka i praktyki HR
  • Zaangażowanie pracowników
  • Kultura organizacyjna
  • Integracja

Zarządzanie jakością usług

  • Środowisko usług
  • Definiowanie jakości usług
  • Rola personelu w świadczeniu usług
  • Dostawa usługi

Rozwój dostawców

  • Długoterminowe problemy partnerstwa
  • Bariery rozwoju partnerstw
  • Warunki partnerstwa
  • Kwestie do rozważenia w partnerstwie
  • Proces partnerstwa
  • Potencjalne trudności z funkcjonowaniem partnerstw

Grupa docelowa

  • Główni oficerowie, dyrektorzy i szefowie departamentów, którzy chcą odgrywać większą rolę w określaniu polityki jakości w swoich organizacjach.
  • Członkowie kierownictwa wyższego szczebla, którzy chcą stworzyć strategiczny dialog, środowisko organizacyjne, atmosferę, wartości i zachowania, w których całkowite zarządzanie jakością (TQM) może osiągnąć swój potencjał.
  • Tych, którzy chcą stworzyć kulturę organizacyjną, w której każda osoba w każdym dziale jest w pełni zaangażowana w poprawę własnej wydajności i jest poświęcona zaspokajaniu potrzeb wewnętrznych klientów i przyszłych oczekiwań.
  • Kierownictwo średniego i pierwszego szczebla, którzy chcą odgrywać kluczową rolę w zakresie wprowadzania zasad TQM na ostrym końcu swojej organizacji.
  • Przemysłowcy
  • Doradców ds. Zarządzania

Wyniki nauki

Po ukończeniu tych kursów zarządzania jakością będziesz w stanie zrozumieć:

  • Historia i koncepcja rozwoju polityki.
  • Model wdrażania polityki, który umożliwi organizacji efektywne wdrożenie swojej wizji, misji, celów, celów, celów i środków.
  • Dlaczego koszty jakości są ważne dla zarządzania.
  • Jak identyfikować, zbierać, analizować, raportować i wykorzystywać koszty jakości, by jak najlepiej wykorzystać.
  • Typowe pułapki w zbieraniu kosztów jakości.
  • Konieczność rozważenia "miękkich aspektów" TQM.
  • Kluczową rolę, jaką funkcja HR może odegrać w rozwoju i sukcesie TQM.
  • Implikacje dla jakości usług w zmieniającym się środowisku biznesowym.
  • Charakterystyka usługi, model jakości usługi GAP, wymiary i uwarunkowania usług i spotkań serwisowych oraz procesy świadczenia usług i rola personelu.
  • Znaczenie i rola rozwoju dostawców w TQM i potrzeba rozwijania długoterminowych partnerskich relacji biznesowych między klientem a dostawcą.
  • Typowe bariery rozwoju dostawców.
  • W jaki sposób organizacje powinny rozpocząć i rozwijać koncepcję partnerstwa.

Co jest wliczone:

  • 30 godzin szkolenia w klasie
  • Apple iPad
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

London Business Training & Consulting (LBTC) is the UK’s premier business and management training and consulting service provider. We cater to both individual and organisational clients from all o ... Czytaj więcej

London Business Training & Consulting (LBTC) is the UK’s premier business and management training and consulting service provider. We cater to both individual and organisational clients from all over the world. Pokaż mniej