Biżuteria dzisiaj

Informacje ogólne

Przeczytaj więcej o tym programie na stronie internetowej szkoły

Opis programu

Projektowanie, zarządzanie, komunikacja i uruchomienie

Czy w projektowaniu biżuterii jest specyfika? Jakie umiejętności, dyscypliny lub wiedza to pociąga za sobą? Czy chodzi o sztukę, modę czy design? Przemysł czy rzemiosło? Czy to symbol statusu, bogactwa czy kreatywności?

Biżuteria jest w stanie ustanowić powiązania między światem zewnętrznym - tym dotyczącym systemu dóbr, handlu, stosunków społecznych - a światem prywatnym - intymnością tożsamości każdego człowieka, jego własnych pragnień i własnego wizerunku.

Zrozumienie tego produktu wymaga pojęć kontekstowych i obejmuje dziedziny, które są niekiedy odległe i heterogeniczne: projektowanie, sztuki dekoracyjne, antropologia, moda, marketing, zarządzanie, branding, handel detaliczny, komunikacja.

Kurs dotyczy złożoności biżuterii pod wieloma względami:

  • Analiza kulturowych interpretacji poświęconych biżuterii;
  • Produkt: projektowanie kontekstów i wartości;
  • Łańcuch produkcyjny;
  • Zasady marketingu i brandingu;
  • Strategie sprzedaży, dystrybucji i komunikacji;
  • Klejnot w cyfrowym świecie;
  • Digital artisans: przedsiębiorczość i startup w klejnotach.

Kluczowe fakty

  • Reżyser: Alba Cappellieri
  • Koniec rejestracji: 23 grudnia 2019 r
  • Rozpoczęcie wykładów: 3 lutego 2020 r
  • Koniec wykładów: 6 marca 2020 r
  • Czas trwania: 5 tygodni, 180 godzin
  • Częstotliwość: 80% wszystkich zajęć to minimum wymagane do uzyskania certyfikatu
  • Lokalizacja: Mediolan, Campus Bovisa Politecnico
  • Wartość kursu: 3.600 € (z VAT 22% włącznie)

Obniżono wartość ekonomiczną równą 20% dla studentów i absolwentów MFI , a miejsca na ostatnim.

Kurs jest w języku włoskim / angielskim z możliwością korekty w języku angielskim dla warsztatu.

Podczas całego kursu włosko - angielski dwujęzyczny asystent nauczania.

Opis kursu

Kurs jest dedykowany rzemieślnikom cyfrowym i wszystkim projektantom lub menedżerom, którzy chcą rozpocząć karierę w branży jubilerskiej, łącząc piękno rzemieślniczej tradycji biżuterii z zaletami technologii cyfrowych. Kurs rozpoczyna się od różnych kontekstów biżuterii, aby zrozumieć logikę rządzącą sektorem, kontynuuje skupienie się na produkcie i jego cechach, a następnie przechodzi do analizy całego łańcucha produkcyjnego, badania marki i marki, strategii sprzedaż, dystrybucja i komunikacja.

Lekcje teoretyczne oraz świadectwa firm i kluczowych graczy sektora odbędą się po 3 specjalistycznych warsztatach poświęconych projektowaniu tradycyjnej biżuterii, tworzeniu kolekcji cyfrowej i tworzeniu startupu.

Współpraca

Kurs jest prowadzony przez Wydział Milano Fashion Institute , w skład którego wchodzą naukowcy i specjaliści w dziedzinie projektowania, zarządzania i komunikacji we współpracy z wiodącymi firmami. Multidyscyplinarny zespół nauczycieli, aby zapewnić jak najszersze zrozumienie omawianych tematów i zwiększyć szanse uczniów w sektorze odniesienia.

Cel edukacyjny

Kurs ma na celu przeszkolenie rzemieślników / projektantów / menedżerów / komunikatorów cyfrowych, którzy mogą rozpocząć karierę w branży jubilerskiej i rozpocząć działalność gospodarczą. Uczniowie biorący udział będą mieli okazję do rozwinięcia teoretycznej i praktycznej wiedzy na temat biżuterii z punktu widzenia projektowania, rynku, sprzedaży detalicznej, komunikacji. Uczestnicy zdobędą umiejętności w zakresie produktów i procesów oraz będą mogli współpracować z firmami projektowymi, biżuterią, modowymi i organizacjami targowymi.

Po co przyjmować ten kurs?

Biżuteria reprezentuje obszar towarów z wieloma pomysłami projektowymi ze względu na niejednorodny charakter, współistnienie rzemiosła i produkcji cyfrowych. Celem tego kursu jest zaoferowanie uczniowi narzędzi do zmierzenia się z projektem startupu w biżuterii i wykorzystanie zalet cyfrowej bez rezygnowania z piękna rzemiosła.

Model nauczania

Model edukacyjny składa się z następujących elementów:

  • Lekcje teoretyczne w klasie
  • Warsztaty projektowe i prototypowe

Tradycyjne wykłady w klasie są na przemian z dyskusjami przypadku, spotkaniami z profesjonalistami z sektora, ćwiczeniami w klasie i warsztatami projektowymi.

Na zakończenie kursu każdemu uczniowi dostarczany jest certyfikat MFI .

Kursy

Kurs składa się z 5 modułów:

  • Moduł 1: Biżuteria dzisiaj
  • Moduł 2: warsztaty projektowe
  • Moduł 3: Zarządzanie
  • Moduł 4: Przedsiębiorczość i uruchamianie
  • Moduł 5: Komunikacja cyfrowa

Proces selekcji

Proces selekcji będzie oparty na ocenie CV i wniosku aplikacyjnego.

Podanie

Aby ubiegać się o przyjęcie, kandydat musi:

  1. Wypełnij formularz wniosku online, dostępny na https://www.milanofashioninstitute.com/short-courses/apply?lang=en
  2. Załącz życiorys w formacie europejskim do internetowego formularza wniosku dostępnego na stronie https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae

Po otrzymaniu dokumentów, Milano Fashion Institute poinformuje wnioskodawcę o ostatecznym wyniku selekcji (przyjęcie lub niedopuszczenie).

Warunki przyjęć

Aby ubiegać się o przyjęcie na kurs, kandydat musi posiadać dobrą znajomość oprogramowania Illustrator, Photoshop oraz pakietu Adobe i oprogramowania do modelowania cyfrowego.

Zobowiązanie finansowe

Od uczestników wymaga się dużego zaangażowania zarówno osobistego, jak i finansowego.

Całkowity koszt wynosi 3 600 EUR, płatny w następujący sposób:

  • 1. rata
  • 2. rata

Koszty obejmują część materiałów do nauki i wykorzystanie infrastruktury Instytutu.

Pomoc finansowa dla studentów studiów magisterskich Milano Fashion Institute i Alumni Milano Fashion Institute .

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Milano Fashion Institute is a consortium set up to provide higher education in the fashion sector by three Milan universities: Bocconi University, Cattolica University and Politecnico of Milan. These ... Czytaj więcej

Milano Fashion Institute is a consortium set up to provide higher education in the fashion sector by three Milan universities: Bocconi University, Cattolica University and Politecnico of Milan. These three universities represent an international centre of excellence, drawing on consolidated experience in the research and training activities for businesses in the fashion sector in the fields of management, communication and design. Pokaż mniej